NoNamesLeft Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Heilt aleine i ei lita bygd hvor jeg ikke kjenner noen... dette skal bli gøy. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Heilt aleine i ei lita bygd hvor jeg ikke kjenner noen... dette skal bli gøy.Gå ut og bli kjent med folk? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) This.. Det vestafrikanske svarte neshornet er nå offisielt utryddet. Vi mennesker er forferdelige.. Sitat fra en venn av meg (tar det han sier for god fisk): Det er antatt at 27.000 arter dør ut hvert eneste år. Det er 80 arter hver eneste dag. Av disse fårekommer ~90% i regnskogen. Hovedgrunnen til at regnskogen hogges så raskt er palmeolje, hovedingrediensen i det meste av kosmetikk, rengjøringsmidler og biodrivstoff.Tapet av svart neshorn er selvfølgelig trist, men man må holde fokus på det faktiske problemet. Endret 8. november 2013 av Kjetil_90 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Trodde biodrivstoff skulle være så bra. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Syns du overdriver. Men om man skal spørre det spørsmålet der, gjør man det på en litt annen måte. Man spør ikke: "Hva tjener du?" Man spør: "Kan jeg spørre hva du tjener?" Er ikke akkurat middag på slottet heller da.... Endret 9. november 2013 av TMB Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Sjakk-vm er irriterende slow Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Sjakk-vm er irriterende slow Er det sant? Trodde det var sykt spennende, raskt og dramatisk. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Er det sant? Trodde det var sykt spennende, raskt og dramatisk.Sitter å ser på d nå, interessant at folk liker denne sporten Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Er det sant? Trodde det var sykt spennende, raskt og dramatisk. Dette er ikke lynsjakk Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 At Jensa lyger og bedrar oss alle sånn. Rauhål. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Folk som belærer meg om etikettebruddene mine når de først har brutt etikketten mye værre selv. To feile blir ikke en rett, men en liten tannbørste for egen dør må man kunne forlange. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Blodkomprimert lydreklame på internett som plutselig dukker opp i uviss tab, og gjentar seg flerfoldige ganger. Umulig å finne ut av hvor den er. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Rydd i nettleseren din! Jeg hater masse tabs. Bedre å lagre bookmark og lukke siden. Endret 9. november 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Folk som skal belære oss som liker å ha 50-100 faner oppe om at det er "feil". Gjelder også de som formaner om at du å har skrivebordet og oppgavelinja fulle av snarveier begår du en dødssynd. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 YouTube-videoer med lang intro før de kommer til innholdet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Folk som skal belære oss som liker å ha 50-100 faner oppe om at det er "feil". Gjelder også de som formaner om at du å har skrivebordet og oppgavelinja fulle av snarveier begår du en dødssynd. Hvordan kan det gå an å like ha så mange oppe, skulle jeg gjerne visst. Pleier ha en 7 - 8 faner stående oppe til vanlig. Det er mer enn nok. Endret 9. november 2013 av Delvis Lenke til kommentar
Populært innlegg Kjeven Skrevet 9. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 9. november 2013 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/Sparer-lite-pa-de-bla-skattekuttene-7367996.html Ekteparet tjener til sammen rundt 1,5 millioner kroner i året som henholdsvis salgssjef og prosjektleder. Ifølge Finansdepartementets tall får de to en reduksjon i inntektsskatten på omtrent 350 kroner i måneden – til sammen. - Det er jo ikke en så stor sum, men alle monner drar, sier mannen. Datteren Ella fikk ikke barnehageplass før hun var halvannet år gammel, og Nissen-Lie var hjemme i et halvt år uten lønn mens de ventet på plass. – Det har ført til etterslep på familieøkonomien. Vi har måttet spare ferier og leve litt sparsomt, sier hun - Jeg har aldri tenkt at vi har så voldsom god inntekt. Stakkars fattigluser som bare tjener halvannen million i året, kan tenke meg de må leve sparsomt. De merket det vel i ferien at de måtte reise på økonomiklasse til Seychellene istedenfor første klasse. Helvetes snobber. 13 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Husk å ta med neste del av det de sier da: Vi bor i en del av landet det er dyrt å bo og har tre barn å forsørge. De er ikke fattige, men de er heller ikke noen rike snobber. Kommer sikkert til å få tilsvarende lønn selv, om jeg jobber noen år til. 1 Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 De er ikke fattige, men de er heller ikke noen rike snobber. Kommer sikkert til å få tilsvarende lønn selv, om jeg jobber noen år til. De tjener halvannen million i året og snakker om å leve sparsommelig og å spare ferier, og hvordan et skattekutt på 350 kroner måneden hjelper. Jeg driter i hvor de bor, de tjener på ett år det min familie tjener på seks, og snakker som om de er fattige. De er snobber. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå