Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting som irriterer meg grenseløst er folk som stiller seg først i køen når man skal sjekke inn på et fly eller sjekke inn bagasje til et fly. Gjerne lang tid før det åpner og nærmest tvinger andre til å reise seg opp og stå i kø også for å ikke komme så alt for langt bak. Like irriterende hver gang, spesielt i fly som Ryanair uten plassnummer..

Hihi. Koser meg alltid på flyplassen når folk stresser så fælt. Bryr meg som regel ikke om hvor jeg sitter. Gidder ikke snakke med reisefølge på flyet uansett. Sikkert litt mer kjipt for de med små barn eller en stor trang til å snakke med dem man flyr med. Men jeg antar jeg gjør en god gjerning som blir sittende så lenge som mulig da :p
Lenke til kommentar

Mye bedre med kulde, for da kan man kle seg varm, når det er varmt og jævelig så er det begrenset hvor mye man kan kle av seg..

Må si jeg er enig. Med dårlig blodomløp så fryser jeg ofte. Ganske digg å pakke seg inn med overtrekkbukse og boblejakke når jeg går tur. Det ser litt rart ut på sommeren.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Som Battaman sa, hva med de som er jævlige mot ungene sine? Tror du de barna kommer til å sette pris på dem? Vil du bebreide dem for det?

 

Ikke snakk for alle. Ikke alle var like heldige med foreldrene sine.

Snakker ikke for alle, snakker for dem som har foreldre som har tatt godt vare på dem, uheldigvis finnes det onde foreldrer

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Hvorfor det? :hmm:

Mandager, tirsdager og onsdager begynner jeg på skolen 12 og er ferdig 13.30. Torsdager begynner jeg 8.10 og slutter 15.10. Må dermed stå opp mye tidligere og har endeløs lang dag. Døgnrytmen er fortsatt lik som de første ukedagene, så sovner i 03-tiden for å gjøre dette enda bedre. I tillegg så har jeg kjedelige timer hele dagen.

Endret av Banksy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...