Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

To av jævelungene i nabolaget stod å skjøt opp no sånn håndhold drit som skyter ut no lysgreier, og jeg var på vei hjem fra min søster som bor rett nedi gata, så tar han ene som ser på å bøyer armen til han andre ned mot meg og de 2 andre jeg gikk med, heldigvis for oss, og han, så var siste skuddet gått opp i lufta rett før.

Gikk bort til han, tok tak i han og sa "Du kødder faen ikke med fyrverkeri, og ikke prøv deg på noe sånt igjen"

Hadde den gått av en gang til altså.....

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke 14-15 kanskje. Kan nevne at de er pakistanere eller lignende også, ikke at det har så mye å si, hadde klikka like mye uansett etnisitet på dem, men foreldrene har jo en litt sånn gi faen attitude og de gjør mye bøll i nabolaget, bølleringing, sparker fotball mot garasjeportene til folk etter de har blitt bedt om å stoppe osv..

Holdt visst på å gå galt senere på kvelden også i følge min søster, da hadde de satt en enskudds dings slik at den ikke stod stabilt og veltet..
Heldigvis gikk skuddet av før den siktet rett på han ene...

Lenke til kommentar

Samboeren min har en tendens til å ta hele dyna, til tross for at vi har to. Han insisterer på å dra begge dynene halvveis over oss begge sånn at de overlapper istedenfor at begge bruker én dine hver. Dette fører til at jeg våkner halvveis dyneløs om morgenen. :hrm:

Lenke til kommentar

Å, det er ikke noe stort problem generelt, men var oppe til 9.00 1. Nyttårsdag, og jeg har god erfaring med å snu døgnrytmen i løpet av noen få døgn. Vet ikke med han før meg da.

Personlig har jeg alltid fått sove godt og ganske fort ved å lage en "fanfic" i hodet av noe jeg driver med for tiden, sovner som regel midt i noe så jeg kan gjenta deler og/eller fortsette neste kveld. Antar det funker fordi jeg får tankene vekk fra å tenke over de komplekse tingene i verden og livet eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...