Laserbeam Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Når man tror at man på pisse. Og når man er på do, så kommer det ikke ut ei eneste dråpe.. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Burger king har sluttet å tilby ketchup fra pumpe, og små pappbeger til å dyppe pommes frites i ketchupen. Nå har de kun knøttsmå poser med ketchup, som er umulig å åpne uten å søle. Hvordan er det egentlig meningen at man skal spise da? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Hvordan er det egentlig meningen at man skal spise da? Et sted der de har gode burgere kanskje... Geir Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Når man tror at man på pisse. Og når man er på do, så kommer det ikke ut ei eneste dråpe.. Jeg føler det slik hele tide, går på do over 10 ganger hver dag Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Burger king har sluttet å tilby ketchup fra pumpe, og små pappbeger til å dyppe pommes frites i ketchupen. Når? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Et sted der de har gode burgere kanskje... Geir De er bedre enn på McD! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 De er bedre enn på McD! Det sier kanskje vel så mye om McDonalds... Geir Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Irriterer meg over at Jack in the Box ikke finnes i Norge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Irriterer meg over at Jack in the Box ikke finnes i Norge. Syns vi har mer enn nok hurtig-kjeder fra US of A jeg. Hadde heller sett at noen kjeder ble fjernet enn tilsatt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Syns vi har mer enn nok hurtig-kjeder fra US of A jeg. Hadde heller sett at noen kjeder ble fjernet enn tilsatt. Kan fjerne en raus av de vi har og ta over noen nye. Og så gjøre det samme når alle er gått lei av dem etter noen år. Deal? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Et sted der de har gode burgere kanskje... Geir Ikke send hele forumet hjem til meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Kan fjerne en raus av de vi har og ta over noen nye. Og så gjøre det samme når alle er gått lei av dem etter noen år. Deal? Høres bra ut. Men da må du love at KFC er en av de som byttes inn. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 la meg kl 02.30, sto opp igjen nå etter 0 minutters søvn. Kan noen komme hit så jeg kan få noen å drepe? Det klikker for meg snart. Treningen og det sosiale jeg skulle gjøre i dag går til helvette nå, da jeg må bruke resten av fredagen på å sove, om jeg i det heletatt blir trøtt? Hater ferie Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Høres bra ut. Men da må du love at KFC er en av de som byttes inn. Men KFC er jo ikke spesielt godt? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Høres bra ut. Men da må du love at KFC er en av de som byttes inn. Kan bytte mc donalds mot kfc Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Når? Vet ikke når de slutta. De utvidet restauranten for noen måneder siden, og jeg trodde disse kjipe take-away-posene bare var midlertidig, i forbindelse med oppussingen. Men pumpene og pappbeger for ketchup kom aldri tilbake. Har vært sånn i noen måneder i hvert fall. (ikke ofte jeg er innom.) Endret 5. januar 2014 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Har ligget og vridd og vendt meg i en time nå uten å få sove selv om jeg kjenner meg dautrøtt. Endret 4. januar 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Har ligget og vridd og vrengt meg i en time nå uten å få sove selv om jeg kjenner meg dautrøtt. Det var litt tidlig, men der er ting å forsøke. Passe ha det ganske varmt og lys på sengelampen, og så noe å lese i sengen. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Nei, ikke tidlig når man står så tidlig opp som jeg gjordei går og knapt fikk sove natten før også. Fikk sove rundt klokken ett da. Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 En liten toke will do the trick. Burde være lettere å få gjennom Marihuana på resept i Norge, så mye bedre enn sovepiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå