Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hvis du vil at innlegget ditt skal fjernes, hvorfor rapporter du det ikke istedet? Er mye enklere for moderator å vite at du vil ha det innlegget slettet, hvis brukerene ikke gjør dette, så må dem se igjennom alle nye innlegg nye (og gamle), for å vite om det skal slettes eller ikke. Og forumet har alt for mange innlegg daglig, at dette er praktisk mulig. Derfor er moderatorene avhengig av at brukerene rapporterer innlegg som bryter med retningslinjene, eller egne innlegg som brukeren vil ha fjernet (så lenge det ikke ødelegger trådens innhold). Ok:) Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 irriterer meg at læreren vår lager prøver ut ifra gamle læreplaner. Dirtvanskelige greier som ikke står hvordan man skal gjøre i læreboka vår. eller så er jeg bare dårlig da Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 At jeg ikke fatter matte. Det er så deprimerende, jeg vil kunne regne ut vekt på baller ut i fra massetetthet og diameter men blir bare surr, jeg vil finne overflater og radier men husker ikke formler og verst jeg skjønner det bare ikke. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 At jeg ikke fatter matte. Det er så deprimerende, jeg vil kunne regne ut vekt på baller ut i fra massetetthet og diameter men blir bare surr, jeg vil finne overflater og radier men husker ikke formler og verst jeg skjønner det bare ikke. Du trenger vel ikke huske formlene? Får man ikke ha med formelhefte? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) nyttig å regne ut vekt på baller Endret 3. desember 2013 av Bork Laser 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 At jeg ikke fatter matte. Det er så deprimerende, jeg vil kunne regne ut vekt på baller ut i fra massetetthet og diameter men blir bare surr, jeg vil finne overflater og radier men husker ikke formler og verst jeg skjønner det bare ikke.Har du prøvd Khan Academy? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Når man er på et hotell og man hører noen i lobbyen klage i resepsjonen. Svake undermennesker. Jeg fikset en gang en tett vask på et hotellrom helt selv. Jævlig nasty. Men samme faen. Jeg gir faen. Folk må slutte å klage. Folk skjønner ikke hvor fucka det er at vi i det hele tatt eksisterer. Den tanken hjemsøker meg hver dag. Jeg fatter ikke denne dritten. Endret 3. desember 2013 av coyotemannen 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Ingen andre folk som tenker eksistensielle tanker nei . Fint at du står som et intelektuelt fyrtårn blant alle undermennesker Endret 3. desember 2013 av Bork Laser 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 At jeg ikke fatter matte. Det er så deprimerende, jeg vil kunne regne ut vekt på baller ut i fra massetetthet og diameter men blir bare surr, jeg vil finne overflater og radier men husker ikke formler og verst jeg skjønner det bare ikke.Formler er nærmest umulig å huske hvis man ikke skjønner hvorfor de virker. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Du trenger vel ikke huske formlene? Får man ikke ha med formelhefte? Får ikke ha med formelhefte på prøver nei. Har du prøvd Khan Academy? Nei, har egentlig ikke særlig troen på slik læring over nett. Spesielt matte, også på engelsk da. Jeg ser ikke på engelske filmer uten sub engang, for da misser jeg mye av ordene. I mattesammenheng blir det sikkert enda verre. Formler er nærmest umulig å huske hvis man ikke skjønner hvorfor de virker. Jepp. Endret 4. desember 2013 av medlem-1432 Trippelpost er lagt sammen til en Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Det er vel litt forskjell på å klage og å gi beskjed. Hvis man har betalt for hotellrommet, gir man bare beskjed hvis noe ikke er i orden. Det er ikke "klage" det. 1 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Jeg er så jævlig svak når det gjelder snacks og søtsaker. Har jeg det tilgjengelig i hjemmet ender jeg med å spise det så fort jeg kjeder meg skikkelig. Nå har jeg kasta noen poser med slike minisjokolader fra Kiel-båten, så jeg slipper å spise dem. Hvorfor jeg kjøpte dem i det hele tatt veit jeg ikke. Var sikkert rimelig brisen. 1 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Har samme problem som deg Saft Suse, har løst det ved å ha minigullerøtter tilgjenlig til en hver tid, så spiser jeg heller dem. Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Når et eller annet drit setter seg fast i en skuff så den blir umulig å åpne. Så må man selvfølgelig sitte og lirke i en halvtime før dritten begynner å løsne, og da har man gjerne ødelagt et eller annet i prosessen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg er så jævlig svak når det gjelder snacks og søtsaker. Har jeg det tilgjengelig i hjemmet ender jeg med å spise det så fort jeg kjeder meg skikkelig. Nå har jeg kasta noen poser med slike minisjokolader fra Kiel-båten, så jeg slipper å spise dem. Hvorfor jeg kjøpte dem i det hele tatt veit jeg ikke. Var sikkert rimelig brisen. Samme her, føler jeg får lyst til å gråte når det har gått mange nok dager uten snop og pottis gull eller noe form for brus, en gang kjente jeg det skjelvet i hele kroppen min pågrunn av godteri avhengigheten Har samme problem som deg Saft Suse, har løst det ved å ha minigullerøtter tilgjenlig til en hver tid, så spiser jeg heller dem. Gullrøtter er som lim Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Gullrøtter er som limPå hvilken måte? Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Sjåfører som ikke bruker blinklys. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 På hvilken måte? Når du prøver å tygge det er det nesten umulig å få svelgt dem, sist gang jeg spiste gullrøtter for godt over 4 år siden var det slik, tar heller eple Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå