Akrapovic Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Når du er så sulten at du ikke har appetitt. Eller når man er så sulten at man blir mett. 2 Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Eller når man er så sulten at man blir mett. Det er verre, ja. Særlig hvis der er ekstremt god mat. 3 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Det er verre, ja. Særlig hvis der er ekstremt god mat. Jeg blir ofte det hvis det er biff... 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 At det skal være så dømrade vanskelig å få scannet ett bilde. Ut av de 20 jeg har scannet i ettermiddag, har 19 blitt bra på første forsøk, mens det sistnevnte bildet - som ikke er noe annerledes ift. til de andre - får jeg enten hoder kuttet, bein kuttet eller halve bilde kuttet på langs eller tvers. Jeg har ikke tall på hvor mange innstillinger jeg har prøvd, hvor mange ganger jeg har lagt bildet andre veier og på forskjellige steder på scanneflaten, det vil ikke scannes korrekt. >< Du må jo markere området du vil ha, det holder ikke å stole på automarkering. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Det går ikke an å markere på scanneren vi har på jobb. Gammel satan. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Du er kronisk 14. Er du sikker? Vær litt myyyk 'a Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Er du sikker? Vær litt myyyk 'a Kom hit da, lille pjokk. Jeg har ost i lommene. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Kom hit da, lille pjokk. Jeg har ost i lommene. Du hadde hatt mer lykke med ost, samt kjøttpålegg og toaster. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Åh, men de er gjemt andre steder på kroppen min. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Irritererende å være så irritabel for alt denne morgenen. Får fnatt av en kollega som prater lenge på telefon i rommet bak meg og generelt andre folks prating. Godt jeg har hodetelefoner og god musikk. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Tre ukers ventetid på legetime. Jeg er jo ikke syk om tre jævla uker. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 (endret) En helt vanlig konsultasjonstime? Det må ha skjedd noe feil et sted. Bytt fastlege om h*n er så populær. Endret 19. november 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Neida, er bare så lang ventetid. Helt håpløst. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 ventet fire år på MR nå. Skaden kommer sikkert til å gå over av seg selv før jeg får time. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Gå til privatlege Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 At jeg ikke kan få si hva jeg mener til hun stygge svenske dama her Mishandler dukke på Tv for barn Som noen sier: tenk om det var en negerdukke, hva da? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Som noen sier: tenk om det var en negerdukke, hva da? Ja, hva da? Hadde det ikke blitt ramaskrik, slik det ble? Geir Endret 20. november 2013 av tom waits for alice 1 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 At jeg ikke kan få si hva jeg mener til hun stygge svenske dama her Mishandler dukke på Tv for barn Det mest skremmende er hvordan dukka ble seende ut til slutt. Jeg hadde grått meg selv i søvn hvis den sto på kommoden min. 1 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 At alle kontorstoler skal ha hver sin jævla system med pinner og skruhendler for justering. Ikke alle som er merket med hva de gjør heller. Vet jo aldri når du skal dra eller dytte eller vri og hva vil skje med stolen. Plutselig har du trykka på noe som justerer noe annet enn det du ville og da er det ofte "lykke til!" med å få den biten tilbake riktig igjen. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 At jeg klarer og rote bort alt av viktige papirer som jeg trenger, null system på noe som helst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå