Gloria Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Jeg har alt for mange hobbyer Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) Hvordan brekker du plekter? Jeg spilte Bruce Springsteen.. :\ Det er verdt å nevne at disse plektrene var tynne. Endret 20. desember 2013 av iFire Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Herregud jente, hvis du er syk og ikke kan møte meg, så sier du fra!! Ikke vent på først kontakt fra meg! Det får da være måte på! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Hun er "syk". Haha Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) Mulig, er verken tankeleser eller trollmann, aner ikke hva eller hvem hun holder på med, men tar ikke mye energi å trykke på en skjerm i noen sekunder. Noen folk har bare ikke folkeskikk lenger. Edit: Mens jeg er i gang.. nettopp oppgradert til Office 2013 på jobben. Grøss og gru for noen farger! Eller burde jeg si mangel på farger.. Er visst ikke mulig å ordne noe selv heller. Faen ta dere M$!! Endret 21. desember 2013 av Myst Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 IKKE TROLLMANN?? :-( Men ja veldig sløvt. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Blitt frastjelt klestilbehør for 5000kr på 4 dager. Det er for jævlig, vil bare grine. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Gullbelagte beltespenner? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Edit: Mens jeg er i gang.. nettopp oppgradert til Office 2013 på jobben. Grøss og gru for noen farger! Eller burde jeg si mangel på farger.. Er visst ikke mulig å ordne noe selv heller. Faen ta dere M$!! 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Blitt frastjelt klestilbehør for 5000kr på 4 dager. Det er for jævlig, vil bare grine. Wtf, måtte ha blitt frastjelt hele garderoben min for å tape så mye. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Problemløsningen er vel ganske enkel. Ikke kjøp klestilbehør til 5000 kroner. Det er ikke nødvendig. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Gucci kortholderen min ble frastjelt under gymtimen onsdag forrige uke så lørdagen når det var fest hos meg med venner forsvant Burberry skjerfet og UGG ullhanskene mine. Har lyst å gråte. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Hvordan brekker du plekter? Du spiller med de. Gucci kortholderen min ble frastjelt under gymtimen onsdag forrige uke så lørdagen når det var fest hos meg med venner forsvant Burberry skjerfet og UGG ullhanskene mine. Har lyst å gråte. 5000 for kortholder, skjerf og hansker? Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Wtf, måtte ha blitt frastjelt hele garderoben min for å tape så mye.5000 for garderoben? Selv om jeg slenger inn dressen jeg enda ikke har kjøpt kommer jeg fortsatt ikke i nærheten ^^ (Dog, jeg har datautstyr av ymse slag til 16k mer enn nødvendig, så skal ikke håne noen) Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Nå skal det sies at garderoben min består av ca. 15 t-skjorter, noen bukser, sokker og boksere, en genser og noen få skjorter. Hjemme hos mamma ligger dress, penskjorter osv. Drar man med vintertøy og sko blir nok prisen langt høyere. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) Trur ikke jeg kommer så veldig langt over 5000 kroner, om jeg så tar med alle materielle godene jeg eier. Dyreste er nok en seng jeg fikk av en kompis som ikke orket å ta den med seg da han flyttet ut av leiligheten vi delte. Ting er oppskrytt, jeg bruker penger på opplevelser. Endret 21. desember 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Du spiller med de.Et plekter er mykt og bøyer seg. Om man klarer å knekke det, tenker jeg med en gang på at man gjør noe feil. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Nå skal det sies at garderoben min består av ca. 15 t-skjorter, noen bukser, sokker og boksere, en genser og noen få skjorter. Hjemme hos mamma ligger dress, penskjorter osv. Drar man med vintertøy og sko blir nok prisen langt høyere. Skoene mine har nok negativ verdi om noe og vinterklærne minne består av et pannebånd Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Et plekter er mykt og bøyer seg. Om man klarer å knekke det, tenker jeg med en gang på at man gjør noe feil. Det kan godt hende, men aldri mer http://www.jimdunlop.com/product/genuine-celluliod i "Thin". Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Et plekter er mykt og bøyer seg. Om man klarer å knekke det, tenker jeg med en gang på at man gjør noe feil. For hver gang det bøyer seg, slites det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå