Delvis Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Det er ikke akkurat beste sted å kritisere snobberi her på hardware, for her kryr det nemligen av snobber. Jaja kanskje jeg tog litt hardt i da, det var ikke sånn ment. Det virker kanskje bare sånn av og til. Endret 9. november 2013 av Delvis Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Husk å ta med neste del av det de sier da: De er ikke fattige, men de er heller ikke noen rike snobber. Kommer sikkert til å få tilsvarende lønn selv, om jeg jobber noen år til. Selvgjort er velgjort sier bare jeg. De har garantert gravd seg ned i unødvendig gjeld for å imponere snobbevennene sine. 4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Jeg driter i hvor de bor, de tjener på ett år det min familie tjener på seks, og snakker som om de er fattige. De er snobber. Har foreldrene dine en samlet årslønn på 250 000? Hva faen jobber de med? Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Tror dere hadde tjent mer hos Nav Kjeven Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Kanskje, hvis begge foreldrene er 100% uføre. NAV gir deg så og si ingen økonomisk frihet. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Keepin' it simple: CookieClicker <3 Jeg irriterer meg over AtB. De hoppet over en bussavgang, og latet som ingenting. Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Har foreldrene dine en samlet årslønn på 250 000? Hva faen jobber de med? Jeg kan se hvordan denne samtalen kommer til å utvikle seg, og trekker meg med dette fra tråden. Jeg føler lite for å bli mobbet for min families økonomiske uføre. Faren min er død, og moren min fikk sparken fra jobben sin for litt siden og jobber nå deltid et annet sted. Hvorfor er dette noe hele forumet trenger å vite? 3 Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Kan sei meg enig i at dei såg snobbete ut. Ikkje at eg er nokon interiørekspert, men møblane i bildet nederst på sida såg ikkje akkurat billige ut... Og 1.5 mill/året er ikkje akkurat ei dårlig inntekt heller. Edit: Syns det og er litt latterlig korleis saken er vinkla: "Å nei, vi får så lite pengar tilbake, det er så synd i oss, vi er så fattige, buhu" Endret 9. november 2013 av medlem-156941 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Har foreldrene dine en samlet årslønn på 250 000? Hva faen jobber de med? Irtirrerer meg at der ikke er sånn vi kan klikke også her. 3 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Irtirrerer meg at der ikke er sånn pil ned.jpg vi kan klikke også her. Helt enig. 1 Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 CookieClicker <3 Jeg irriterer meg over AtB. De hoppet over en bussavgang, og latet som ingenting. Trondheim på ditt beste Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Irtirrerer meg at der ikke er sånn pil ned.jpg vi kan klikke også her. Den finnes, men den er slått av. Noen innlegg fortjener det, men i noen kategorier ville det bare bli brukt til flamewars mellom ulike fanboys... Geir Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Innbrudd i bilen. Folk som holder på sånn burde henrettes offentlig. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Den finnes, men den er slått av. Noen innlegg fortjener det, men i noen kategorier ville det bare bli brukt til flamewars mellom ulike fanboys... Geir Og +rep blir ikke brukt slik? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Og +rep blir ikke brukt slik? Jo, men det er kanskje ikke så farlig. Geir Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Jeg kan se hvordan denne samtalen kommer til å utvikle seg, og trekker meg med dette fra tråden. Jeg føler lite for å bli mobbet for min families økonomiske uføre. Faren min er død, og moren min fikk sparken fra jobben sin for litt siden og jobber nå deltid et annet sted. Hvorfor er dette noe hele forumet trenger å vite?Men da er jo saken en helt annen. Om det bare er en forelder som er i live, som nylig har fått seg deltidsarbeid, kan jeg godt forstå hvor det er så lav lønn. Var ikke ment som mobbing fra min side, bare nysgjerrighet. Så kan man heller diskutere hvorvidt 1,5 mill i samlet inntekt er snobbete eller ei. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Vet ikke om snobbete er rette ordet. Men stå fram i media sånn og klage når man har 1.5 mill i inntekt? At ikke sånne folk skjems er beyond me hvertfall. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Klager de så mye da? Det var et halvt år hvor bare én arbeidet, og da må man være litt sparsommelig. Spesielt siden vi ikke har peiling på hva slags utgifter de har. (Men 3 barn er ca 14 000 i måneden i klær og mat og lignende) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Som jeg sa, den gjelda de har er sikkert selvgjort. Den kunne garantert ha vært mye lavere. 2 Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Overfladiske visdomsord på Facebook. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå