tom waits for alice Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Youtube. En sponset video på forsiden ved navn "Miley Cyrus - Wrecking Ball (Chatroulette Version)" og en naken mann i "sexy" sittestilling oppå en rivningskule i Miley-stil. Du er prippen... Geir 3 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Jennifer Lawrence Snakker konstant om vekten sin (til å være en person som hevder å ikke bry seg om vekt bruker hun virkelig hver sjanse hun får til å snakke om den), og hvordan hun blir sett på som overvektig i Hollywood. Hun har sagt at hun aldri vil forandre vekten sin for en rolle, selv i Hungergames sagaen hvor det er mening at karakteren hennes skal være på sultegrensen i begynnelsen av filmen, gidder hun ikke å gjøre noe med vekten. Men så kommer hun nå og skal feite seg opp for en rolle, og det har hun vist nuulllll problem med, bare stappe fjeset sitt med mat og feite seg godt opp. Det er greit. Det som topper kvalmheten er at hun blir hedret for hele opplegget, sett på som et skikkelig bra forbilde for ungdommen. Makan til hykleri skal man lete lenge etter. Endret 14. desember 2013 av Carlgutt 2 Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Youtube: Forced ads. Spesielt da video ads som ikke kan skippes. Er ganske lei av denne rutinen her: 1. Trykke på stor-avspiller-knappen 2. Skippe ads 3. Sette kvaliteten til 720p eller 1080p 4. X'e ut reklamebanner som dukker opp etter en stund 2 Lenke til kommentar
Mer0vingian Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Useriøse kjøpere på finn.no Samt telefonselgerne som vil jeg skal sette inn annonsen min på deres bortgjemte såkalte spesialist-nettside. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Youtube: Forced ads. Spesielt da video ads som ikke kan skippes. Er ganske lei av denne rutinen her: 1. Trykke på stor-avspiller-knappen 2. Skippe ads 3. Sette kvaliteten til 720p eller 1080p 4. X'e ut reklamebanner som dukker opp etter en stund AdBlock stopper all reklame på Youtube. Inkludert videoreklame og popup-reklame. Det finnes også Firefox-tillegg der du kan stille inn ønsket oppløsning en gang for alle. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Youtube. En sponset video på forsiden ved navn "Miley Cyrus - Wrecking Ball (Chatroulette Version)" og en naken mann i "sexy" sittestilling oppå en rivningskule i Miley-stil. Det er jo en utrolig morsom video. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Youtube: Forced ads. Spesielt da video ads som ikke kan skippes. Er ganske lei av denne rutinen her: 1. Trykke på stor-avspiller-knappen 2. Skippe ads 3. Sette kvaliteten til 720p eller 1080p 4. X'e ut reklamebanner som dukker opp etter en stund YouTube Center Endret 14. desember 2013 av Rudde93 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Tina, fra Tina's kjöcken. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Forced ads. Spesielt da video ads som ikke kan skippes. Er ikke vanskeligere enn å skaffe seg AdBlock. Edit: allerede nevnt. Endret 14. desember 2013 av Banksy Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Tina, fra Tina's kjöcken. Går det på tv fortsatt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Reklame for Kiwi. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Youtube: Forced ads. Spesielt da video ads som ikke kan skippes. Er ganske lei av denne rutinen her: 1. Trykke på stor-avspiller-knappen 2. Skippe ads 3. Sette kvaliteten til 720p eller 1080p 4. X'e ut reklamebanner som dukker opp etter en stund Adblock og Auto HD for YouTube (evt. YouTube+). Endret 14. desember 2013 av iFire Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Jennifer Lawrence Snakker konstant om vekten sin (til å være en person som hevder å ikke bry seg om vekt bruker hun virkelig hver sjanse hun får til å snakke om den), og hvordan hun blir sett på som overvektig i Hollywood. Hun har sagt at hun aldri vil forandre vekten sin for en rolle, selv i Hungergames sagaen hvor det er mening at karakteren hennes skal være på sultegrensen i begynnelsen av filmen, gidder hun ikke å gjøre noe med vekten. Men så kommer hun nå og skal feite seg opp for en rolle, og det har hun vist nuulllll problem med, bare stappe fjeset sitt med mat og feite seg godt opp. Det er greit. Det som topper kvalmheten er at hun blir hedret for hele opplegget, sett på som et skikkelig bra forbilde for ungdommen. Makan til hykleri skal man lete lenge etter. Jeg googlet henne og hun er ikke så feit som hun skal ha det til. Kanskje litt smålubben men ikke noe mer enn det Lenke til kommentar
Yelsent Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Youtube: Forced ads. Spesielt da video ads som ikke kan skippes. Er ganske lei av denne rutinen her: 1. Trykke på stor-avspiller-knappen 2. Skippe ads 3. Sette kvaliteten til 720p eller 1080p 4. X'e ut reklamebanner som dukker opp etter en stund Ja, hva i alle dager skjedde med den funksjonen de hadde tidligere der man kunne forhåndssette alle videoer til 720 eller 1080p? Svært irriterende. Der har du noe som irriterer mektig - "oppgraderinger" av funksjonaliteter etter oppdateringer der de fjerner hendige funksjoner - jeg er for endring og utvikling, men sist gang jeg sjekket var vel ikke degradering noe man ønsker i oppdateringer! Endret 14. desember 2013 av Yelsent Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Hater folk som gjør dette: http://www.rb.no/lokale_nyheter/article7039996.ece ! Hvorfor skaffer de seg kjæledyr egentlig? Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Hater folk som gjør dette: http://www.rb.no/lokale_nyheter/article7039996.ece ! Hvorfor skaffer de seg kjæledyr egentlig? x2. Dyremishandling, vanskjøtsel og annet lignende, mindre intellektuell oppførsel kan raskt få blodet til å boble, ja. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Hater folk som gjør dette: http://www.rb.no/lokale_nyheter/article7039996.ece ! Hvorfor skaffer de seg kjæledyr egentlig? Ja det fikk en lykkelig utgang for den stakkals pusekatten iallefall den. Det var bra. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Dårlig døgnrytme. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 kronisk dårlig døgnrytme Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Youtube når jeg trykker på videoen for å sette den på pause. Noen ganger går det, og noen ganger går det ikke. Noe lignende skjer når jeg trykker på space for å sette videoen på pause.. Noen ganger går det, mens andre ganger går det ikke. Noen ganger havner jeg ned på kommentarfeltet når jeg trykker space. Og det stopper ikke der: når jeg bruker piltastene for å se kommentarene under så funker det av og til / av og til ikke. Det er nemlig 50/50 sjangs for at piltastene justerer lyden i stedet! På youtube kan hva som helst skje når man bruker kontrollene 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå