Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At det faktisk er bevist at attraktive mennesker har lettere for å gjøre fremgang i livet enn mindre attraktive mennesker. Både i jobbsammenheng og når det gjelder andre ting.

Hvorfor skal utseende ha noe å si for hvilken suksess du har i arbeidslivet, f.eks? Det burde da virkelig dreie seg om ferdigheter først og fremst.

Det har heller ikke falt deg inn at det er en sammenheng mellom dem, istedenfor å tro at de har "framgang i livet" pga. utseendet?

Lenke til kommentar

Det har heller ikke falt deg inn at det er en sammenheng mellom dem, istedenfor å tro at de har "framgang i livet" pga. utseendet?

Altså, selvfølgelig finnes det "pene" mennesker som er flinke og "stygge" mennesker som ikke er det. Men det er ikke til å legge skjul på at det finnes arbeidsgivere som ansetter attraktive folk med sjarm, fremfor uattraktive mennesker som er bedre kvalifisert. Grunnen til at jeg skrev det her var en dokumentar jeg så.
Lenke til kommentar

Altså, selvfølgelig finnes det "pene" mennesker som er flinke og "stygge" mennesker som ikke er det. Men det er ikke til å legge skjul på at det finnes arbeidsgivere som ansetter attraktive folk med sjarm, fremfor uattraktive mennesker som er bedre kvalifisert. Grunnen til at jeg skrev det her var en dokumentar jeg så.

Hint: det har mer med sjarm og mindre med attraktivitet å gjøre.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som ikke setter pris på foreldrene sine, foreldre er dem viktigste man har i livet, det og eventuelt barnet sitt

Som Battaman sa, hva med de som er jævlige mot ungene sine? Tror du de barna kommer til å sette pris på dem? Vil du bebreide dem for det?

Ikke snakk for alle. Ikke alle var like heldige med foreldrene sine.

• Liker 1
Lenke til kommentar

En ting som irriterer meg grenseløst er folk som stiller seg først i køen når man skal sjekke inn på et fly eller sjekke inn bagasje til et fly. Gjerne lang tid før det åpner og nærmest tvinger andre til å reise seg opp og stå i kø også for å ikke komme så alt for langt bak. Like irriterende hver gang, spesielt i fly som Ryanair uten plassnummer..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...