Quote Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 "All PR er god PR" er noe man pleide å si på 90-tallet, det mener jeg er gammeldags. Gammel hest finner veien best. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 (endret) Jeg er lei av at Telenor somler med dekningsutbyggingen. Nå har jeg skrevet til supporten deres, i diktform: Nå er det jo endelig langfriog jeg er såklart til fjellsMen snøen kom jo aldriJeg ser på TV til kvelds.Basestasjonen ble satt opprundt år to tusen og femEtter bygging av EDGE ble det stoppog 3G forblir en drømSiden har jeg kontaktetTelenor mang en gangMen den 3G jeg ettertraktet...Ventetiden har blitt lang.På Stedsnavn i Fylke står husetKommunen er KommunenavnOg Stedsnavn heter tårnetSom trenger litt mere fart.Så nå spør jeg atter igjenOm dere har laget en planMed dato for oppgraderingSå YouTube på Stedsnavn går an?Riktig godt nyttår!Hilsen Navn Noen som tør gjette om svaret også er på rim? Jeg har sensurert visse navn for forumet, men det rimer i den egentlige versjonen. Endret 26. desember 2013 av Mannen med ljåen 6 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg er lei av at Telenor somler med dekningsutbyggingen. Nå har jeg skrevet til supporten deres, i diktform: Nå er det jo endelig langfri og jeg er såklart til fjells Men snøen kom jo aldri Jeg ser på TV til kvelds. Basestasjonen ble satt opp rundt år to tusen og fem Etter bygging av EDGE ble det stopp og 3G forblir en drøm Siden har jeg kontaktet Telenor mang en gang Men den 3G jeg ettertraktet... Ventetiden har blitt lang. På Stedsnavn i Fylke står huset Kommunen er Kommunenavn Og Stedsnavn heter tårnet Som trenger litt mere fart. Så nå spør jeg atter igjen Om dere har laget en plan Med dato for oppgradering Så YouTube på Stedsnavn går an? Riktig godt nyttår! Hilsen Navn Noen som tør gjette om svaret også er på rim? Jeg har sensurert visse navn for forumet, men det rimer i den egentlige versjonen. Artig dikt. Jeg tipper svaret er på rim. Få høre 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 (endret) Tele 2 sin kundestøtte (tror jeg) fikk en gang inn et dikt og de svarte på rim. Det kom i avisen den gang, så mulig det ikke var noen vits å sensurere navn. Endret 27. desember 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 De må vel ha tillatelse fra dikteren før de publiserer diktet? Ikke bare pga opphavsrett, men de har vel taushetsplikt? Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 De må vel ha tillatelse fra dikteren før de publiserer diktet? Ikke bare pga opphavsrett, men de har vel taushetsplikt? De har ikke taushetsplikt i den bransjen der 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Glemte å kjøpe chips i går. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Trodde ikke sånne folk gikk på kinoer sammen med vanlige publikum. J-Lo og typen gikk på vanlig kino i Stockholm , de bare holdt en lav profil......kinosjefen sa at han ikke kunne gjøre forskjell på folk og tekstinga var til sjenanse , derfor Madonna ble kasta ut. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Glemte å kjøpe chips i går. Kan du ikke kjøpe nå? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 når ting klikker på android, og du får en "ok" knapp. nei det er ikke OK på noen føkkings måte at det klikker. det burde den vite etter så mange klikk jeg har opplevd til nå. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Kan du ikke kjøpe nå?Jo, men det var i går jeg hadde lyst på. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Jo, men det var i går jeg hadde lyst på. Jeg fikk en utrolig sterk trang til å skrive "mensen?". Jeg har blitt hjernevasket av omgangskretsen min... Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Haha. Det hadde faktisk passet inn her. Men det var ikke det som gjorde at jeg hadde lyst på chips. Jeg har så og si alltid lyst på snacks. Det er i seg selv irriterende. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Haha. Det hadde faktisk passet inn her. Men det var ikke det som gjorde at jeg hadde lyst på chips. Jeg har så og si alltid lyst på snacks. Det er i seg selv irriterende. Jeg har merket det, etter å ha lest noen av postene dine.. Akkurat har jeg det motsatte "problemet", jeg spiste nettopp en gedigen burger. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Katten min er tydeligvis blitt pensjonist. Hun nekter å røre edderkopper eller bananfluer (dog hun jakter på langbein/helikoptre og større, flygende insekter en sjelden gang). 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Strømbrudd nå igjen. Har vært mørklagt i en halvtime. 1 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Strømbrudd nå igjen. Har vært mørklagt i en halvtime. Bra du har strøm på laptopen i det minste Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Våknet opp med en hals som er på vei mot så ser at det gjør vondt å svelge spytt... Kan jeg ikke snart bli ordentlig syk i stedet for sånn ubrukelig drittsykdommer som bare er plagsomme og fortsatt tillater jobb.. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) Strømmen var borte i over en time. Laptop, nettbrett og mobiltelefon hadde strøm. Strømselskapet skylder på at det er blåst trær over ledninga. Basestasjonen for mobildekning har tydeligvis innebygde batterier, heldigvis. Men den har bare (som tidligere nevnt) EDGE-hastighet. Endret 28. desember 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
sevs Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Strømmen var borte i over en time. Laptop, nettbrett og mobiltelefon hadde strøm. Strømselskapet skylder på at det er blåst trær over ledninga. Basestasjonen for mobildekning har tydeligvis innebygde batterier, heldigvis. Men den har bare (som tidligere nevnt) EDGE-hastighet. På tide å flytte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå