Kammizez Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Som jeg sa, den gjelda de har er sikkert selvgjort. Den kunne garantert ha vært mye lavere. All gjeld er da selvgjort. Selvsagt kunne de ha senket faste utgifter ved å bo billigere, ha færre/ingen barn, og generelt en lavere komfortstandard. Men hvorfor skulle de ville senke standarden om de har råd til å opprettholde den? Det kommer jo helt an på prioriteringer. De har jo som de sa, droppet ferier, og senket forbruket, samtidig som en av dem har vært uten jobb. Da er det jo å forvente litt etterslep på økonomien.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 (endret) Ser på sjakkVM. Er så teit å se på de som sitter i studio og skal kommentere. De sitter jo å prater om sjakkbrikker. "Dronninga er den beste brikken" "kongen er den dårligste brikken egentlig". "et sjakkspill består av tre deler, åpning, midtdel og sluttspill" Herregud, hva med å ha med flere eksperter? Sjakk i verdensklasse og de snakker om helt elementære ting... Endret 10. november 2013 av coyotemannen 4 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 (endret) Gå ut og bli kjent med folk? Vokste opp her. Er ingen her det er verdt å være kjent med. Endret 10. november 2013 av NoNamesLeft 1 Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Vokste opp her. Er ingen her det er verdt å være kjent med. Bra vi ikke lever i et fordommsfullt samfunn Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Blir irritert om Strømsgodset vinner gullet i kveld, heia RBK Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 At det er lenge til mandag. (Ja, denne mandagen ser jeg fram til) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Det er greit å komme i gang med mandagen. Søndag kveld er den grusomste tiden i hele uka. 1 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Det er greit å komme i gang med mandagen. Nei. Rosenborg klarte dessverre ikke å vinne tippeligaen i år, bedre lykke neste gang! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 (endret) Folk som poster slike linker for å skremme deg, eller putter dem på slutten av videoen sin Endret 11. november 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Nei. Rosenborg klarte dessverre ikke å vinne tippeligaen i år, bedre lykke neste gang! De er d beste laget tar cupen Lenke til kommentar
baguett Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Folk som tar bilde av andres marginale feilparkeringer og sladrer til lokalavisa. Vet ikke om det er idiotene som tar bilde eller om det er avisa som irriterer mest. (har ikke hendt meg men blir bare irritert) 1 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Bra vi ikke lever i et fordommsfullt samfunn Du får ta det akkurat som du vil, men dette er da altså folka som mobbet meg gjennom hele barndommen. 3 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 (endret) Dagens irritasjon: Folk som ikke klarer å ha sin lille veske/mappe/halvfulle sekk under setet foran seg, slik at vi som har bagasje som ikke passer under der ikke får plass i hattehyllene. Det var en grunn til at jeg satt fremmerst denne gangen. Min bagasje ble lagt bakerst, slik at jeg måtte vente til flyet var tømt, og jeg rakk ikke min videre forbindelse.. Endret 10. november 2013 av Samara Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Du får ta det akkurat som du vil, men dette er da altså folka som mobbet meg gjennom hele barndommen. Da skjønner jeg! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Når man whiner over flere sider å tråden om at man tjener så sabla lite er det vel ikke så rart at folk lurer på hva h*n faktisk tjener? Over flere sider? Jeg svarte vel på 3-4 poster? Ikke min feil at de ble så spredt ut. Er ikke her 24/7... 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 At det er sne ute. >< Lenke til kommentar
CFM Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) At det ikke er snø ute... Endret 11. november 2013 av CFM Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Undervisning . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . .. . ,, ,a,,as,d,asd,as, ;SD; SD;A;SD Klassen sporer alltid 100% av og så blir det tre timers lang debatt med læreren. Endret 11. november 2013 av coyotemannen 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 At det ikke er snø ute... Er bra det, blir så kalt når det er snø ute Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Er bra det, blir så kalt når det er snø ute Snø kommer av at det er kaldt. Ikke omvendt. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå