Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Joda, flust av folk å bli kjent med der ;) lite snø er d og, hehe

Bli kjent med, ja. Det er vanskeligere enn du kanskje tror.

De fleste venna mine i byen har flytta bort, så alt jeg sitter igjen med er slektninger - og selv de på min egen alder har jo gått hen og gjort familiefolk av seg og har sjelden tid til å være med på byen for en morsom øl eller tolv når jeg først er der hjemme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fortsatt "gokk" da. Kom deg til et sivilisert strøk.

Blir ikke mer sivilisert enn Stavanger. :love:

Folk snakker ordentlig og forståelig, har flotte holdninger og stort sett brukbar mentalitet (unntatt de som er åpne for å slå sammen byen med gaukene, de kan gå og dra seg), det er mye penger i byen, og de har et brukbart uteliv og flere band og artister jeg interesserer meg for kommer dit fremfor Trondhjem.

Lenke til kommentar

Blir ikke mer sivilisert enn Stavanger. :love:

Folk snakker ordentlig og forståelig, har flotte holdninger og stort sett brukbar mentalitet (unntatt de som er åpne for å slå sammen byen med gaukene, de kan gå og dra seg), det er mye penger i byen, og de har et brukbart uteliv og flere band og artister jeg interesserer meg for kommer dit fremfor Trondhjem.

Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men d ordner seg ska du se :)

Lenke til kommentar

det er nå det endelig er deilig å jobbe ute. ikke er det vått og jævlig, også er det perfekt temperatur. blir ikke sliten og varm, trenger heller ikke så veldig mye klær for og holde varmen. værre med regn, nesten 0 grader og vind, finnes ikke værre drittvær for oss tømrere..

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

27, og så langt har det gått jævlig dårlig så lenge jeg ikke har hatt et studiemiljø å dra til. På jobb er jeg stort sett alltid yngst med flerfoldige år.

Jeg er 20 har null planer om å studere. Er med på div ting me andre folk og har masse venner. Var super heldig og har nettopp fått jobb innene oljeindustrien som elektriker ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Snø kommer av at det er kaldt. Ikke omvendt.

Snø suger fortsatt uansett, hater kulde, skjønner ikke hvorfor det kommer snø når det er land som australia hvor det aldri snør

Lenke til kommentar

Prøv nå nytt, man vet ikke om man liker d før man har prøvd. Er du en idrettsmann? Er sammenkomster i alle hobbyer;)

https://www.facebook.com/pages/Sjur-Vaage/185516864820445

Den eneste idretten jeg liker er badminton, og jeg har ikke motivasjon til å holde på med det profesjonelt. Etter et halvt år med det glemte jeg når det var treninger og oppmøte og slikt og vips var jeg av laget.

Aldri forsent til å bli d ;)

Jeg har ingen interesse av å noen sinne bli en idrettsmann eller være aktiv innen noe som helst som ligner på idrett. Uansett hvor sosialt det måtte være. Det er slitsomt, man blir svett og blir støl. Ting jeg virkelig ikke liker.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...