Gjest medlem-1432 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Kommer vel egentlig strengt ann på hva de er fylt med Sant så sant.. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg er oppe i 300 og noe, men de fleste får jeg fra Nygårdsparken. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Har ingenting imot sprøyter, bare når det blir så sinnsykt mange. Tror jeg er oppe i 250 sprøyter i året, det er ganske mye og kan bli veldig irriterendes. Hva er galt med deg..? Eller det har jeg kansje ikke lov å spørre om? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Ender opp med å bli stukket rundt 10-15 ganger hver gang jeg skal ta en blodprøve. Har så tynne årer Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Billige pepperkaker som står på disken på Rema. Jada, jeg skal helt sikkert ha en kake der andre har hostet, harket og spytta seg forbi. Egentlig samme greiene med smågodt som ligger løst ute i butikken uten noe form for beskyttelse. Hva tenker de med...? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Denne siden tillater deg å kjøpe 5 spill for en pris du selv velger (inkludert 0 USD). Det som irriterer meg er at jeg må skrive kort-informasjon selvom jeg velger 0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Jeg er ikke narkoman, sprøytene er embrel, vaksiner, blodprøver, og mye drit jeg får på sykehuset. Jeg har leddgikt. Endret 17. desember 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg gjør min inntreden i denne tråden med å fortelle at jeg irriterer meg grenseløst over at det jævla flyet jeg skulle tatt til Bergen om 7 minutter er forsinket med 45 minutter. Seriøst, den perfektet timingen med flybuss, rutebuss og ferje videre går i vasken, og jeg kommer frem nesten to timer senere enn planlagt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Denne siden tillater deg å kjøpe 5 spill for en pris du selv velger (inkludert 0 USD). Det som irriterer meg er at jeg må skrive kort-informasjon selvom jeg velger 0 Gjerrige nisse! 4 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 En venn som ikke egentlig er en så veldig god venn maser så innihelvette. Hold kjeft ffs. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Fikk ny diabetesmedisin i dag. SPRØYTE! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Blokker han paa den IM-tjenesten du bruker. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Folk som skriv "man" i staden for "jeg". Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Man gjør ikke det.. Man er flink og bruker skikkelige ord.. Nå tror jeg man skal få seg litt middag. Det irriterer meg at man ikke har mat hjemme, og at man må på butikken for å kjøpe mat. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Blokker han paa den IM-tjenesten du bruker. Da glemmer jeg det bare og så plutselig kommer han til å spørre hvorfor jeg ikke har vært på på noen måneder Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Irriterer meg at det er ikke er noe god mat i huset. Da må jeg vente på mamma som kommer hjem med middag. Nei, jeg har det vondt. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Glatte veier. Ikke nok med at det er forferdelig å kjøre på veiene, men fortauene er glatte som fy og. Har falt 3 ganger i dag allerede, og en nesten 4. gang på veien hjem. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Denne siden tillater deg å kjøpe 5 spill for en pris du selv velger (inkludert 0 USD). Det som irriterer meg er at jeg må skrive kort-informasjon selvom jeg velger 0 Gjerrige nisse! beklager for at jeg har dårlig økonomi Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Denne siden tillater deg å kjøpe 5 spill for en pris du selv velger (inkludert 0 USD). Det som irriterer meg er at jeg må skrive kort-informasjon selvom jeg velger 0 Gjerrige nisse! beklager for at jeg har dårlig økonomi Takk. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Denne siden tillater deg å kjøpe 5 spill for en pris du selv velger (inkludert 0 USD). Det som irriterer meg er at jeg må skrive kort-informasjon selvom jeg velger 0 Gjerrige nisse! beklager for at jeg har dårlig økonomi Takk. for? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå