EvilSeagull Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Når folk starter en setning med "så du mener at..", så skriver de noe du ikke mener 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Har spist på restauranter i Kina der kjøttet var lagret i plastikkbaljer som stod på et gulv fullt av søle og kokkene stod med røyken i munnen, ble ikke syk av den grunn. Tviler på at du har mye å frykte. Har ikke sagt det heller. Sporet litt av her nå. Det er ikke derfor jeg ikke spiser på R. Det interesserer meg bare ikke. Det med TV kokker mener jeg mer av prinsipp, at de burde bruke redskaper/hansker. Syns bare det er så vemmelig og teit å se på når de står og plukker med bare fingerene oppi greiene. De fleste av oss er vel opplært til at det er en uskikk vel? Endret 6. desember 2013 av Delvis Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Det med TV kokker mener jeg mer av prinsipp, at de burde bruke redskaper/hansker. Syns bare det er så vemmelig og teit å se på når de står og plukker med bare fingerene oppi greiene. De fleste av oss er vel opplært til at det er en uskikk vel? Nei. Hvis man vasker fingrene godt, er det mer enn godt nok. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Nei. Hvis man vasker fingrene godt, er det mer enn godt nok. Jada jada, vet det. Men som sagt er det på Tv, og der bør man liksom vise at.. æsj bare glem det. Teitinger. begriper dere ingenting da?? Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Jada jada, vet det. Men som sagt er det på Tv, og der bør man liksom vise at.. æsj bare glem det. Teitinger. begriper dere ingenting da?? Riktig. Ofte får man dårligere hygiene med hansker, fordi man ikke vasker de. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Vasker engangshansker? Jo jo. Kan godt være det er dårligere hygiene, men det ser jeg som litt uvesentlig. Poenget er at da slipper man hvertfall se og vite at fremmde fingre med levende menneskinn har vært borti. Jeg liker hvertfall ikke det. Liker ikke når andre tar i det jeg og andre skal spise. Ok ok så er det meg det er noe gale med da, helt greit det. Tydeligvis, siden så mange reagerte negativt og hengte seg opp i denne her. Det er helt greit. Sorry da. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Vasker engangshansker? Jo jo. Kan godt være det er dårligere hygiene, men det ser jeg som litt uvesentlig. Poenget er at da slipper man hvertfall se og vite at fremmde fingre med levende menneskinn har vært borti. Jeg liker hvertfall ikke det. Liker ikke når andre tar i det jeg og andre skal spise. Ok ok så er det meg det er noe gale med da, helt greit det. Tydeligvis, siden så mange reagerte negativt og hengte seg opp i denne her. Det er helt greit. Sorry da. Ja? Hvis man tar på serveringsbrettet, tar på benken, og ikke bytter habsker hele dagen, er det fælt. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Dinna diskusjonen om hanskar eller ikkje hanskar er irriterande. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 at tv signalet er vekke Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 At jobb bilen min er så hinsides dårlig nå når det er snø. Spinner jo bare det er en liten oppoverbakke. Fy faen for noe rølp. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) L Endret 4. april 2014 av Laffe 1 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Har spist på restauranter i Kina der kjøttet var lagret i plastikkbaljer som stod på et gulv fullt av søle og kokkene stod med røyken i munnen, ble ikke syk av den grunn. Tviler på at du har mye å frykte. Poenget med at man ikke skal gjøre det er at om man f.eks glemmer seg og setter balja opp på benk/skjærebrett etterpå, så følger møkka fra gulvet med. Gjør man ikke ordentlig rent etterpå, så er det jo i minste fall uapetittlig og i verste fall dødelig. Det kan godt være de ikke gjorde akkurat dette den dagen -du- spiste der, men kanskje de gjorde det før/etterpå. Endret 6. desember 2013 av Smirnoff Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 At ofte når du skal se andre programmer, er det en eller annen hoppkonkurranse som forsinker. Er ikke interessert i å høre på Scheie og Bredesen når vi skal se VM trekningen Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 At taekwondo går så jævla tregt. Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 At taekwondo går så jævla tregt. repetisjonene plager deg? Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Er ingen lydmester så det er vanskelig som faen å bruke EQ for å prøve å få en lyd jeg liker bedre i et par ATH-M50... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 At folk må rope så høyt når de snakker. Tror de at det koster ekstra å snakke vanlig? Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 repetisjonene plager deg? Nei og ja. Etter ett år på taekwondo må du kunne noen enkle firevendinger, og sette noen av dem inn i et kort mønster som tok meg 5 min å lære (Chon-Ji), samt noen andre teknikker. I tillegg er den bølgende gangen unødvendig og irriterende. Etter ett år på karate må du kunne mønstrene Kihon Kata, Heian Shodan og Heian Nidan, samt ca. like mange spark og teknikker som i taekwondo. Taekwondo ganske veldig dølt til sammenligning. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 At Dagsrevyen må ha uendelig med pjatt rundt Mandela før vi får andre nyheter. Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 At Dagsrevyen må ha uendelig med pjatt rundt Mandela før vi får andre nyheter. Skulle tro det var en dokumentar de viste i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå