Myst Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Aha, got it. In other news, tror lysreguleringen er ute av synkron her i krysset. Opplever nå til stadig at det lyser rødt i begge retninger i 3-5 sekunder og jeg aner ikke hvilken retning som vil få grønn. Da er det litt irriterende å gjette på hvilket gangfelt som vil få grønn. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Er en referanse til en svensk sang "Jag trivs best i øppna landskap" , tror det er Bjørn Afzelius eller noe...... Ulf Lundell. Geir Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Lang historie kort, jeg er forbannet og humøret ødelagt. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Er det, må tjene til levebrødet vettu. Er bare så mye som skjer denne uka, skulle ønske det var lørdag i dag og alt hadde gått bra. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jobbe et sted jeg hater (virkelig hater. Ikke misliker) for luselønn. Og da mener jeg luselønn. Tjener mindre enn minstelønn. Mye mindre. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jobbe et sted jeg hater (virkelig hater. Ikke misliker) for luselønn. Og da mener jeg luselønn. Tjener mindre enn minstelønn. Mye mindre. Ja men hvorfor.. nei forresten det var ikke noe. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jobbe et sted jeg hater (virkelig hater. Ikke misliker) for luselønn. Og da mener jeg luselønn. Tjener mindre enn minstelønn. Mye mindre. Er ikke de jure minstelønn i Norge, kun tariff som er de facto. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Ja, men det ER jo en minstelønn uansett. En grense for hvor lav lønn det er lovlig å ha. Og jeg er under den grensen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hva er jobben? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hadde ikke ønsket den jobben på mine verste fiender. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Girls girls girls Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Er sulten og har ikke mat, men gidder ikke gå på butikken. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Er sulten og har ikke mat, men gidder ikke gå på butikken. Nå igjen? Sløving Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hadde ikke ønsket den jobben på mine verste fiender. Takk for medfølelsen. Hadde det og bare vært det... blæh. Slavearbeid. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Ja, men det ER jo en minstelønn uansett. En grense for hvor lav lønn det er lovlig å ha. Og jeg er under den grensen. Jeg er ganske sikker på at vi ikke har noen minstelønngrense i norge. Endret 6. november 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Jeg er ganske sikker på at vi ikke har noen minstelønngrense i norge. Ikke lovfestet, nei. ... bare pass på at arbeidsgiver er medlem i en arbeidsorganisasjon. Endret 6. november 2013 av Dysfuncti Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jada. Sykkelen min stjålet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå