Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trondheim er så jævla treg by.

Konstant venting i lyskryss. Fra det blir rødt for biler og grønt til fotgjengere er det nesten 8 sekunder med rødt lys til begge.

Trafikken er treg og veiene består av flaskehalser.

Folk flest har utrolig sakte gange. Folk vet ikke hvor mye de står i veien for andre, og blokkerer innganger og trapper osv.

 

Dersom man effektiviserte alt hadde jeg sikkert spart nesten en time hver dag.

Problemet ligger hos det enkelte individ. Jeg løper over alle gangfelt som ikke har trafikklys, jeg intervjuer ikke buss-sjåføren og står heller ikke der og skjelver mens jeg leter etter småmynter med 30 folk i køa bak, når jeg skal ut av bussen står jeg ved døra slik at jeg kan hoppe ut tvert, når jeg betaler i butikken bruker jeg ikke førti år, hvis jeg ikke er fornøyd med en tjeneste en plass (butikk, restaurant, buss osv) så holder jeg kjeft og slår i en vegg en annen plass, ettersom det sjeldent er buss-sjåførens, kassadama eller servitøren sin skyld. Klaging på slike tjenester fører ofte til at andre folk blir stående i kø og må høre på hysteriet.

Endret av coyotemannen
Lenke til kommentar

Konspirasjonsteoretikerne som ødelegger alle diskusjonene på politikk og samfunn-delen av forumet. Skjønner ikke hvorfor den delen av forumet fortsatt er oppe. Det har ikke vært en eneste saklig diskusjon der på flere år. Det er en runkering for høyreekstreme.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er vel deilig å kunne klassifisere de du er uenige med som konspirasjonsteoretiske runkere.

 

Jeg føler ikke at det er det jeg gjør. Å kalle holocaustfornektere for konspirasjonsteoretikere er vell ikke så sjokkerende? At jødenen/illuminati styrer verden fra bak kulissene blir litt for dumt for min del. Synes ikke jeg ordla meg for krast.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...