Skosåle Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 jantepikk, jeg er best! 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Føler meg helt dritt i dag og brukt alle egenmeldingene. FML. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Føler meg helt dritt i dag og brukt alle egenmeldingene. FML. Lege.. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Joa, men da må jeg ta en prat med sjefen og det har jeg lite lyst til. Får bare holde ut 6 timer til. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Føler meg helt dritt i dag og brukt alle egenmeldingene. FML.Føler med deg. Håper du føler deg bedre i morgen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Jeg er så dårlig på å markedsføre meg selv som artist, men herregud, det er jo jævla stress og skal drive å påstå at man er noe i startfasen. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Selvgode nordmenn, vet det fins mange av dem i norgeTror det skal godt gjøres å finne så mange selvgode nordmenn som i Norge, andre steder, for å være ærlig. Endret 2. desember 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Busstidene i Trondheim. Kommer meg neppe hjem etter konserten i kveld. Skit. Endret 2. desember 2013 av Sexy Mann29 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Jeg er så dårlig på å markedsføre meg selv som artist, men herregud, det er jo jævla stress og skal drive å påstå at man er noe i startfasen.jantepikk, du er best! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Folk som gæuler om: "Hadde ikke "de" røyket så kunne dem ha levd lengre/vil de leve lengere, bare en tanke" Og det sier de som hadde en eller flere i famlien sin som døde når de var 85-90 som ikke røyket. Irriterer meg så jævlig når de ikke kjenner oldemoren min eller andre i familien min som er godt over 90 år og to over 100år. Endret 2. desember 2013 av Laffe Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Hvor lenge ville de ikke kunne levd uten røyking i så fall? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Det er ikke alle som får direkte konsekvenser av røyking. Noen kan få alvorlige skader allerede i en alder av 40-50, mens andre kan leve til de blir 90 og vel så det, uten å få noen problemer. Jeg vil derimot ikke spille det lotteriet, så det er en latterlig måte å rettferdiggjøre røyking. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Folk som gauler at man ikke skal spille russisk rulett. Irriterer meg sånn når de ikke kjenner kameratene mine som har spilt russisk rulett mange ganger. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Folk som gauler at man ikke skal spille russisk rulett. Irriterer meg sånn når de ikke kjenner kameratene mine som har spilt russisk rulett mange ganger. Håper du vinner. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Hvorfor? (Innlegget mitt var forresten ment som et svar til røyke-innlegget, hvis du ikke skjønte det.) Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Det er ikke alle som får direkte konsekvenser av røyking. Noen kan få alvorlige skader allerede i en alder av 40-50, mens andre kan leve til de blir 90 og vel så det, uten å få noen problemer. Jeg vil derimot ikke spille det lotteriet, så det er en latterlig måte å rettferdiggjøre røyking. Du har helt rett. Fun fact: Jeanne Calment, som ble 122 år - og dermed verdens eldste person, røykte fra hun var 21 til 117. Ifølge en uspesifisert kilde på Wiki, så røykte hun dog ikke mer enn 2 sigaretter daglig. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Du har helt rett. Fun fact: Jeanne Calment, som ble 122 år - og dermed verdens eldste person, røykte fra hun var 21 til 117. Ifølge en uspesifisert kilde på Wiki, så røykte hun dog ikke mer enn 2 sigaretter daglig. Det er flere som har påstått at moderat røking er bedre enn ingen røking. Blant annet Helge Ingstad som også ble over 100 år. Jeg pleide røke ca 5 cigaretts pr dag da jeg røkte, og mange sa at så lite er helt ufarlig. Valgte likevel å slutte, og har klart det. Men hva som er best er det som sagt uenighet om. Kanskje det er som med det meste, at alt med måde? Klarte uansett aldri finne meg til rette med å være en røker. Følte meg som en tosk å sitte med den dingsen mellom fingerene og hele greia egentlig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Det er flere som har påstått at moderat røking er bedre enn ingen røking. Blant annet Helge Ingstad som også ble over 100 år.At flere påstår noe, betyr ikke at det er riktig. Vis meg en vitenskapelig undersøkelse som støtter utsagnet, og jeg kan si meg enig. 1 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 At flere påstår noe, betyr ikke at det er riktig. Vis meg en vitenskapelig undersøkelse som støtter utsagnet, og jeg kan si meg enig. Trengs da veldig mye mer enn én vitenskapelig undersøkelse til for at man skal kunne godta noe så radikalt. 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Påfyllingsrøret til bensin... -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå