Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Hvis du vil at innlegget ditt skal fjernes, hvorfor rapporter du det ikke istedet? Er mye enklere for moderator å vite at du vil ha det innlegget slettet, hvis brukerene ikke gjør dette, så må dem se igjennom alle nye innlegg nye (og gamle), for å vite om det skal slettes eller ikke. Og forumet har alt for mange innlegg daglig, at dette er praktisk mulig. Derfor er moderatorene avhengig av at brukerene rapporterer innlegg som bryter med retningslinjene, eller egne innlegg som brukeren vil ha fjernet (så lenge det ikke ødelegger trådens innhold).

Ok:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

At jeg ikke fatter matte. Det er så deprimerende, jeg vil kunne regne ut vekt på baller ut i fra massetetthet og diameter men blir bare surr, jeg vil finne overflater og radier men husker ikke formler og verst jeg skjønner det bare ikke.

Lenke til kommentar

At jeg ikke fatter matte. Det er så deprimerende, jeg vil kunne regne ut vekt på baller ut i fra massetetthet og diameter men blir bare surr, jeg vil finne overflater og radier men husker ikke formler og verst jeg skjønner det bare ikke.

Du trenger vel ikke huske formlene? Får man ikke ha med formelhefte?

Lenke til kommentar

Når man er på et hotell og man hører noen i lobbyen klage i resepsjonen.

Svake undermennesker. Jeg fikset en gang en tett vask på et hotellrom helt selv.

Jævlig nasty. Men samme faen.

Jeg gir faen. Folk må slutte å klage. Folk skjønner ikke hvor fucka det er at vi i det hele tatt eksisterer. Den tanken hjemsøker meg hver dag. Jeg fatter ikke denne dritten.

Endret av coyotemannen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Formler er nærmest umulig å huske hvis man ikke skjønner hvorfor de virker.
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Du trenger vel ikke huske formlene? Får man ikke ha med formelhefte?

Får ikke ha med formelhefte på prøver nei. :(

Har du prøvd Khan Academy?

Nei, har egentlig ikke særlig troen på slik læring over nett. Spesielt matte, også på engelsk da. Jeg ser ikke på engelske filmer uten sub engang, for da misser jeg mye av ordene. I mattesammenheng blir det sikkert enda verre.

Formler er nærmest umulig å huske hvis man ikke skjønner hvorfor de virker.

Jepp.
Endret av medlem-1432
Trippelpost er lagt sammen til en
Lenke til kommentar

Jeg er så jævlig svak når det gjelder snacks og søtsaker. Har jeg det tilgjengelig i hjemmet ender jeg med å spise det så fort jeg kjeder meg skikkelig. Nå har jeg kasta noen poser med slike minisjokolader fra Kiel-båten, så jeg slipper å spise dem. Hvorfor jeg kjøpte dem i det hele tatt veit jeg ikke. Var sikkert rimelig brisen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg er så jævlig svak når det gjelder snacks og søtsaker. Har jeg det tilgjengelig i hjemmet ender jeg med å spise det så fort jeg kjeder meg skikkelig. Nå har jeg kasta noen poser med slike minisjokolader fra Kiel-båten, så jeg slipper å spise dem. Hvorfor jeg kjøpte dem i det hele tatt veit jeg ikke. Var sikkert rimelig brisen.

Samme her, føler jeg får lyst til å gråte når det har gått mange nok dager uten snop og pottis gull eller noe form for brus, en gang kjente jeg det skjelvet i hele kroppen min pågrunn av godteri avhengigheten

Har samme problem som deg Saft Suse, har løst det ved å ha minigullerøtter tilgjenlig til en hver tid, så spiser jeg heller dem.

Gullrøtter er som lim

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

På hvilken måte?

Når du prøver å tygge det er det nesten umulig å få svelgt dem, sist gang jeg spiste gullrøtter for godt over 4 år siden var det slik, tar heller eple

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...