Slimda Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 To billetter kanskje? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 To billetter kanskje? 250 per? Koster 100 spenn her. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Betalte vel 100kr for en billett i helga eller noe..Synes alikevel det er i dyreste laget og snacks/ drikke er jo blodpris. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Jeg vet at det er snakk om ETT ekstra klikk. Men det er fullstendig unødvendig så hvorfor må jeg gjøre det??? Og problemet gjelder Youtube sin spilleliste. Når jeg trykker på en video i spillelisten min så er det INGEN grunn til at jeg må trykke enda en gang for at videoen skal begynne å spille. Bilde av tingen som irriterer ræven av meg Lenke til kommentar
Myst Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Designa-kjøkken. Makan til kundebehandling. Får verken svar på telefon eller e-post. Åpningstidene er også helt dust, 10-16. Passer jo sykt dårlig å droppe jobb og reise langt bare for noen spørsmål som lett kunne håndteres muntlig eller skriftlig. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Jeg vet at det er snakk om ETT ekstra klikk. Men det er fullstendig unødvendig så hvorfor må jeg gjøre det??? Og problemet gjelder Youtube sin spilleliste. Når jeg trykker på en video i spillelisten min så er det INGEN grunn til at jeg må trykke enda en gang for at videoen skal begynne å spille. Bilde av tingen som irriterer ræven av meg Merkelig. Når jeg klikker på en video i spillelista (til høyre) så begynner den å spille automatisk. Nettbutikker der frakten øker subtilt når man har skrevet inn adressen. Frakten burde ikke være avhengig av hvor i landet man bor (og jeg bor faktisk i en stor by). Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Minner meg litt om en episode jeg hadde med IKEA for noen få år siden. Ringte og spurte om de kunne skaffe en del til en skjenk derfra. Hun ringte meg opp igjen senere, og sa at hun hadde snakket med de i Stavanger, der skulle de ha delen. Men jeg måtte reise bort for å få den, de kunne ikke sende den. Ok. Forsto det som de da hadde lagt den delen til side for meg. Reiste bort dit et par dager siden(ferje over fjorden og greier) og møtte opp ved kundeservice der. Og der var det ei rappkjeft dame som skrev ned det jeg spurte etter på et skjema, og sier så: "da ringer de deg fra kundeservice når delen kan skaffes". Hvafor noe?? sier jeg. Fikk jo beskjed at de hadde delen her, men jeg måtte reise bort hit og hente den. Neida, det hadde de ikke. Det måtte være en feil. Så der sto jeg med skjegget i postkassen og måtte bare reise hjem igjen. Aldri noen som ringte senere heller. Det der var så irriterende at jeg rett og slett bare fortrengte hele greia. Var vel litt dum selv også da, som trodde på det. Tror aldri på sånne kundeservice folk lenger. 2 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Betalte vel 100kr for en billett i helga eller noe..Synes alikevel det er i dyreste laget og snacks/ drikke er jo blodpris. Kjøper som regel snacks og drikke, før jeg drar på kino, slik at jeg slipper blodprisen. Med mindre jeg skal ha noe spesielt, ettersom kinosjappa har større utvalg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Kjøper som regel snacks og drikke, før jeg drar på kino, slik at jeg slipper blodprisen. Med mindre jeg skal ha noe spesielt, ettersom kinosjappa har større utvalg. I hvilken verden har kinosjappa større utvalg enn butikken? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 I hvilken verden har kinosjappa større utvalg enn butikken? Hørt om Location før? De selger det som er i butikkene, pluss mye annet rart, som ikke selges i butikkene (enda). Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 I hvilken verden har kinosjappa større utvalg enn butikken? Er en del kinosjapper som har snop man ikke nødvendigvis finner på supermarkedet. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 I hvilken verden har kinosjappa større utvalg enn butikken?I hvilken verden selger butikken popkorn som er ferskt når du går inn på kinoen to dager senere? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 760 GB med musikk, og jeg hører på det samme om og om igjen.... Sukk. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Skjønner meg ikke på sport. F.eks det er jo bare ett lag i en gitt idrett som er det beste, hvis man foretår diverse målinger, tenker på statistikk osv. Jævla kjedelig å høre folk krangle om hvem som er best osv fordi de selv mener det. Endret 14. november 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Skjønner meg ikke på sport. F.eks det er jo bare ett lag i en gitt idrett som er det beste, hvis man foretår diverse målinger, tenker på statistikk osv. Jævla kjedelig å høre folk krangle om hvem som er best osv fordi de selv mener det. Du har rett, du skjønner deg ikke på sport. Endret 14. november 2013 av Kammizez 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) 500 kr for kino? Wat? Hvis jeg skal på kino ser regnestykket slikt ut: Billett - 120 kroner Tog tur/retur - 140 kroner (for en 19 minutters togtur.) Snop - kanskje 50 kroner? Det blir i overkant av 300 kroner kun for kinoen. I tillegg blir det ofte en matbit før filmen, eller en øl etterpå. 500 kroner høres ut som en gjennomsnittlig filmkveld, for min del. Endret 14. november 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Det er vel og bra, sport er gay Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Selvmotsigelse: Når et profilbilde er gay, så er gay veldig forståelig og naturlig. Men når sport er gay, da er det noe man ikke skjønner seg på. Sorry. Kunne bare ikke dy meg Endret 14. november 2013 av Delvis Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 sorry jeg mente å si sport er gøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå