Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Forsiktig nå.

Med hva da? Det er ikke for å hetse, det irriterer meg genuint.

Winza: Ikke få meg startet på alt som jeg (og mange andre) mener er galt med Apple. Det vil ta evigheter å skrive alt det på mobilen. Bare la meg få irritere meg over det i fred.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke glem "liksom" og "ehm"

Jo der er mange ting folk terper på. Men poenget med variantene "vet du" og "ikke sant" ("sant vel" som de sier mye heromkring) er det elementet av korreks som ligger i det.

Når folk slenger på den der "vet du" blir jeg av og til regelrett fokket opp av det. Feks "det får vi gjøre senere det vet du"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Helt enig. Det er greit en gang i blant (lissom lissom), men det kan bli litt i overkant. (vet du, ikke sant??)

Skal begynne med å si "brother" eller "dude" etter hver setning jeg sier.......det skjer først etter man har anlagt en rockebart ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Det er ganske irriterende at så godt som hver eneste gang jeg skal gjennom sikkerhetskontrollene på flyplassene, så er det alltid en eller annen tulling foran meg i den lange køen som nærmest insisterer på å gå gjennom den metalldetektor-greia med jakker, sko, belter, armbåndsur og alskens smykker og annet metall-dilldall på seg. Skjønner virkelig ikke disse tullingene at sånne gjenstander faktisk vil pipe når dem beveger seg gjennom metalldetektorene??

Hver gang en metall-detektor piper så blir den personen som gikk gjennom detektoren stoppet, bedt om å ta av seg alt som muligens kan pipe, og personen må gå gjennom metall-detektoren opptil fleire ganger før det endelig har sluttet å pipe fra detektoren. Det virker faktisk som enkelte mennesker ønsker å bruke så lang tid som overhodet mulig gjennom sånne kontroller, slik at denne prosessen tar veldig mye lengre tid enn det egentlig burde...

Du skulle bare sagt "nå får du faen meg skjerpe deg , vi har faen ikke hele dagen !"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Lol. Velkommen til min verden. Jeg tror faktisk jeg postet noe slik som det her i tråden tidligere. Det er pinadø så irriterende, hehe. Spesielt om man bare skal ha et par ting, så står det 2-3 folk foran med stufulle handlevogner.

Hadde du vært den ekte Norris så hadde folk fjernet seg med en gang , akkurat som da Moses delte havet :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Jeg hater å jobbe i åpent landskap! Særlig her midt mellom alle andre og kjøkkenet! Mye støy, prat og gåtrafikk. Er det rart jeg har begynt å jobbe i helgene også.

Så du "trivs inte best i øppna landskap" , lol ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Mulig jeg har gått glipp av spøken her og poenget flydd rett over huet på meg, men ja, er ikke akkurat så fornøyd med nye plassen min, likte gamle best da den var mer skjermet.

Er en referanse til en svensk sang "Jag trivs best i øppna landskap" , tror det er Bjørn Afzelius eller noe......

Litt som "Kondens with a Stranger" , en annen banal vits som man kan småhumre av....klukk klukk (hørt på Du skal høre mye) ;)

Tande P kunne spilt 007 hvis filmen het "Trønderball" ;)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...