Skrujernet Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 at fattern kaster all snusen min hver jævla gang han finner noe... Da er det bare å bli bedre til å gjemme. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Forumet har slått seg vrangt hos meg. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 svensker som skriver på kommentarfeltet på norske nettaviser og forum hver gang det er noe som har med sverige å gjøre. patetisk Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 svensker som skriver på kommentarfeltet på norske nettaviser og forum hver gang det er noe som har med sverige å gjøre. patetisk Nordmenn gjør enda mer det på Svenske aviser. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 at fattern kaster all snusen min hver jævla gang han finner noe... Fornuftig mann! Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Fornuftig mann! eller snusfornuftig 5 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Når fyrverkeriet ikke funker og bare lunten brenner ned... Lenke til kommentar
sevs Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Når fyrverkeriet ikke funker og bare lunten brenner ned...Og så går man bort til det og ser etter, og ender opp med annengrads forbrenning i trynet... 3 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 To av jævelungene i nabolaget stod å skjøt opp no sånn håndhold drit som skyter ut no lysgreier, og jeg var på vei hjem fra min søster som bor rett nedi gata, så tar han ene som ser på å bøyer armen til han andre ned mot meg og de 2 andre jeg gikk med, heldigvis for oss, og han, så var siste skuddet gått opp i lufta rett før. Gikk bort til han, tok tak i han og sa "Du kødder faen ikke med fyrverkeri, og ikke prøv deg på noe sånt igjen" Hadde den gått av en gang til altså..... Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Hvor gammel er disse drittungene? Helt utrolig at foreldrene kjøper fyrverkeri og/eller tillater at de kan gå rundt med det når de ikke vet farene med det. 2 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Jeg vet ikke 14-15 kanskje. Kan nevne at de er pakistanere eller lignende også, ikke at det har så mye å si, hadde klikka like mye uansett etnisitet på dem, men foreldrene har jo en litt sånn gi faen attitude og de gjør mye bøll i nabolaget, bølleringing, sparker fotball mot garasjeportene til folk etter de har blitt bedt om å stoppe osv..Holdt visst på å gå galt senere på kvelden også i følge min søster, da hadde de satt en enskudds dings slik at den ikke stod stabilt og veltet.. Heldigvis gikk skuddet av før den siktet rett på han ene... Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 At jeg alltid melder meg frivillig til å være vert, natta, og godt nyttår. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Heldigvis? Både ja og nei.. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Når du har ligget i sengen din i 4 timer uten å få sove 4 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Kjenner følelsen, jeg skal toge 6 timer i morgen, så jeg blir oppe i 12 timer til og satser på at jeg får sovet ut litt på toget, også sove når jeg er fremme og kanskje ha en fornuftlig døgnrytme igjen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Har hatt det problemet. Anbelaler få legen til å skrive ut noen sovepiller for dej. Zopiklon feks som jeg bruker av og til, de er for innsoving og veldig fine. Tar bare en de gangene jeg mistenker få problemet og skal noen på dagen. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg er enig med søvnproblemet. Frustrerende greier. Sovetabletter har jo sine bivirkninger. Sløvhet når man våkner og følelsen av at man er fyllesyk er noen jeg har hørt om. Ikke noe jeg vil våkne med. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Samboeren min har en tendens til å ta hele dyna, til tross for at vi har to. Han insisterer på å dra begge dynene halvveis over oss begge sånn at de overlapper istedenfor at begge bruker én dine hver. Dette fører til at jeg våkner halvveis dyneløs om morgenen. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Å, det er ikke noe stort problem generelt, men var oppe til 9.00 1. Nyttårsdag, og jeg har god erfaring med å snu døgnrytmen i løpet av noen få døgn. Vet ikke med han før meg da. Personlig har jeg alltid fått sove godt og ganske fort ved å lage en "fanfic" i hodet av noe jeg driver med for tiden, sovner som regel midt i noe så jeg kan gjenta deler og/eller fortsette neste kveld. Antar det funker fordi jeg får tankene vekk fra å tenke over de komplekse tingene i verden og livet eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå