Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har foreldrene dine en samlet årslønn på 250 000? Hva faen jobber de med?

 

Jeg kan se hvordan denne samtalen kommer til å utvikle seg, og trekker meg med dette fra tråden. Jeg føler lite for å bli mobbet for min families økonomiske uføre. Faren min er død, og moren min fikk sparken fra jobben sin for litt siden og jobber nå deltid et annet sted. Hvorfor er dette noe hele forumet trenger å vite?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kan sei meg enig i at dei såg snobbete ut. Ikkje at eg er nokon interiørekspert, men møblane i bildet nederst på sida såg ikkje akkurat billige ut... Og 1.5 mill/året er ikkje akkurat ei dårlig inntekt heller.

 

Edit: Syns det og er litt latterlig korleis saken er vinkla: "Å nei, vi får så lite pengar tilbake, det er så synd i oss, vi er så fattige, buhu"

Endret av medlem-156941
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg kan se hvordan denne samtalen kommer til å utvikle seg, og trekker meg med dette fra tråden. Jeg føler lite for å bli mobbet for min families økonomiske uføre. Faren min er død, og moren min fikk sparken fra jobben sin for litt siden og jobber nå deltid et annet sted. Hvorfor er dette noe hele forumet trenger å vite?

Men da er jo saken en helt annen. Om det bare er en forelder som er i live, som nylig har fått seg deltidsarbeid, kan jeg godt forstå hvor det er så lav lønn. Var ikke ment som mobbing fra min side, bare nysgjerrighet.

 

Så kan man heller diskutere hvorvidt 1,5 mill i samlet inntekt er snobbete eller ei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...