Kea Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 At folk alltid gir meg sånne deoderant-sett til jul hver gang.At folk klager på hva de får til jul. 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 (endret) Ja. Det er sant det. Endret 26. desember 2013 av Delvis Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 (endret) Radioen i jula. Når jeg kjører bil, hører jeg gjerne på radio. Men de eneste kanalene jeg finner spiler en av følgende sanger: Last christmas I gave you my heart Driving home for Christmas All I want for christmas is you Home for christmas (Maria Mena) Santa Claus is coming to town Er jeg virkelig den eneste som ikke totalt ødelegger musikksmaken i jula? Endret 26. desember 2013 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 (endret) Officer Claire Howell fra Oz. Herregud, kjerringa går meg intenst på nervene. Rubber ducky! Endret 26. desember 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Radioen i jula. Når jeg kjører bil, hører jeg gjerne på radio. Men de eneste kanalene jeg finner spiler en av følgende sanger: Last christmas I gave you my heart Driving home for Christmas All I want for christmas is you Home for christmas (Maria Mena) Santa Claus is coming to town Er jeg virkelig den eneste som ikke totalt ødelegger musikksmaken i jula? Det er så HAT... Værste var når de fyrte den såkalte julesangen til justin bieber... I cant stand Maria Mena either... Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Word... Fy faen som jeg hater å låne bil uten mulighet for å kunne koble til eksterne medier sånn at jeg kan slippe det pisset 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Det er ikke så reint lite irriterende med tullinger som absolutt må prate i mobiltelefonene sine når dem er på kino. Selv om telefonen deres står på lydløst, så lyser skjermene på alle mobilene opp nesten heile kinosalen. Hvorfor gidder folk å betale for å gå på kino hvis dem ikke gidder å følge med på det som skjer i filmene? Hva kan være så livsviktig at det ikke kan vente i de få skarve timene som filmen varer?? Ekstra irriterende er det med mobiltelefoner som har en sånn pipelyd, så hver gang dem mottar en tekstmelding, så piper det høyt. Dette går som regel i ett sett gjennom heile filmen. Og folk som skravler ivrig (og uavbrutt) i vei med dem som sitter ved siden av dem, bråker med potetgull-poser, smågodt og brusflasker samtidig som dem kommenterer seg gjennom heile filmen veldig høylydt sånn at alle i salen hører det... Du burde knekke nakkene på dem , Commando -style (Arnold : "my friend is dead tired") Hørte at Madonna ble pælma ut av en kino pga hun satt med mobil , flott at dem ikke gjør no forskjell på folk......hun kunne gått ut som alle andre. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Word... Fy faen som jeg hater å låne bil uten mulighet for å kunne koble til eksterne medier sånn at jeg kan slippe det pisset Enig. Sist jeg hadde bilen på verksted fikk jeg en skrapkasse av en lånebil! Og dette var et merkeverksted! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Word... Fy faen som jeg hater å låne bil uten mulighet for å kunne koble til eksterne medier sånn at jeg kan slippe det pissetDen har vel likevel en av-knapp? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Hørte at Madonna ble pælma ut av en kino pga hun satt med mobil , flott at dem ikke gjør no forskjell på folk......hun kunne gått ut som alle andre. Trodde ikke sånne folk gikk på kinoer sammen med vanlige publikum. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Trodde ikke sånne folk gikk på kinoer sammen med vanlige publikum. PR-stunt sikkert Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 PR-stunt sikkert Funka bra. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Funka bra. Ironi regner jeg med Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Ironi regner jeg med Du snakker jo om Madonna nå. Jeg drev ikke å tenkte på Madonna før dere nevnte dette stuntet. Mao: God PR. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 All PR er god PR. Så utrolig gammeldags å si... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Så utrolig gammeldags å si... Umulig, jeg kom på det nå. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Så utrolig gammeldags å si... Tviler på at PR var et særlig velkjent begrep i gamle dager. Kanskje klisjé er ordet du leter etter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Tviler på at PR var et særlig velkjent begrep i gamle dager. Kanskje klisjé er ordet du leter etter? PR var velkjent i gamle dager. Et godt eksempel: Rome. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Tviler på at PR var et særlig velkjent begrep i gamle dager. Kanskje klisjé er ordet du leter etter? Gammeldags er relativt. Jeg mener at sosiale medier blant annet har gjort at medieomtale i dag kan være svært skadelig for omdømmet. "All PR er god PR" er noe man pleide å si på 90-tallet, det mener jeg er gammeldags. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå