Sexylubb1 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Har den ikke alltid vært det, egentlig? 4 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 At butikkene så ofte er tomme for de varene folk helst vil ha. Hvorfor kan de ikke kalkulere bedre innkjøpsmengden. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Folk som går kjempesakte men går på rekke men går akkurat for fort for at du skal kunne gå forbi dem uten å gå rett ved siden av i mange mil, og folk som ikke skjønner de står i veien eller i døråpningen i butikker og som sperrer alt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg føler ikke at det er det jeg gjør. Å kalle holocaustfornektere for konspirasjonsteoretikere er vell ikke så sjokkerende? At jødenen/illuminati styrer verden fra bak kulissene blir litt for dumt for min del. Synes ikke jeg ordla meg for krast.Er bare unødig å skyte mot hvilken politisk side de er på. Konspirasjonsteoretikere er idioter, uansett om de er på venstre eller høyresiden av politikken. Mye av det de spyr ut med er ikke engang politisk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Rumenere, er så dritt lei av all den tiggingen dems, du ser ikke nordmenn som stikker til dem sitt land og tigger... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Er bare unødig å skyte mot hvilken politisk side de er på. Konspirasjonsteoretikere er idioter, uansett om de er på venstre eller høyresiden av politikken. Mye av det de spyr ut med er ikke engang politisk. Du har selvsagt rett. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Har den ikke alltid vært det, egentlig? Nei, nå har de kobla sammen kommentar systemet til google + så det blir som en facebook kopi grrr, også kommentarer folk skriver til deg blir ikke lenger sendt til inboksen men som en varsel oppe i hjørnet på google kontoen Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jo men hvem bryr seg. Det står jo stort sett bare dritt der uansett? Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Damer som aldri tar initiativ pga prinsipp 7 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Fattern runder 50 om en ukes tid, og den perfekte gaven jeg og brodern kokte sammen er enten kun tilgjengelig med en prislapp for høy, eller alt for langt unna til en overkommelig pris, men da kommer jo også fly og hotell i tillegg så er vi like langt. Så nå aner jeg ikke hva jeg skal gi han, og jeg begynner å få saklig dårlig tid. AARRRH Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Fattern runder 50 om en ukes tid, og den perfekte gaven jeg og brodern kokte sammen er enten kun tilgjengelig med en prislapp for høy, eller alt for langt unna til en overkommelig pris, men da kommer jo også fly og hotell i tillegg så er vi like langt. Så nå aner jeg ikke hva jeg skal gi han, og jeg begynner å få saklig dårlig tid. AARRRH Gi han et kort hvor det står grattis med dagen:) tanken som feller Jo men hvem bryr seg. Det står jo stort sett bare dritt der uansett? Noen plasser, står mer dritt på facebook for å si det slik:) Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Enig i at det er tanken som teller. Liker ikke gaver selv, verken å gi eller få, men når noen runder 50 (og særlig ens egen forelder) er det på sin plass med noe litt mer spesielt syns jeg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Enig i at det er tanken som teller. Liker ikke gaver selv, verken å gi eller få, men når noen runder 50 (og særlig ens egen forelder) er det på sin plass med noe litt mer spesielt syns jeg. Liker du ikke å få eller å gi? så vist du for eksempel fikk 10 tusen i gave hadde du ikke likt det? noe av det beste jeg vet er å gi til folk og se dem bli glad:) Lenke til kommentar
Pescado Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10152947 3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Dette er for frekt. Sånn spør man ikke om. Når man whiner over flere sider å tråden om at man tjener så sabla lite er det vel ikke så rart at folk lurer på hva h*n faktisk tjener? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Når man whiner over flere sider å tråden om at man tjener så sabla lite er det vel ikke så rart at folk lurer på hva h*n faktisk tjener? Syns du overdriver. Men om man skal spørre det spørsmålet der, gjør man det på en litt annen måte. Man spør ikke: "Hva tjener du?" Man spør: "Kan jeg spørre hva du tjener?" Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Slå en baby? ER DU GAL!? Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Syns du overdriver. Men om man skal spørre det spørsmålet der, gjør man det på en litt annen måte. Man spør ikke: "Hva tjener du?" Man spør: "Kan jeg spørre hva du tjener?" Pinlig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 ER DU GAL!? Akkurat det jeg tenkte når du sa slå den til han som nevnte en skrikende baby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå