Rudde Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 På hvilken måte? Hadde de for ett par år siden og hadde hatt de ett par år, ut av det blå økte de prisen på abonnementet mitt til neste mnd (nei, var ikke noe kampanje eller noe, var ett helt normalt abonnement) Lenke til kommentar
Kea Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 At ALLE kommer 2 minutter før filmen begynner og skal betale med store lapper. Jeg har ikke uendelig med vekslepenger. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Dere må runde prisen opp til 150kr om man betaler kontant og ikke har riktig antal veksel Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Nei, er du gal. Har man ikke nok veksel, så skal man runde nedover. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 At ALLE kommer 2 minutter før filmen begynner og skal betale med store lapper. Jeg har ikke uendelig med vekslepenger. Det burde kinoen tenkt på da de satt prisen/tok inn vekslepenger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg har sånne, men de må jo festes i noe. De inkluderer en spiker, men man får ikke en spiker inn i en murvegg. Og jeg vil ikke ha flere hull i veggen. Lynlim kanskje ? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Dette på facebook.... Du gikk i fella, dette er et spill! Alle som trykker liker eller kommenterer må velge en av statusene nedenfor og legge den ut i 24 timer!!1. Jeg har vært i 42 forskjellige forhold.2. Jeg tror jeg er forelska, hva skal jeg gjøre??!3. Jeg fikk et tilbud om å jobbe som prostituert, men jeg vet ikke om jeg skal takke ja?!4. I dag har jeg bestemt meg for å slutte med undertøy!!5. Jeg elsker fremdeles ex'n min!6. Jeg har bestemt meg for å bli homofil/lesbisk.7. Jeg er gravid.8. Jeg vil ha et barn til.9. Det løp nettopp en mus over beina mine!!!10. Jeg har bestemt meg for å adoptere en ape!11. Kjæresten min har fått ny jobb. Vi flytter til Kina!Hvis noen går i DIN felle, send dem dette på chatten!! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg er gravid. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Beklager, min feil. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Tror det var supertøsa som impregnerte meg. Lenke til kommentar
Pescado Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Er faktisk forbausende mange som ikke er i stand til å se flere sider av en sak Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Dette på facebook.... Du gikk i fella, dette er et spill! Alle som trykker liker eller kommenterer må velge en av statusene nedenfor og legge den ut i 24 timer!! 1. Jeg har vært i 42 forskjellige forhold. 2. Jeg tror jeg er forelska, hva skal jeg gjøre??! 3. Jeg fikk et tilbud om å jobbe som prostituert, men jeg vet ikke om jeg skal takke ja?! 4. I dag har jeg bestemt meg for å slutte med undertøy!! 5. Jeg elsker fremdeles ex'n min! 6. Jeg har bestemt meg for å bli homofil/lesbisk. 7. Jeg er gravid. 8. Jeg vil ha et barn til. 9. Det løp nettopp en mus over beina mine!!! 10. Jeg har bestemt meg for å adoptere en ape! 11. Kjæresten min har fått ny jobb. Vi flytter til Kina! Hvis noen går i DIN felle, send dem dette på chatten!! Ble jo ganske underholdene respons når jeg skrev at jeg var gravid. Endret 25. november 2013 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Ble jo ganske underholdene respons når jeg skrev at jeg var gravid. Screenshot? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Når man er inne i en intens stressperiode der du forsover deg til jobb, bilen er snødd inn, du rekker ikke bussen, du står og krangler med deg selv om du skal si "Fuck it" og heller prøve å gå eller vente på neste buss. Du kjenner du blir enda mer stresset, trøtt og jævlig, vondt i magen, men plutselig.... Klokka er 05:27 og og det er enda 1 time og 3 minutter til du skal stå opp. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Når man er inne i en intens stressperiode der du forsover deg til jobb, bilen er snødd inn, du rekker ikke bussen, du står og krangler med deg selv om du skal si "Fuck it" og heller prøve å gå eller vente på neste buss. Du kjenner du blir enda mer stresset, trøtt og jævlig, vondt i magen, men plutselig.... Klokka er 05:27 og og det er enda 1 time og 3 minutter til du skal stå opp. Been there. En helt forjævlig følelse. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 At det tar 5 år og loade youtube filmer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) For mange ''Old man balls'' i treningsgarderoben. Greit at du har levd livet og gjort ditt for samfunnet, men cover up please. Endret 26. november 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Ikke faen. Jeg går naken. Men siden vi prater om garderober. Hva er greia med å legge alle tinga sine spredt utover en to meter lang benk og så gå for å trene? Sikkert ingen som har lyst til å bruke den benken de neste to timene? Nei? Bruk et jævla skap. Endret 26. november 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Eller bare et vanlig skap. 3 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Panelovnen har streika i løpet av natta. Supert. Kaldt og jævlig her nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå