Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Irriterer meg at jeg bor slik til at jeg ikke merker Hilde noe særlig. Det siste ekstremværet vi virkelig merka, var nyttårsorkanen på starten av nittitallet, og det er det bare så vidt jeg husker. Annet enn at himmelen var oransje og at jeg ikke fikk lov til å gå ut og leke.

Er sykt hvor kraftig hilde er, bor i trheim!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Irriterer meg at jeg bor slik til at jeg ikke merker Hilde noe særlig. Det siste ekstremværet vi virkelig merka, var nyttårsorkanen på starten av nittitallet, og det er det bare så vidt jeg husker. Annet enn at himmelen var oransje og at jeg ikke fikk lov til å gå ut og leke.

Det er jo bare postivt, det er ingen som liker ekstremvær

Lenke til kommentar

Ja, jeg vet. Garasjer ble tatt av vinden på Byåsen, ting flyr vekk fra mange av byggene som er under bygging / oppussing i Midtby'n, og snuten anbefaler folk å holde seg hjemme / inne.

Her på Orkanger? Ikke like mye. I Skaun begynte i det minste et hus å brenne, men det er vel det nærmeste.

Lenke til kommentar

Har opplevd nyttårsorkanen og Dagmar. Jeg var dog bare et halvt år da førstnevnte herjet. I går var en av de våteste dagene jeg har opplevd, var i Bergen store deler av dagen før jeg reiste til Sogn som betyr mer regn. Det er noe fascinerende med uvær synes jeg.

I dag har det vært kraftig vind, men det har roet seg ned etterhvert - så har merket litt til Hilde også. Trærne utenfor huset fikk ihvertfall bøyd seg litt i dag.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Har opplevd nyttårsorkanen og Dagmar. Jeg var dog bare et halvt år da førstnevnte herjet. I går var en av de våteste dagene jeg har opplevd, var i Bergen store deler av dagen før jeg reiste til Sogn som betyr mer regn. Det er noe fascinerende med uvær synes jeg.

I dag har det vært kraftig vind, men det har roet seg ned etterhvert - så har merket litt til Hilde også. Trærne utenfor huset fikk ihvertfall bøyd seg litt i dag.

Er du en 91 modell også?

Lenke til kommentar

Jeg opplevde også Berit og Dagmar, var på fylla begge gangene og vandra rundt i dress i regn og vind på glattisen. Gode minner, men det var liksom ikke helt det store her i Orkdal.

Lenke til kommentar

Kjipt og irriterende at de tre T'ene(Ting Tar Tid) finnes også så til de grader også i det sivile arbeidsliv.

Ofte både jeg og andre på jobben gjør/ordner ting på egenhånd for vi blir lei av å vente på ledelsen eller de som har ansvaret.

Verste er at noen tilbyr seg å gjøre arbeid nærmest gratis for å gjøre arbeidsmiljø og trivsel bedre, men ender med å få negativ tilbakemelding.

Moralen blir vel: Skal man ha noe gjort må man gjøre det selv, for lederne prioriterer ikke noe de ikke tjener på selv.

Lenke til kommentar

At jeg måtte gi søss 20 spenn så hu kunne kjøpe VG irriterer meg.

Jeg leser ikke VG, det er den største drittavisa jeg vet av. Verre enn Dagbladet. Hu leser heller ikke VG, men siden det var nabogutten som gikk og solgte, følte hu at hu måtte støtte ham, og sa at jeg måtte gi henne 20 kr til å kjøpe den helvetes avisa.

Nå sitter jeg her 20 kr fattigere med ei avis jeg ikke er interessert i å bruke til noe som helst. ><

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

At jeg måtte gi søss 20 spenn så hu kunne kjøpe VG irriterer meg.

Jeg leser ikke VG, det er den største drittavisa jeg vet av. Verre enn Dagbladet. Hu leser heller ikke VG, men siden det var nabogutten som gikk og solgte, følte hu at hu måtte støtte ham, og sa at jeg måtte gi henne 20 kr til å kjøpe den helvetes avisa.

Nå sitter jeg her 20 kr fattigere med ei avis jeg ikke er interessert i å bruke til noe som helst. ><

Kan bruke den til dass papir når det er tomt:) eller legge den utenfor døran slik hunden kan hente den og få god selvtillit av at har gjort noe snilt

Lenke til kommentar

Ja, jeg vet. Garasjer ble tatt av vinden på Byåsen, ting flyr vekk fra mange av byggene som er under bygging / oppussing i Midtby'n, og snuten anbefaler folk å holde seg hjemme / inne.

Jeg bor rett ved de garasjene og jeg merket ingenting annet enn at det blåste litt når jeg var ute med søpla.

Ikke så veldig praktisk å lage tøfler av avispapir.

Jo, avispapir isolerer ekstremt bra. Man blir varm på føttene.

Hva er historien bak denne posten?

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1517503&p=21146043
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...