Diskutant Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Takk. for? For beklagelsen. Endret 17. desember 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) For beklagelsen. Not to intrude, men beklagelsen var da ikke ment til deg, eller? Endret 17. desember 2010 av Mr. Graves Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 For beklagelsen. Not to intrude, men beklagelsen var da ikke ment til deg, eller? Nei. Den var ikke det. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Nei, det var den ikke. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Går da fint an å takke for det om vel. Irriterer meg over at TV2 serverne suger så jævlig. Men de har lav ping og mange folk :/ Bah. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=JN7NmbEyxM0 Hater sånne folk. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Youtube er fordømt tregt for tiden, selv på laveste oppløsning. I tillegg bruker jeg ofte mobilt bredbånd, som ikke er særlig raskt. Kunne ikke de idiotene i det minste innføre en lavere oppløsning enn 240, som du kan bruke hvis du er virkelig desperat? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Hater sånne folk. WTF Endret 17. desember 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=JN7NmbEyxM0 Hater sånne folk. Du aner ikke hvor sur du fikk meg til å bli nå. Rett før jeg blir rasist. Problemet her er at hvis gutten slår nå får han skylden, jentene kan bare herje på uten at han kan gjøre noe. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hadde jeg vært han hadde jeg bare slått alle tre rett i kjeften, det er noe som heter selvforsvast. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Det hadde ikke vært selvforsvar. Du hadde blitt anmeldt, og tapt saken om de gikk videre. Det er uforsvarlig oppførsel. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hadde han slått så hadde det utartet seg til en slosskamp, og da kan det være at andre blander seg inn. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Ja.. Men det var jo allerede mange små mørkhudede kvinnemennesker som hadde forvillet seg ut fra kjøkkenet som allerede var i full gang med å sloss.... Know your place, sier jeg bare. 5 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Tror uten og tenke meg om så hadde jeg dratt til kjerringa. Faen til bitch de der er... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Fyfaen, blir så sur av å se på sånt. De skal være så sykt glade for at han var en rolig type. Hadde det vært en litt aggresiv type.. hadde ting gått til helvette. Så irriterer det meg også at.. dersom det kun var menn der, så hadde samtlige blitt anmeldt for blind vold, mens jentene kan stort sett senge og sparke på det de vil. Sier som en annen her... faenmeg like før jeg blir rasist. Noen folk bør faenmeg lære seg å oppføre seg. Edit: Irriterer meg over at jeg nå bannet utrolig mange ganger i innlegget over. Vanligvis hater jeg det, men sånn kan det gå når man blir irritert nok. Selv har jeg jo klaget på andre brukere når de ikke klarer å finne andre ord for å utrykke følelsene sine. Endret 17. desember 2010 av Ajaco 7 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Har sett apekatter i dyrehagen oppføre seg bedre. 6 Lenke til kommentar
haakl Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) ja fyttifaan, det vakke fett ass. (tommyP btw... for de som ikke tok den..) irriterer meg at jeg ikke får full administratorrett på dataen! faen! får faen ikke endre på noen små ting i driverne i sys32... noen som lett kan forklare hvordan? har prøvd å skrive det administrator:yes greine i cmd, men det hadde lite effekt. fikk logget på administratorbrukeren, men jeg trenger administratorrettigheter på denne brukeren. eventuelt noen som vet hva det programmet der du og din venn linker, så kan du styre pcen hans/hennes heter? takk på forhand. føltes nesten ut som om jeg skrev et emne.. edit: prøvde å holde det inne, men det går faen ikke. de jævla negerfittene der kan gå og leve i de primitive fittehølene de kommer fra! faen i helvette så jævla tilbakestående idioter har jeg faen meg aldri sett! er vanligvis ikke rasist, men dette får nok fram noe av det verste i meg! faiswdngasoidfgnasidfngasidgsaofdgnsoafgnoerngoaenrnasfdognasodgnwqp,etohmwtebg hadde jeg vært han personen i videoen hadde jeg faen ikke stått der og blitt sparka i trynet av hu negerkjerringa uten å banke dritten utav hu. Endret 17. desember 2010 av CP-ape Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 TeamViewer kan brukes til å styre pcen til kameraten din, om det var det du mente... Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Den vidoen der er... faen, blir jævlig provosert! Det er sånne folk som skaper rasisme Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Videoen er nå fjernet fra YouTube, men den kan ses her: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå