Myst Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Hater dager der alt går feil og kan ikke bare løpe fra det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Faen, så irriterende. Jeg vasker mine egne klær, det er normalt. Når de er våte, henger jeg de opp til tørk (med unntak av sengetøy, handklær, boksershortser og sokker, de går i tørketrommelen). Likevel, hver gang jeg er innom vaskerommet for å ta ned klærne mine og brette de, finner jeg ut at de ikke lenger henger fra kleshengerne hvor jeg hang de opp, men i stedet ligger i tørketrommelen og ikke lenger passer like godt som de gjorde før jeg vasket dem. Foreldrene mine påstår hardnakket at det ikke er de som gjør det, siden de ikke vasker klærne mine og mener at dette er noe jeg gjør selv bare for å kunne krangle med dem. >< Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Bare å ringe "Åndenes makt" med en gang 1 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Irriterer meg noe helt hinsides at den invalide jobbmobilen min kobler seg fra og til bluetooth handsfree'en min opptil flere ganger på noen minutter. Siden jeg har forsøkt med 4-5 forskjellige handsfree, kan jeg med skjellig grunn til mistanke tro at det ikke er et handsfree problem. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 At youtube kommentarfeltet er ødelagt og man ikke kan se kommentaren folk har svart på uten å scrolle som en idiot, samt at det loader ræva dårlig for tiden 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Folk som faktisk skriver "(a)", "(y)", osv. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Proteinshits. Når man mengder ned med masse proteiner. Og resultatet er jævlig. Endret 14. november 2013 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Folk som faktisk skriver "(a)", "(y)", osv. Det blir fort en vane siden det er mye brukt i de programmene som gjør de tom til emoticons, og selv når de ikke gjør det blir de tolket av mottager til å bety det samme som i f.eks. Skype. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Det blir fort en vane siden det er mye brukt i de programmene som gjør de tom til emoticons, og selv når de ikke gjør det blir de tolket av mottager til å bety det samme som i f.eks. Skype. Det er jeg klar over, men det er endrer fremdeles det faktum ikke at man ser helt dust ut dersom man gjør det. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Det er jeg klar over, men det er endrer fremdeles det faktum ikke at man ser helt dust ut dersom man gjør det. Syns det ser helt ok ut jeg. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Tja. (y) (a) (a) (y) Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Det henger sikkert sammen med at jeg bruker noen custom systemer som ofte leser det av som en ren tekst uansett. Så sikkert bare jeg som er rar. Det ser dog dumt ut å bare ha dem der uten mål og mening, men det gjelder jo for emoticons også. Sånn som dette: meg: http://morolenke.no annen : (y) Syns jeg er helt greit. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Proteinshits. Når man mengder ned med masse proteiner. Og resultatet er jævlig. Skal du bli swole nå? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Skal du bli swole nå? Småtrening bare. Orker ikke bli /fit/fag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 At youtube kommentarfeltet er ødelagt og man ikke kan se kommentaren folk har svart på uten å scrolle som en idiot, samt at det loader ræva dårlig for tiden Youtube - Feather Beta Si farvel til kommentarer og annet piss. Bare video, og anbefalninger. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Storfest i helga, men har vært i helt forjævlig form hele uka pga medisiner. Bør bynne å bedre seg i løpet av morgendagen. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Å være forelska kan være kraftig irriterende 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Når det er håpløs forelskelse ja, noe jeg mistenker din situasjon er. Livet er dritt noen ganger. Edit: Åpent landskap: DØØ! Endret 15. november 2013 av Myst Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Småtrening bare. Orker ikke bli /fit/fag. Best å ta det rolig, risikoen for å få store muskler er skikkelig tilstede ved å trene normalt hardt, altså!! Endret 15. november 2013 av Mikachu Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 skifter man legning om man blir fit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå