Delvis Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 At Kongo rettsaken er forsinket. Alltid når det er sånne ting som skal tv overføres så er forsinkelse standarden. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 7 dager inn i nye året og kredittkortet er på vei til å bli makset ut. Å leve livet er ikke billig nei. Har du disse pengene eller stifter du deg bare dyr gjeld? Jeg sikter ikke på deg, men slike folk som bruker penger de ikke har irriterer meg. Bruke kreditt som buffer kan jeg gå med på, huslån er også greit. Men å få seg kredittgjeld som de ikke kan betale, eller som de betaler minstefradrag på, er idiotisk. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Skulle ikke forundre meg om det er fordi stipendet ikke har kommet enda. Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Jeg blir møkk irritert over hvordan det rettes så fordømt mye oppmerksomhet på kjendiser, spesielt i tabloidaviser som vg og dagbladet. Til deres forsvar er det fordi leserne genererer mye klikk på disse artiklene, men egentlig er det bare en dårlig unnskyldning for å ikke pådra seg ansvar. Useriøse toppaviser, selv med pressestøtte i ryggen. Mye vil ha mer 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Har du disse pengene eller stifter du deg bare dyr gjeld? Jeg sikter ikke på deg, men slike folk som bruker penger de ikke har irriterer meg. Bruke kreditt som buffer kan jeg gå med på, huslån er også greit. Men å få seg kredittgjeld som de ikke kan betale, eller som de betaler minstefradrag på, er idiotisk. Sikter ikke på deg heller, men hva andre syns om andres økonomi, får være deres problem. Alle har selv ansvar for sin egen økonomi, og noen ganger kommer ting litt tett på slik at man ser seg nødt til å bruke nødmidler. Ble noen utgifter da vi var i London og bestiller sommerferien nå som ikke er av det billigste slaget. Ser ikke noe galt med å tilbakebetale det man blir fakturert på, men klart har man midler til overs, bør de brukes på gjenstående gjeld. Med motorsykkellappen senere i år og evt. motorsykkel, skal nok kontoene få kjørt seg litt, men ikke slik at jeg blir gjeldslave eller går helt konk. Skulle ikke forundre meg om det er fordi stipendet ikke har kommet enda. Ferdig med den slags for lenge siden. Har en god inntekt nå. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Folk som kommenterer/sier negativt angående det å bli sjef og de som jobber i en butikk generelt. f.eks: http://www.dn.no/talent/article2743837.ece Gjør man det bra som butikksjef så kan man tjene mange millioner kroner. Søstra til moren min driver en dagligvarebutikk og hun tjente litt over 4 millioner. Vil nå si at, det å jobbe i en butikk hvor man "nødvendigvis" ikke jobber 5 dager(Kanskje i 4-5t pr.dag) er mer lukrativt enn det å jobbe i et yrke hvor man tjener 300k. Bare for å ha sagt det: Dette var ikke ment som skryting men e eksempel på at det å jobbe/være sjef for en dagligvarebutikk kan gi positivtutslag. Hvis jeg ikke husker helt feil så var det ei dame fra bergen som var kjøpmann for en rema 1000 butikk med godt over 100 mill i omsetning, og ut i fra hennes l inntekt så var den på over 7 mill. Endret 7. januar 2014 av Laffe Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Nå funker ikke linken, men hvordan kritikk mot kjøpsmenn i butikker da? Kritikk rettet mot matmafian kan jeg forstå meg på Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Tror jeg fant lenken som fungerte. Så helt identisk ut til det han hadde postet... Endret 7. januar 2014 av Slimda Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 For det fins ikke utallige eksempler på det emne der rundt om i verden -.- Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: nettbutikker som bruker år og dag på å sende varen. Jeg bestilte en bok fra tanum.no 19. desember og de har enda ikke sendt den. Så dette er bokstavelig talt år og dag, ettersom jeg bestilte i fjor. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Forsov meg til frisøren nå nettopp. FAEN. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Invitert til beta-test for TES-Online i helga, men tror ikke den nye pcen min er klar før til mandag i og med at jeg utsatte bestilling av operativsystem. Typisk. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Hit-n-run-posting, altså at folk stiller et spørsmål, men ikke kommer tilbake for å se svaret. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Faen altså. Kunne sverget på at Elkjøp trakk meg for kjøleskapet mitt når jeg bestilte, siden det var med kort og alt, og levde i den tro at jeg hadde god råd og greier. Nå, fem dager etter jeg fikk skapet (forøvrig en måned etter bestilling), forsvant en solid del tusenlapper fra kontoen i retning Elkjøp. Havna på minus, trakk over rentene fra en gammel sparekonto jeg pensjonerte i fjor, og nå har jeg 128kr å leve på de neste tre dagene om jeg ikke vil bruke opp et årlig uttak fra sparekontoen. Det her kommer til å bli hardt og frustrerende. Endret 7. januar 2014 av Saft Suse Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Tlf fra sjefen kl 11 om kvelden, ville at jeg skulle komme på et kjapt møte i morgen. Yeeez, passer dårlig å bli sagt opp nå ass... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Tlf fra sjefen kl 11 om kvelden, ville at jeg skulle komme på et kjapt møte i morgen. Yeeez, passer dårlig å bli sagt opp nå ass... Hvorfor blir du sagt opp? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Vet ikke om jeg blir sagt opp. Var den andre beste selgeren i butikken hele mnd og kan ikke tenke på noen feil jeg har gjort. Men når sjefen ringer kl 2315 om kvelden og sier at jeg må komme på et kjapt møte i morgen skjønner jeg jo greia. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Maybe it's cake? Kan knapt fortelle hvor mange ganger min sjef har ringt meg kl 23.30 for å fortelle at det blir et kjapt møte tidlig neste morgen for å overekke meg en kake lizm. Endret 8. januar 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Fyr opp en privat fane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå