Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

om du er ferdig med prøvetid, og er fast ansatt, og heller ikke har fått hverken muntlige eller skriftlige advarsler før, kan du da bare bli oppsagt? :) Selv fikk jeg 3 skriftlige advarsler på min forrige jobb (2 er maks før man mister jobben), men sjefen likte meg, så han sendte aldri den tredje videre til sjefene sine igjen, så den ble aldri registrert. Skulle jo egentlig ha blitt sagt opp, men ble det aldri :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hahahahaha var bare en vanlig samtale om hvordan jeg synes det gikk osv. Han skulle aldri ringe noen så sent å innkalle til møte..

And the cake?

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over Arne Pedersen (90) som går til rettssak for å slippe en bot om å ikke ha redningsvest i båten. Han fører en prinsipiell sak for at det skal bli påbud om å ha på seg redningsvest, ikke bare ha en i båten. Og hvordan vil det fungere i store båter, skal man måtte sove og dusje med flytevest? Irriterer meg også over at den gamle idioten har blitt kåret til "årets nordlending" i Nordlys. Hvorfor er nordlendinger så utrolig begeistret for provokatører?

Irriterer meg også klisjeen som brukes i kommentarfeltet under alle slike saker: "Hvorfor prioriterer politiet slike saker (ofte brukt under saker om fartsbøter), når de heller kunne brukt ressurser på å etterforske drap, voldtekt, dopsalg og illegal innvandring?". Enkelte mener tydeligvis at politi og rettvesen kun skal jobbe med den mest alvorlige kriminaliteten, og la alt annet passere. Det er gjerne de samme personene som har et rent hat mot syklister og parkeringsvakter, uten noen som helst forståelse for hvor positivt sykling framfor bil er for samfunnet, og hvilket kaos det ville blitt i gatene uten parkeringsvakter.

Deilig å bruke denne tråden til å få en utblåsing av ting som irriterer så grenseløst. :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Æsj altså, allerede nå flere uker før ferien min så driver jeg å stresser meg selv opp med ting jeg må huske og få gjort klart.. Ingen hvilepuls her akkurat, men naturligvis, jeg drar jo til et land jeg aldri har vært i før, og jeg drar alene.

Har allerede kontrollert at alt stemmer overrens med flybilletter / hotellbooking / togreise inn til gardermoen osv, utallige ganger det siste døgnet.. :p

Lenke til kommentar

Nei, hvilken bil har han? Han sa jo først at politiet måtte hente han om han skulle møte opp i rettssaken, for han nektet å betale penger for å reise til Narvik. :nei:

Så ikke merket, men det var vel en sånn skikkelig firhjulstrekker. Men jeg er enig, han får sympati bare fordi han er 90 år. Folk tenker

ikke mye etter.

Lenke til kommentar

Har fullført studiespesialisering for to år siden, i dag startet på et halvårig kurs hvor jeg får førerkort for tyngre kjøretøy veldig rimelig, tenker bare at det kan være greit å ha.. I klassen så var det 30 andre. Jeg ser ikke på meg selv som en mann av high class, men ordentlige klær og velstelt føler jeg hører med. Det som møter meg er folk med snus som renner nedover kjeften iført scania-jakke, buksa hengende langt nedover ræva og caps på hodet. Får stygge blikk rettet mot meg og jeg tenker bare WTF..? Shit for et sykt miljø..

• Liker 4
Lenke til kommentar

Har fullført studiespesialisering for to år siden, i dag startet på et halvårig kurs hvor jeg får førerkort for tyngre kjøretøy veldig rimelig, tenker bare at det kan være greit å ha.. I klassen så var det 30 andre. Jeg ser ikke på meg selv som en mann av high class, men ordentlige klær og velstelt føler jeg hører med. Det som møter meg er folk med snus som renner nedover kjeften iført scania-jakke, buksa hengende langt nedover ræva og caps på hodet. Får stygge blikk rettet mot meg og jeg tenker bare WTF..? Shit for et sykt miljø..

Been there, done that! Og jeg er ikke engang særlig velstelt.

Haha! Det er vel de stereotypiske lastebilsjåførene det? :p

Det er mange som passer stereotypen ja. Men de fleste av dem kan det de holder på med da. I alle fall de unge som har det som interesse fra før.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Irriterer meg grundig over at jeg har slitt ut R-tasten på tastaturet. Må trykkes med ekstra mye press, som medfører til mang en skrivefeil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...