Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snø er koselig. Den tar over for regn og gjørme, alt bli hvitt og fint og friskt.

 

 

Friskt?

Svart sørpesnø i veikanten, støyende vinterdekk (som jeg ennå ikke er ferdig med å pusse og male felgene på) og livsfarlige veier.

Jippi.

 

Tror Gypsy bare tar veldig feil av friskt.

 

Man kan jo legge til våte stinkende fotsoppinfiserende sko også.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Folk som ikke har annet å klage over enn snøen. Snø er snø, den kommer hvert år, deal with it.

 

Det betyr da faen ikke at vi må LIKE det? Liker vel ikke mensen du heller. Eller mandager. Eller strømregninga. Selv om de kommer aldri så jevnlig. Og nei, folk trenger ikke å klage over sånne ting konstant, men dette er en klagetråd, så deal with it. :tease:

 

Sorry ass :( Er bare jævlig pissed off pga den forbanna snøen! Selv om jeg LIKTE snøen (litt i hvert fall) helt til jeg begynte å kjøre bil, men nå.... høye brøytekanter, glatte veier, MÅKING HELE KVELDEN for å få inn bilen, og så er det bare å begynne å måke for å få den ut igjen straks den er på plass, og man blir våt og kald på føttene, og ÅÅååååååh. Kan ha noe med å gjøre at min første bilvinter, i fjor, var den mest snørike på typ femti år, og den siste måneden hadde vi ikke PLASS til mer snø der jeg bor. Vi måtte liksom ta den med inn og lagre den i fryseren for å få plass til å gå ut døra hjemme.

 

Det VERSTE er at nå kommer det til å LAVE NED i nøyaktig to måneder, så får vi et gigantisk regnskyll i en uke slik at hele jula er mørk, trist, våt og isete, og så kommer det til å LAVE NED igjen helt til uti russetida en gang.

 

Jeg vil ikke bo i Norge mer. :cry:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...