Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg føler ikke at det er det jeg gjør. Å kalle holocaustfornektere for konspirasjonsteoretikere er vell ikke så sjokkerende? At jødenen/illuminati styrer verden fra bak kulissene blir litt for dumt for min del. Synes ikke jeg ordla meg for krast.

Er bare unødig å skyte mot hvilken politisk side de er på. Konspirasjonsteoretikere er idioter, uansett om de er på venstre eller høyresiden av politikken. Mye av det de spyr ut med er ikke engang politisk.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Har den ikke alltid vært det, egentlig?

Nei, nå har de kobla sammen kommentar systemet til google + så det blir som en facebook kopi grrr, også kommentarer folk skriver til deg blir ikke lenger sendt til inboksen men som en varsel oppe i hjørnet på google kontoen

Lenke til kommentar

Fattern runder 50 om en ukes tid, og den perfekte gaven jeg og brodern kokte sammen er enten kun tilgjengelig med en prislapp for høy, eller alt for langt unna til en overkommelig pris, men da kommer jo også fly og hotell i tillegg så er vi like langt.

Så nå aner jeg ikke hva jeg skal gi han, og jeg begynner å få saklig dårlig tid. AARRRH

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Fattern runder 50 om en ukes tid, og den perfekte gaven jeg og brodern kokte sammen er enten kun tilgjengelig med en prislapp for høy, eller alt for langt unna til en overkommelig pris, men da kommer jo også fly og hotell i tillegg så er vi like langt.

Så nå aner jeg ikke hva jeg skal gi han, og jeg begynner å få saklig dårlig tid. AARRRH

Gi han et kort hvor det står grattis med dagen:) tanken som feller

Jo men hvem bryr seg. Det står jo stort sett bare dritt der uansett?

Noen plasser, står mer dritt på facebook for å si det slik:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Enig i at det er tanken som teller. Liker ikke gaver selv, verken å gi eller få, men når noen runder 50 (og særlig ens egen forelder) er det på sin plass med noe litt mer spesielt syns jeg.

Liker du ikke å få eller å gi? så vist du for eksempel fikk 10 tusen i gave hadde du ikke likt det? noe av det beste jeg vet er å gi til folk og se dem bli glad:)

Lenke til kommentar

Når man whiner over flere sider å tråden om at man tjener så sabla lite er det vel ikke så rart at folk lurer på hva h*n faktisk tjener? :p

Syns du overdriver.

Men om man skal spørre det spørsmålet der, gjør man det på en litt annen måte.

Man spør ikke: "Hva tjener du?"

Man spør: "Kan jeg spørre hva du tjener?"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...