Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 http://www.posterhanger.com/ Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) http://www.posterhanger.com/Jeg har sånne, men de må jo festes i noe. De inkluderer en spiker, men man får ikke en spiker inn i en murvegg. Og jeg vil ikke ha flere hull i veggen. Endret 23. november 2013 av Tåkelur Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Det at innlegg fra brukere som er ignorert har et "vis innlegg"-valg. Ja! Helt enig! Da blir man gjerne nysgjerrig og må se... 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Drømte om en gammel "fling" i natt som jeg ikke har hatt noe kontakt med på evigheter. Våkner opp og er forelsket, hater når det skjer Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Dill-dallet på gmail. Når jeg skal logge meg inn får jeg "create your google+ profile". Når jeg skal legge ved vedlegg får jeg "vil du ikke bruke google drive". "Update your contact information". "Try the new broken compose window". "Try the new chat". Snart ender det med at jeg prøver en ny epost-tjeneste. Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Vet ikke. Du får bruke Chrome da. Er safari du burde irritere deg over, ikke nettsidene Request desktop site fungerte ikke på f,eks lånekassen og hifiklubben Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 At han som skal ferdigstille bilen min er syk irriterer meg noe inni helvete.. Den skulle vært ferdig i dag.. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Request desktop site fungerte ikke på f,eks lånekassen og hifiklubben Det stemmer, men ingen av de bruker en moblversjon så vidt jeg kan se, de bruker en skalert versjon Har ikke vært mye på hifiklubben, men etter hva jeg ser er det bare skalert bedre til liten skjerm, og har ellers lik funksjonalitet, den viser 5 høytalere på fullskjerm, 3 på halvskjerm og en på mobil skjerm. Virker fornuftig for meg. Lånsekassen virker også mye mer brukbar med det skalerte UIet, ser ingen fordeler med å måtte zoome inn og ut på disse sidene. På diskusjon.no derimot, som har vesentlig ulike sider er det klart en fordel, irriterrer meg faktisk at diskusjon har en tendens til å bytte til desktopversjonen på min Nexus 7 selv om jeg har spesifisert at jeg vil ha mobilutgaven. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Jul. Kjøpepress. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Folk som samler opp sekkevis med tomgods, og okkuperer panteautomaten i evigheter. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Mødre(/foreldre) som kler opp ungane sine i kle til 5k for å få status blant andre foreldre... Får då vere grenser for kor idiotiske folk skal vere. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 For dere gjensitting på vgs? 1. Hvorfor siterer du et innlegg fra mai? 2. Det skrives "Får dere". 3. Nei, var teknisk sett ikke gjensitting, var bare at de andre fikk gå før tiden og ikke jeg. Lenke til kommentar
Pescado Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 One Call-reklamene. "Nå skal vi se om dekningen er like god som på de dyre abonnementene" 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Jeg har ikke One Call abb på grunn av reklamene deres. 1 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Jeg har ikke One Call abb på grunn av reklamene deres. Jeg hadde så lyst til å boikotte OneCall, men jeg bestilte familiepakka for tre stykk til 479kr/mnd. Det var dessverre billigst! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Jeg hadde så lyst til å boikotte OneCall, men jeg bestilte familiepakka for tre stykk til 479kr/mnd. Det var dessverre billigst! Bare vent! Forlot One Call fordi de endret billige abenoment til fordel for seg selv. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg hadde så lyst til å boikotte OneCall, men jeg bestilte familiepakka for tre stykk til 479kr/mnd. Det var dessverre billigst! De har bedre dekning enn Chess her i Bergen afaik, så jeg burde bytte. Men gjør det altså ikke. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Tomt i Captain Morgan flasken, faen altså. Blir polferd til uken da... Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Bare vent! Forlot One Call fordi de endret billige abenoment til fordel for seg selv. På hvilken måte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå