Datasmurf Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Joda, flust av folk å bli kjent med der lite snø er d og, hehe Bli kjent med, ja. Det er vanskeligere enn du kanskje tror. De fleste venna mine i byen har flytta bort, så alt jeg sitter igjen med er slektninger - og selv de på min egen alder har jo gått hen og gjort familiefolk av seg og har sjelden tid til å være med på byen for en morsom øl eller tolv når jeg først er der hjemme. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Fortsatt "gokk" da. Kom deg til et sivilisert strøk. Blir ikke mer sivilisert enn Stavanger. Folk snakker ordentlig og forståelig, har flotte holdninger og stort sett brukbar mentalitet (unntatt de som er åpne for å slå sammen byen med gaukene, de kan gå og dra seg), det er mye penger i byen, og de har et brukbart uteliv og flere band og artister jeg interesserer meg for kommer dit fremfor Trondhjem. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Blir ikke mer sivilisert enn Stavanger. Folk snakker ordentlig og forståelig, har flotte holdninger og stort sett brukbar mentalitet (unntatt de som er åpne for å slå sammen byen med gaukene, de kan gå og dra seg), det er mye penger i byen, og de har et brukbart uteliv og flere band og artister jeg interesserer meg for kommer dit fremfor Trondhjem. Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men d ordner seg ska du se Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 27, og så langt har det gått jævlig dårlig så lenge jeg ikke har hatt et studiemiljø å dra til. På jobb er jeg stort sett alltid yngst med flerfoldige år. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) det er nå det endelig er deilig å jobbe ute. ikke er det vått og jævlig, også er det perfekt temperatur. blir ikke sliten og varm, trenger heller ikke så veldig mye klær for og holde varmen. værre med regn, nesten 0 grader og vind, finnes ikke værre drittvær for oss tømrere.. Endret 11. november 2013 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 27, og så langt har det gått jævlig dårlig så lenge jeg ikke har hatt et studiemiljø å dra til. På jobb er jeg stort sett alltid yngst med flerfoldige år. Jeg er 20 har null planer om å studere. Er med på div ting me andre folk og har masse venner. Var super heldig og har nettopp fått jobb innene oljeindustrien som elektriker Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Jeg fikk flerfoldige nye venner og bekjente og et stort kontaktnettverk da jeg studerte, og har jo de enda, men de er langt unna meg. Jeg savner studietida, var ute og festa 4 - 5 dager i uka. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Jeg fikk flerfoldige nye venner og bekjente og et stort kontaktnettverk da jeg studerte, og har jo de enda, men de er langt unna meg. Jeg savner studietida, var ute og festa 4 - 5 dager i uka. Ting forandrer seg, folk forandrer seg, kanakje se på noe anna enn fest? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Ser ikke helt for meg hva det skulle være. Har prøvd å møte folk på biblioteket og på nettet, folk jeg kommer i prat med på nettet blir det sjelden til at jeg møter, og på biblioteket er folk aldri interessert i å bonde over en forfatter. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Prøv nå nytt, man vet ikke om man liker d før man har prøvd. Er du en idrettsmann? Er sammenkomster i alle hobbyer;) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Sjur er ledende Norgesmester i unnasluntring og latskap. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Snø kommer av at det er kaldt. Ikke omvendt. Snø suger fortsatt uansett, hater kulde, skjønner ikke hvorfor det kommer snø når det er land som australia hvor det aldri snør Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Prøv nå nytt, man vet ikke om man liker d før man har prøvd. Er du en idrettsmann? Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Kjenner ikke karen så er ikke utelukka Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Jeg gjør det, og jo. Det er utelukka. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Jeg gjør det, og jo. Det er utelukka.Aldri forsent til å bli d Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Prøv nå nytt, man vet ikke om man liker d før man har prøvd. Er du en idrettsmann? Er sammenkomster i alle hobbyer;) https://www.facebook.com/pages/Sjur-Vaage/185516864820445 Den eneste idretten jeg liker er badminton, og jeg har ikke motivasjon til å holde på med det profesjonelt. Etter et halvt år med det glemte jeg når det var treninger og oppmøte og slikt og vips var jeg av laget. Aldri forsent til å bli d Jeg har ingen interesse av å noen sinne bli en idrettsmann eller være aktiv innen noe som helst som ligner på idrett. Uansett hvor sosialt det måtte være. Det er slitsomt, man blir svett og blir støl. Ting jeg virkelig ikke liker. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Vi kan spille sjakk, Sjur. Bitt av dilla igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Nei takk, jeg finner det fortsatt dørgende kjedelig. Noe som kan ha noe med det faktum å gjøre at jeg aldri har vunnet et slag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå