tom waits for alice Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 At firmaer som Mamut opererer med 3 måneders oppsigelse på sine serviceavtaler. Jeg visste ikke da om jeg kom til å trenge den, nå må jeg betale for hele neste år også... Geir Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Jobb bilen min som det er nye problemer med hver uke. Nå i dag nekter den og gå i mer en 60 på flate veien, og i oppoverbakker dauer den helt av. lol. Skal bytte i morgen, men skal bli morror og kjøre til kontoret i morgen..... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 At firmaer som Mamut opererer med 3 måneders oppsigelse på sine serviceavtaler. Jeg visste ikke da om jeg kom til å trenge den, nå må jeg betale for hele neste år også... Geir Hvis de har tre måneders oppsigelse burde du bare ha betalt for 3 måneder, ikke et helt år. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Irriterer meg at jeg ikke har spilt bubble football enda.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 når det gjelder den saken om at en åtte år gammel gutt som ikke fikk noen gjester til bursdagen, så står det i artikkelen fra VG at foreldrene ikke ønsker sønnens navn eller navnet på skolen deres skal komme på trykk i avisen. Men kjører man navnene på foreldrene gjennom en søkemotor på internett, så kommer det frem nøyaktig adresse. Foreldrene er bosatt på et ganske lite sted, og det er vel ikke særlig mange barneskoler i området, og dermed blir kanskje ikke navnet på barneskolen særlig vanskelig å finne det heller. Foreldrene kan ikke ha særlig greie på internett dersom dem ikke har fått med seg hvor enkelt det faktisk er å finne ut hvor dem er i fra. Alle og enhver fra lokalmiljøet skjønner vel hvem det er snakk om uansett... "Velkommen te bygda" (sorry , had to be done) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Nei og ja. Etter ett år på taekwondo må du kunne noen enkle firevendinger, og sette noen av dem inn i et kort mønster som tok meg 5 min å lære (Chon-Ji), samt noen andre teknikker. I tillegg er den bølgende gangen unødvendig og irriterende. Etter ett år på karate må du kunne mønstrene Kihon Kata, Heian Shodan og Heian Nidan, samt ca. like mange spark og teknikker som i taekwondo. Taekwondo ganske veldig dølt til sammenligning. http://www.youtube.com/watch?v=jmaUPVGHwn8 Jhoon Rhee = ekte vare Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hvis de har tre måneders oppsigelse burde du bare ha betalt for 3 måneder, ikke et helt år. Sant nok. Dårlig formulering fra min side. Servicavtalene er løpende og betales for et år av gangen, men må sies opp senest 3 måneder før forfall. Jeg ser ingen mening i det, annet enn å skvise "avtroppende" kunder for noen kroner. Geir Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Er så jævlig glatt ute. I dag falt jeg og skled hele veien ned en 50 meter lang bakke. 2 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Og vi andre irriterer oss over at vi ikke var der og så på... Geir 6 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Did people laugh when Relio fell on the ice? No, but the ice cracked up. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Å rydde i klesskapet. Et endeløst mareritt. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Did people laugh when Relio fell on the ice? No, but the ice cracked up. Isen cracked up buksa mi, hvertfall Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 16-17 år gamle jenter som spør meg om jeg kan handle sprit til dem.. Dere er dumme nok fra før..! Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 16-17 år gamle jenter som spør meg om jeg kan handle sprit til dem.. Dere er dumme nok fra før..! Fiks no' alkoholfritt til dem. De blir nok fulle uansett. 2 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Fiks no' alkoholfritt til dem. De blir nok fulle uansett. HAHA! Nesten så det frista å helle det lille jeg har igjen på en vodkaflaske i vasken og fylle den med vann Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 HAHA! Nesten så det frista å helle det lille jeg har igjen på en vodkaflaske i vasken og fylle den med vann Du kan fylle det på ei anna flaske da... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Du kan fylle det på ei anna flaske da... Vurderte å skrive det men ville ikke virke som en alkoholiker haha Har egentlig vokst litt fra den "moroa", tar meg heller et par pils med kamerater enn å ligge rakt ut dagen derpå Så å helle ut en dl med gammal sprit gjør meg ikkeno Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 BankID funker jo aldri!! Så nå må jeg bestille bildelene fra jobb istedet, det er jo topp! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 BankID funker jo aldri!! Så nå må jeg bestille bildelene fra jobb istedet, det er jo topp! Oppdater Java. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Oppdater Java. OMG! My life 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå