Slimda Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Tannverk. Som har holdt på siden 1-2 tiden. Skyt meg. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jævla ekstrem-liberalister i samfunnsdelen! :realmad: Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Alle bilder lastet opp med Imageshack. Går faen rett til helvete å prøve å se de i full størrelse, hver jævla gang. 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Sant nok Pokey, ellers nekter dem å loade i det hele tatt. Jævla drittsnø, kom til Bergen for en time siden. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Folk som ikke har annet å klage over enn snøen. Snø er snø, den kommer hvert år, deal with it. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Folk som ikke har annet å klage over enn snøen. Snø er snø, den kommer hvert år, deal with it. Den komme som regel ETTER Oktober, men okei. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Jojo! Men den er *VELDIG* irriterende den perioden den er her! Våt, kald, ekkel og generelt ubehagelig. Enda verre er det når den er på vei vekk. SLAPS is annoying, I hate SLAPS. Dessuten kom den irriterende tidlig også. Irritasjon ftw! Endret 20. oktober 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Snø er koselig. Den tar over for regn og gjørme, alt bli hvitt og fint og friskt. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Friskt? Svart sørpesnø i veikanten, støyende vinterdekk (som jeg ennå ikke er ferdig med å pusse og male felgene på) og livsfarlige veier. Jippi. 1 Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 NO MORE TEA FOR ME! fuck that... Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Snø er koselig. Den tar over for regn og gjørme, alt bli hvitt og fint og friskt. Friskt? Svart sørpesnø i veikanten, støyende vinterdekk (som jeg ennå ikke er ferdig med å pusse og male felgene på) og livsfarlige veier. Jippi. Tror Gypsy bare tar veldig feil av friskt. Man kan jo legge til våte stinkende fotsoppinfiserende sko også. Endret 20. oktober 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
thadon Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Fælt så mye nedetid det har vært siden forumet "oppgraderte". 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Dere forstår jo ingenting, jo det er fresht med knitrende sny og noen minus. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 At Barcelona "SKÅRTE" og så gikk streamen ned like etter. :/ Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Are Sende Osen, for en irriterende tufs. Politisk korrekt feiting. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Folk som ikke har annet å klage over enn snøen. Snø er snø, den kommer hvert år, deal with it. Det betyr da faen ikke at vi må LIKE det? Liker vel ikke mensen du heller. Eller mandager. Eller strømregninga. Selv om de kommer aldri så jevnlig. Og nei, folk trenger ikke å klage over sånne ting konstant, men dette er en klagetråd, så deal with it. Sorry ass Er bare jævlig pissed off pga den forbanna snøen! Selv om jeg LIKTE snøen (litt i hvert fall) helt til jeg begynte å kjøre bil, men nå.... høye brøytekanter, glatte veier, MÅKING HELE KVELDEN for å få inn bilen, og så er det bare å begynne å måke for å få den ut igjen straks den er på plass, og man blir våt og kald på føttene, og ÅÅååååååh. Kan ha noe med å gjøre at min første bilvinter, i fjor, var den mest snørike på typ femti år, og den siste måneden hadde vi ikke PLASS til mer snø der jeg bor. Vi måtte liksom ta den med inn og lagre den i fryseren for å få plass til å gå ut døra hjemme. Det VERSTE er at nå kommer det til å LAVE NED i nøyaktig to måneder, så får vi et gigantisk regnskyll i en uke slik at hele jula er mørk, trist, våt og isete, og så kommer det til å LAVE NED igjen helt til uti russetida en gang. Jeg vil ikke bo i Norge mer. 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Siden det begynner å snø allerede nå kommer det bare til å lagre seg opp hele tiden. Håper det snør fra nå og fram til mai. Og rundt den tid har det rukket å bli flere meter snø. Og jeg digger det. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Du kan umulig kjøre bil til jobben! UHu... begynner på jobb om 20 timer, må vel ut og begynne å måke og avise bilen........ Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 -5 grader på morran og snøen ligger fremdeles. Hva er nå dette for slags tull?! Kommer det en ny istid snart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå