Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

https://www.facebook.com/pages/Sjur-Vaage/185516864820445

Den eneste idretten jeg liker er badminton, og jeg har ikke motivasjon til å holde på med det profesjonelt. Etter et halvt år med det glemte jeg når det var treninger og oppmøte og slikt og vips var jeg av laget.

Jeg har ingen interesse av å noen sinne bli en idrettsmann eller være aktiv innen noe som helst som ligner på idrett. Uansett hvor sosialt det måtte være. Det er slitsomt, man blir svett og blir støl. Ting jeg virkelig ikke liker.

Trenger ikke å være proff for å drivr med idrett ;) hvs liker du å gjøre a?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker å sitte rolig i en stol eller i en seng mens jeg koser meg med en god bok eller noen kryssord. I tillegg til det liker jeg å spille data- og TV-spill, samt å se film og høre på musikk.

Sånn bortsett fra det, er jeg glad i å dra på konserter, selv om det er sjelden jeg gjør det, og å dra på fest / dra på byen, selv om det er sjeldent jeg gjør det også - til Danielzus irritasjon.

e: I tillegg liker jeg å ta bilder, men jeg har til gode å finne en fotoklubb her med folk på min egen alder eller som er interessert i natur- og landskapsfotografering. Det er alltid dyr, makro eller folk.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Jeg liker å sitte rolig i en stol eller i en seng mens jeg koser meg med en god bok eller noen kryssord. I tillegg til det liker jeg å spille data- og TV-spill, samt å se film og høre på musikk.

Sånn bortsett fra det, er jeg glad i å dra på konserter, selv om det er sjelden jeg gjør det, og å dra på fest / dra på byen, selv om det er sjeldent jeg gjør det også - til Danielzus irritasjon.

e: I tillegg liker jeg å ta bilder, men jeg har til gode å finne en fotoklubb her med folk på min egen alder eller som er interessert i natur- og landskapsfotografering. Det er alltid dyr, makro eller folk.

Da er vi så ulike man kan bli tror jeg ;) kom deg på fest og ta bilder, hehe

Lenke til kommentar

Blir ikke mer sivilisert enn Stavanger. :love:

Folk snakker ordentlig og forståelig, har flotte holdninger og stort sett brukbar mentalitet (unntatt de som er åpne for å slå sammen byen med gaukene, de kan gå og dra seg), det er mye penger i byen, og de har et brukbart uteliv og flere band og artister jeg interesserer meg for kommer dit fremfor Trondhjem.

ja, jo, nei

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Trøndelag er klart best, enklest å forstå osv

Tror nok de fleste hadde stått som et spørsmålstegn om de plutselig hadde landet i Verdal eller Namsos.

Nord-trøndersk er et pussig språk.

Lenke til kommentar

Tror nok de fleste hadde stått som et spørsmålstegn om de plutselig hadde landet i Verdal eller Namsos.

Nord-trøndersk er et pussig språk.

Trøndersk er urnorsk, noe østlands og vestlandsdialekta ikke er. Itj santj

Har vært i Trondheim en gang. Og det er den største drittplassen jeg har vært. De trønderne virket jo som det bare var "seg selv, seg selv" hele veien.

Fikk jo nesten ikke servering bare fordi du ikke var derfra.

Da var du uheldig. Prøv igjen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...