Slimda Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Så oldemoren til niesen din. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Så oldemoren til niesen din. Jeg vet ikke. Jeg er ikke så god på sånnt Hva heter det foresten når det er dama til broren min? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg vet ikke. Jeg er ikke så god på sånnt Hva heter det foresten når det er dama til broren min?Svigerinne, så vidt jeg har forstått. Sitat kvinneguiden: Svigerinne er både ektefellens søster og brors (evt søsters) kone. Svoger er både ektefellens bror og søsters (evt brors) mann. 1 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Northug Kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Northug "jeg har vondt i stortåa" "jeg har vondt i lilletåa" "jeg har vondt her" "jeg har vondt der" der har du northug Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 At VG fremstiller Northug sin kommentar som seriøs. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 At VG fremstiller Northug sin kommentar som seriøs. Hva er det den klossmajoren har sagt nå? Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Hva er det den klossmajoren har sagt nå? «På stafett er det krig og man får bare håpe at man går ut likt med Russland på deres hjemmebane. Da skal jeg ødelegge livet hans, så han ikke kan vise seg på en idrettsplass igjen» http://www.vg.no/sport/ski/langrenn/artikkel.php?artid=10133787 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Når TV2 ødelegger hele jævla TV-kvelden ved å sende fotball eller håndball hele kvelden, når de har flere sportskanaler på TV2. DET...irriterer meg grenseløst. 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Så stor eske!!! 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Synes du? Jeg fikk et grønt kort som dette i en eske som kanskje var like stor: På størrelse med en tjuekroning, faktisk. Det irriterer meg at jeg bekymrer meg for hva som skal skje med internett når imgur må stenge. 1 Lenke til kommentar
kaffelatte Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg irriterer meg over altfor mye. DET er irriterende.. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Det irriterer meg at jeg bekymrer meg for hva som skal skje med internett når imgur må stenge. Hæ? EDIT: (Åja, fantasi?) Endret 9. desember 2013 av iFire Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Ja, hypotetisk altså. De holder det jo neppe gående til år 2050. Og dess lenger det går uten at jeg hører noe om at de må stenge, dess flere bilder er det som vil gå i svart når "det utenkelige" skjer. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Dagbladet byr på nye sjokkeringer http://ipad.kjendis.no/2013/12/10/kjendis/brudd/skilsmisse/hedda_skoug/chris_skoug/30758309/ Endret 10. desember 2013 av Relio 2 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 fy faen så lavmål. de fikk et klikk av meg også.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 At det ene kjøleskapet mitt piper og durer som bare faen. 1 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Har hatt ferie i over en uke nå, kommet meg opp relativt tidlig hver dag, men så klarte jeg jammen meg forsove meg kraftig i dag, siste dagen før jeg skal opp tidlig til jobb. Fantastisk. Blir så gøy å ligge i vri seg i timer i senga nå. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Jeg må si mørketid og lite søvn er en perfekt kombinasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå