Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Kanskje det var sant, kanskje du ikke burde brukt så mye sminke hele tiden for å øke forventningene så sinnssykt :p

De har sett meg uten sminke før, men med koseklær og helt jævlig hår + at jeg ikke har sovet i natt, tror jeg ikke gjorde det noe bedre :)

Jeg ser ganske lik ut med og uten sminke, bare det at jeg markerer kinnbeina noe ekstremt mer pga bollekinn :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man rammer de inn og henger de opp.

Og ødelegge murvegger og dører hver gang jeg skal bytte sted? Genialt. Utleier blir sikkert glad over at jeg lager hull i membranen på badet, også. Spesielt plakatene til 10 kroner fortjener en ramme til 100 kroner. Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar

Om plakatene ikke fortjener en ramme fortjener de ikke å bli hengt opp til og begynne med. Prisen har ingenting å si her. En kul/fet/tøff plakar fortjener en ordentlig ramme, uavhengig av pris. Enkelt og greit.

Endret av Sexy Mann29
Lenke til kommentar

Det som irriterer meg mest, er at folk irriterer seg så fort over småting. Dette går igjen utover min "livskvalitet".

Om alle hadde vært glad hele tiden, så hadde jeg også vært mer glad, for da hadde jeg hatt noen å være glad sammen med.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Det som irriterer meg mest, er at folk irriterer seg så fort over småting. Dette går igjen utover min "livskvalitet".

Om alle hadde vært glad hele tiden, så hadde jeg også vært mer glad, for da hadde jeg hatt noen å være glad sammen med.

På meg fungerer det motsatt. Andre folks smerter gjør at jeg setter mer pris på min glede.

• Liker 1
Lenke til kommentar

På meg fungerer det motsatt. Andre folks smerter gjør at jeg setter mer pris på min glede.

Det er forsåvidt også noe jeg irriterer meg over. Dette med folks (inkludert mitt) ego, og hvordan vi hele tiden skal sammenligne oss med andre.

En annen ting som irriterer meg mye er hvordan jeg føler jeg ikke kan se opp til folk. Det hadde vært så lett om jeg bare kunne funnet noen idoler jeg kunne levd livet mitt igjennom, slik at jeg bare kan sitte hjemme og kose meg hver dag.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Det er forsåvidt også noe jeg irriterer meg over. Dette med folks (inkludert mitt) ego, og hvordan vi hele tiden skal sammenligne oss med andre.

En annen ting som irriterer meg mye er hvordan jeg føler jeg ikke kan se opp til folk. Det hadde vært så lett om jeg bare kunne funnet noen idoler jeg kunne levd livet mitt igjennom, slik at jeg bare kan sitte hjemme og kose meg hver dag.

Vær ditt eget idol.

Lenke til kommentar

Var kontroll på trikken tidligere i dag. Fire bavianer som gikk rundt og brølte til folk at det var kontroll og om de kunne få se billett. Det var en svensk jente som ikke hadde billett og prøvde å bortforklare dette, hvorpå bavianene dytter henne inn i et hjørne og kryssforhører henne om alt mulig rart. De ville blant annet sjekke arbeidstillatelsen hennes (noe svensker i Norge ikke trenger om jeg ikke tar helt feil?) og ha henne til å stave navnet sitt med NATOs fonetiske alfabet (alfa, bravo, osv). Når jeg gikk av fem minutter senere, som forøvrig ikke var så lett da den ene bavianen blokkerte halve utgangen fordi han hadde på seg en altfor stor boblejakke for å virke tøff, var de langt fra ferdige med kryssforhøret. Da hadde de enda ikke gitt jenta en bot eller spurt om noen form for ID.

Jeg vet jo selvfølgelig at dette ikke gjelder samtlige kontrollører, men hvorfor i helvete er Ruter så interessert i å ansette folk som dette? Tapere som har fått avslag på samtlige søknader til en jobb hvor man kan bære uniform? Kan de ikke bare gi en bot og bli ferdig med det, må de stå og trakkasere folk på den måten? Jeg merker jeg blir langt forbi irritert.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...