Emancipate Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Det kommer jo an på hva som har fokus. Om spilleren har fokus (fordi du klikket på den) vil space sette på pause. Om siden har fokus (sånn starter det, eller fordi du klikket på den) scroller space nedover. 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Butikkansatte som er sure på grunn av ting som har med "for mange" kunder å gjøre. Det er de for mange kundene som betaler lønna deres! Det er sjefen dere burde vært sure på, som gir dere for mye å gjøre. 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Når jeg faktisk spiser opp grønnsakene mine i stedet for bare å spise kjøtt og saus, så begynner jeg - selvfølgelig - å klø over hele kroppen. Så da vet vi det, varmebehandling av frukt og grønnsaker hjelper heller ikke. Skjønt, det visste jeg jo egentlig. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Tror du det er noen spesifikke grønnsaker du ikke tåler? Eller at det er noen spesifikke du tåler? Tåler du ikke potet engang? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Serier som avsluttes med "fortsettelse følger neste sesong"... Ikke akkurat skrevet, men de kunne like gjerne skrevet det på slutten. Endret 15. desember 2013 av CFM Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Jeg har til og med sett at serier som ender på en cliff hanger ikke blir fornyet neste sesong. Det er irriterende, det! Endret 15. desember 2013 av Skurupu 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Eksamen i game design i morgen. I didn't sign up for this shit. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Eksamen i game design i morgen. I didn't sign up for this shit. Mora di tvang deg til å velge den linja? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Eksamen i game design i morgen. I didn't sign up for this shit. Hva er det du egentlig forventet på spillutvikling? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Jeg forventet noe annet enn spilldesign som er totalt ubrukelig. Jeg valgte ikke å få spilldesign. Endret 15. desember 2013 av Refsa Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Jeg forventet noe annet enn spilldesign som er totalt ubrukelig. Jeg valgte ikke å få spilldesign. Det er en klar del av spillutvikling, det er nødvendig for å skape det vi identifiserer som ett spill i dagens samfunn. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Det er en klar del av spillutvikling, det er nødvendig for å skape det vi identifiserer som ett spill i dagens samfunn. 90% av faget har fint lite å gjøre med spillutvikling. Spesielt innenfor området jeg studerer. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 90% av faget har fint lite å gjøre med spillutvikling. Spesielt innenfor området jeg studerer. 90% av de? Av de 3 fagene du har nå eller hele studiet? Og hvilken av de er ikke relevante? Og hvordan er de irrelevante? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Jeg mener at Game Design er totalt ubrukelig. Ihvertfall måten det er oppbygd på nå. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Eksamen om 4 timer, og får ikke sove. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Å våkne med hodepine -.- Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 At når man kutter osten med ostehøvel, så etterlater man seg en "strek" der enden av høvelen går. Når jeg skal kutte denne vekk igjen kommer det en ny "strek" på motsatt side. Utrolig irriterende... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Vil anta at osten blir ujevn da høvelen setter sine spor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå