Skosåle Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 letteste måten å slutte med godteri er å slutte å kjøpe det.. har man det ikke i skapet hjemme så er det mye lettere å ikke tenke på at man vil ha det. bare prøv.. svake mennesker. etter en uke eller to så bør salt/søtsuget være borte. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Nei, har egentlig ikke særlig troen på slik læring over nett. Spesielt matte, også på engelsk da. Jeg ser ikke på engelske filmer uten sub engang, for da misser jeg mye av ordene. I mattesammenheng blir det sikkert enda verre. No.khanacademy.orgIkke gi opp Før du engang prøver. Alle kan lære seg matte, noen trenger bare litt mer tid og en annen vinkel. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Svært mange av videoene på khanacademy har faktisk subtitles. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 letteste måten å slutte med godteri er å slutte å kjøpe det.. har man det ikke i skapet hjemme så er det mye lettere å ikke tenke på at man vil ha det. bare prøv.. svake mennesker. etter en uke eller to så bør salt/søtsuget være borte.Det stemmer ikke for min del. Har gått mer enn to uker uten å kjøpe det, men har likevel tenkt på det hver kveld når jeg har sett på noe artig på TV. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Forskjell på fysisk og psykisk søtsug. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Jeg vet faktisk ikke forskjellen. Har opplevd å ha lyst på noe så intenst at jeg praktisk talt har kjent smaken i munnen, men har aldri hatt noen fysiske konsekvenser av det. Fysisk eller ikke, plagsomt er det uansett. Endret 4. desember 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Irriterer litt at "Varene pakkes" har stått i mange timer på bestillingen min hos CDON Lenke til kommentar
Myst Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Enda mer irriterende å se at pakken har ankommet postkontoret, men får ikke hentet før i morgen fordi det er juleavslutning med jobben helt frem til midnatt. Brukte nesten 3 uker på hele veien, hvorfor kunne den ikke være en dag til forsinket? På den annen side, den er sendt som rekommandert, får kanskje ikke hentet den uten hentelapp uansett.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 side, den er sendt som rekommandert, får kanskje ikke hentet den uten hentelapp uansett..Det får du, men ikke uten leg Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 At det skal bli sterk storm i morra. Fikk melding på SMS om det fra et eller annet, har aldri skjedd før. Jeg er redd Det har begynt allerede med hagl på ruta så det smeller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Det meste av norsk frossenpizza er jo bare ren mannskit......kjøpte frossenpizza i U.K , kjøttboller/pepperoni og en annen type med bare pepperoni (orntli pepperoni , ikke det rælet som i Norge) og passe nok saus.....uten saus så blir den som en papp-plate. Eneste pepperonipizzan som er noe tess er Big One Restaurant (men akk så dyr) Endret 4. desember 2013 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hva er du redd for? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 "sitte og lirke i en halvtime før dritten begynner å løsne" Avføringsmiddel is your friend Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg vil ha snøøøøøøøøøøhøhøhøhøhø!!! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Det meste av norsk frossenpizza er jo bare ren mannskit......kjøpte frossenpizza i U.K , kjøttboller/pepperoni og en annen type med bare pepperoni (orntli pepperoni , ikke det rælet som i Norge) og passe nok saus.....uten saus så blir den som en papp-plate. Eneste pepperonipizzan som er noe tess er Big One Restaurant (men akk så dyr) Trio de Carne har ganske mye fyll. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Når du prøver å tygge det er det nesten umulig å få svelgt dem, sist gang jeg spiste gullrøtter for godt over 4 år siden var det slik, tar heller epleEnig der, men jeg syns det er en bra ting, siden jeg bruker det som snacks, en pose med mini gulrøtter varer gjerne hele kvelden ^^ Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Det får du, men ikke uten leg Tenkte meg det, men hentelappen lå i postkassa i går, så da er det rett til postkontoret etter jobb. In other news, jeg hater isen og skoene mine. Et lite feilsteg og fikk hendene plantet på grusen. Deilig med masse småsår. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Tv kokker (hvertfall på Tv 2) som roter og plukker med bare fingrene i mat de lager. Har de ikke lært å bruke redskaper eller sånne engangshansker når de legger ting oppå smørbrøder og sånt? Griser. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Bruker du hansker når du laget mat hjemme for deg selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå