Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eksplosiv variant vil jeg si :p Begynner noen ganger å hikke av snus, men ikke lett å forstå seg på

Hikke er et resultat av at magen din blir plaget, og det er også veldig psykologisk, så det at du forventer at snus skal gi deg hikke forsterker effekten.

Lenke til kommentar

Jau, det meste kan påvirkes psykologisk. Siden det er så langgt mellomrom for hver gang det skjer, så er det ikke tankene. Bare helt random.

Plaget på hvilken måte? Regner med det kan være mange årsaker, men magen/spiserør er nok involvert

Endret av Jahdu
Lenke til kommentar

Jau, det meste kan påvirkes psykologisk. Siden det er så langgt mellomrom for hver gang det skjer, så er det ikke tankene. Bare helt random.

Plaget på hvilken måte? Regner med det kan være mange årsaker, men magen/spiserør er nok involvert

Snus er jo veldig sterkt for magen. Nikotin kan stimulere magesekken og store mengder salt kan også forstyrre den.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hikke er noe av det mest irriterende som kroppen finner på. Hikker jeg for lenge blir jeg kvalm, og det eneste som hjelper er å drikke et glass vann mens jeg holder pusten. Det er ikke lett. :hrm:

Jeg syns faktisk det er gøyt å hikke, det som er irriterendes er når kroppen blir kvalm

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Vet ikke når de slutta. De utvidet restauranten for noen måneder siden, og jeg trodde disse kjipe take-away-posene bare var midlertidig, i forbindelse med oppussingen. Men pumpene og pappbeger for ketchup kom aldri tilbake.

Har vært sånn i noen måneder i hvert fall.

(ikke ofte jeg er innom.)

Rart, jeg var der i oktober og da var det pumpe og beger, kanskje det bare er slik på den burger kingen som er der?

Hold pusten i 10 minutter, så stopper du å hikke, garantert!

Ikke mulig å holde pusten så lenge, man besvimer før det

Lenke til kommentar

Samme her, men har først i det siste begynt å få mer innsikt i hva jeg ønsker å drive med. Viktigste er og ikke stresse og ta seg tid til å føle etter hva du har lidenskap for. Er du i tvil når du skal søke videre, kan det være en idé å velge en vei som åpner opp for det meste, generell studiekompetanse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...