Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Ja, døgnrytmen

En annen ting som plager meg er hvordan drømmer reflekterer hvordan du har det. Så hvis en person med angst og problemer drømmer, er det bare tafatte og bekymringsfulle drømmer. Ond sirkel, ikke noe som er gratis her i livet. Må visst endre virkeligheten sin før man sover. Forsåvidt bra, men utrolig plagsomt at man aldri får tatt en pause i det det er vanskelig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ble som en lovnad for meg. :p Bra!

Jeg irriterer meg også over døgnrytmen som ble ødelagt i juleferien. Sovnet vel 4 eller 5 i natt. Kommer også inn i min mørkeste tanker når jeg ligger for lenge å tenke. Og det man tenker på før man sovner gjenspeiles jo gjerne i drømmene, så det ble noen fryktelige mareritt.

R-tasten min ble forøvrig lite samarbeidsvillig rett etter jeg leste posten til Danielzu. Rare greier. Eller ae geie som tastaturet mitt vil ha det til.

Lenke til kommentar

Folk som ikke greier å svare på mer enn ett spørsmål per e-post. Uansett hvordan du formulerer deg og hvor enkle spørsmål det er.

Eks:

"Hva er kontonummeret ditt og hvor mye skal jeg overføre?"
Re: "Sendt over 3000,- du!"

Gjerne de samme folka som svarer på en e-post og spør om noe som faktisk er (delvis) besvart i den teksten de siterer:

"Hei, jeg jobber ikke den 29 og 30 denne måneden"

Re: "Jobber du 30 og 31 den måneden her?"

Og disser har gjerne 15 linjer i signatur som forteller masse info du ikke behøver.

Som f.eks deres e-postadresse, som (surprise surprise!) er den de sendte mailen fra.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Folk som ikke greier å svare på mer enn ett spørsmål per e-post. Uansett hvordan du formulerer deg og hvor enkle spørsmål det er.

Eks:

"Hva er kontonummeret ditt og hvor mye skal jeg overføre?"

Re: "Sendt over 3000,- du!"

Gjerne de samme folka som svarer på en e-post og spør om noe som faktisk er (delvis) besvart i den teksten de siterer:

"Hei, jeg jobber ikke den 29 og 30 denne måneden"

Re: "Jobber du 30 og 31 den måneden her?"

Og disser har gjerne 15 linjer i signatur som forteller masse info du ikke behøver.

Som f.eks deres e-postadresse, som (surprise surprise!) er den de sendte mailen fra.

Da er de søren meg dumme!

Lenke til kommentar

Når vi snakker om epost, irriterer meg over folk som skriver lange eposter og ikke legger er sammendrag med de viktigste argumentene/oppgavene øverst, spesielt når det er en del av en lengre epostdiskusjon. Å lese 50 eposter som hver er et par sider lange er skrekkelig, spesielt når mange argumenter blir gjentatt flere ganger.

Også fryktelig irriterende når folk beholder store epostlister i CC når det er et svar som egentlig kun er relevant for mottaker.

Lenke til kommentar

Jeg jobber som vikarlærer ved siden av studiene, det går ikke rundt med kun studielån. Jeg ga full innsats for å bli sjefens favoritt, og var etterhvert den første som ble spurt - hver gang. Sjefen tok pappaperm etter jul, og nå har jeg plutselig en vikarierende sjef som ikke gir meg timer. Jeg har sendt et par SMSer hvor jeg har spurt om det er noe jobb til meg, og fått et kjipt svar dagen etter. Nå må jeg sannsynligvis søke ny jobb, noe som er dritt siden jeg trives veldig godt. Jeg kan ikke gå uten jobb i tre måneder frem til sjefen er tilbake fra permisjon.

Lenke til kommentar

Nå som det er veldig glatt utendørs ser jeg ofte mennesker som går med sånne brodder med små pigger festet under skoene sine. Men dem gidder ikke ta av seg disse broddene før dem går inn i for eksempel butikker, kjøpesenter eller andre steder. Den klapre-lyden fra sånne brodder mot gulvet er veldig lett å kjenne igjen. Dem bryr seg ikke om at sånne brodder kan skade gulvene når dem tramper rundt på denne måten..

Man ville aldri i verden ha gått med slike brodder inne i sitt eget hus, men alle andre steder er det tydeligvis ikke så farlig..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

For en slitsom kveld. Var så glad for å få bilen tilbake fra verksted i dag, men den streika igjen i kveld. Må ringe falcken igjen, bare 2 dager siden sist lol. Har drasset flere km med 10 liters kanne bensin og det var dritvondt. Stresset i mange timer, siden klokken fem, frem og tilbake og buss og jævelskap pga den jækla bilen skiiiiiit. Sliten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...