Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Som jeg sa, den gjelda de har er sikkert selvgjort. Den kunne garantert ha vært mye lavere.

All gjeld er da selvgjort.

Selvsagt kunne de ha senket faste utgifter ved å bo billigere, ha færre/ingen barn, og generelt en lavere komfortstandard. Men hvorfor skulle de ville senke standarden om de har råd til å opprettholde den? Det kommer jo helt an på prioriteringer. De har jo som de sa, droppet ferier, og senket forbruket, samtidig som en av dem har vært uten jobb. Da er det jo å forvente litt etterslep på økonomien..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser på sjakkVM. Er så teit å se på de som sitter i studio og skal kommentere.

De sitter jo å prater om sjakkbrikker. "Dronninga er den beste brikken" "kongen er den dårligste brikken egentlig".

"et sjakkspill består av tre deler, åpning, midtdel og sluttspill"

Herregud, hva med å ha med flere eksperter?

Sjakk i verdensklasse og de snakker om helt elementære ting...

Endret av coyotemannen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Folk som poster slike linker for å skremme deg, eller putter dem på slutten av videoen sin

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Dagens irritasjon: Folk som ikke klarer å ha sin lille veske/mappe/halvfulle sekk under setet foran seg, slik at vi som har bagasje som ikke passer under der ikke får plass i hattehyllene. Det var en grunn til at jeg satt fremmerst denne gangen. Min bagasje ble lagt bakerst, slik at jeg måtte vente til flyet var tømt, og jeg rakk ikke min videre forbindelse..

Endret av Samara
Lenke til kommentar

Når man whiner over flere sider å tråden om at man tjener så sabla lite er det vel ikke så rart at folk lurer på hva h*n faktisk tjener? :p

Over flere sider? Jeg svarte vel på 3-4 poster? Ikke min feil at de ble så spredt ut. Er ikke her 24/7...
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...