Delvis Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Flytte, pga en times strømbrudd ? Heh. Det kan da skje omtrent hvor som helst, og gjør det ogå. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Da strømmen kom tilbake er det ingen programbeskrivelse på TVen. Er det bare hos meg? Jeg har Riks-TV. Kanalene virker, men det står ikke hva programmet heter og handler om. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Last ned TVGuiden fra Play/Apple store. Den er mye mer praktisk enn programguiden på TVen. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) Takk for rådet, men jeg synes ikke det er særlig praktisk. Jeg har ikke opptaker, og må se alt "live". Det er bare noen få kanaler som interesserer meg, og det er mye kjappere å bare zappe, enn å finne fram nettbrettet. EDIT: Fabrikkinnstilling på TV-apparatet løste problemet. Endret 28. desember 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Ser du har løst det, men vill bare nevne at på Viasat som vi har så tar det tid før programinformasjonen lastes ned etter at mottageren har vært slått av og slås på igjen. Den kommer etterhvert, hvis man bare er tålmodig. Kanskje er det likedan med Riks-TV. Geir Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) Aldri vært sånn før. Dette er hytta, og den er jo avslått i ukevis av gangen. Må samtidig skryte litt av supporten til Riks-TV. Chat rett i nettleseren, uten registrering og betaling. Akkurat som NetCom. Når skal Telenor lære sånn kundebehandling? De er kompetente, men du må ringe et dyrt telefonnummer for å få kontakt med dem, eller sende mail og vente i dagevis. Chat i nettleseren er genialt. Endret 28. desember 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) Hva er forresten "TVGuiden fra Play/Apple store" for noe? Bruker fast den hos Se.no jeg. Greit at man kan merke kategorier med ulike farger. Endret 28. desember 2013 av Delvis Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) Last ned TVGuiden fra Play/Apple store. Den er mye mer praktisk enn programguiden på TVen.Det kommer da an på hva slags programguide man har på TVen. På min (samsung) er den veldig praktisk, men jeg har også sett mange dårlige (grundig dekoder). Dessuten kan programguiden på TVen bytte kanal automatisk til det programmet man på forhånd har valgt å se på. Dette er utrolig praktisk for å forhindre "katastrofe" når man skal "bare" se "litt" på et annet program mens man venter. Det er få ting som irriterer mer enn å ikke få med seg de første 30 sekundene, der hele backstoryen fortelles. Må samtidig skryte litt av supporten til Riks-TV. Chat rett i nettleseren, uten registrering og betaling. Akkurat som NetCom. Det er ofte at chatten ikke funker, og kontaktskjemaet likeså. Så dette er ikke noe å skryte av, synes jeg. En bedrift med flere hundre tusen kunder må klare å lage et kontaktskjema som ikke gir "server error". Og de har ingen epost heller, "fordi vi har et kontaktskjema". y89pnasdf afsd uasdf +23 5918p234134%!"#¤%"#¤%. Endret 28. desember 2013 av Tåkelur Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Mulig de har forbedringspotensiale, men det funket i dag. Tok noen minutter å laste med mobil EDGE-forbindelse, men ingen server error. Jeg liker når support kan kontaktes skriftlig uten å vente 4 virkedager på svar, og uten at det koster 18 kroner i minuttet. Under strømbruddet ringte jeg strømselskapet på et kortnummer, og det kostet penger. Det er moralsk forkastelig at det koster penger å melde feil! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Under strømbruddet ringte jeg strømselskapet på et kortnummer, og det kostet penger. Det er moralsk forkastelig at det koster penger å melde feil! Ja, spesielt når pengene går til den som er ansvarlig for feilen. Som når man må melde feil hos telenor til telenors kortnummer. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Derfor jeg savner Netcom og deres fantastiske webchat. Hadde bare 3G-dekningen deres vært bedre... Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Artikler som dette: - Nye piggdekk best på isglasert asfalt - Men er piggdekkene slitte - er piggfritt like bra Siste nytt: - Paven er katolikk!!! - Men er troen sliten - er satanisme like bra. Endret 29. desember 2013 av ⅵdar 1 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 java Heeeeelt enig! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Ble nettopp spurt om legg da jeg kjøpte en boks Monster. Problemet? Jeg blir 20 i mars.... 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Fikk svar fra Telenor på diktet jeg sendte inn. Var bare et standardsvar som ikke besvarer spørsmålet: Hei Sensur, og takk for henvendelsen.Dette vil vi informere om.Vi ønsker naturligvis at du kan bruke både tale- og datatjenestene våre, og vi beklager derfor at vi ikke kan gi deg en god opplevelse der du er.Mobilsignalene blir påvirket av vegetasjon, vær, bygninger samt hvor mange som bruker mobilnettet samtidig i området du befinner deg i. Alle disse tingene spiller inn og kan da gi redusert mobildekning. Vi gjør oppmerksom på at dekningen alltid vil være bedre ute enn inne, dette skyldes at veggene på hus/ bygninger demper signalene betraktelig.Telenor jobber kontinuerlig med å kunne tilby god dekning der kundene våre oppholder seg, og vi tar innspillet ditt med i dette arbeidet.Her kan du se oversikt over Telenors mobildekning i Norge: http://www.telenor.no/privat/dekning/Ved å besvare to spørsmål kan du hjelpe oss å bli bedre! Samtidig får du muligheten til å bli en av fem som får kr 500,- i ringesaldo eller som fratrekk på faktura!https://response.questback.com/telenorkundeserviceprivat/ch5wtfyuu5/Ha en fin dag!Med vennlig hilsenSensurertKundeansvarligTelenor Norge Jeg hadde håpet at de ville skrive noe selv, selv om svaret er at de ikke vet datoen ennå. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 At folk maser sånn om at selfies er det nye, store i 2013, når det virkelige ikke er det. Jeg tok selfies med mitt første fotografiapparat som jeg siden fikk min far til å scanne inn når vi fikk Win 95 slik at jeg kunne leke med meg selv i Kay's Power Goo. Og da jeg fikk mitt første webcam og vi hadde brukbart kjapt nett for 14 år siden, hadde jeg allerede begynt jobben med å fylle opp verdensveven med bilder av meg selv. Og jeg synes folk spamma bilder av seg selv like mye via kameramobil og Internett i fjor og årene før, så hvorfor har (vestlig) media hausa det sånn opp som et fenomen fra i år? Gah! Jeg får spader! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Fordi nå er det så mainstream at til og med bestemødre gjør det, samfunnet henger bare litt etter. For min del så mister ordet all verdi så fort det blir årets ord. Lenke til kommentar
Superbia Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) at fattern kaster all snusen min hver jævla gang han finner noe... Endret 31. desember 2013 av Superbia 2 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 at fattern kaster all snusen min hver jævla gang han finner noe... Haha, noe sier meg at du ikke er 18 enda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå