Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Og stå kan man fint gjøre til høyre . Det er plass til det i alle rulletrapper jeg har vært borti. Da kan de som ønsker å gå gå til venstre . Vanskelig å forstå tydeligvis. Ikke rart folk ikke skjønner det her til lands. Jeg skjønner det men det er andre her som tydeligvis ikke gjør og irriterer seg over det Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 ta å hol tjeft og gå på den stillestående trappa som normale mensker istedet Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) ta å hol tjeft og gå på den stillestående trappa som normale mensker istedet Det er ikke meg du skal si det til, det var Rolf_X som klaget ikke jeg:) Endret 2. november 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 ta å hol tjeft og gå på den stillestående trappa som normale mensker istedet Du må roe deg ned noen hakk. Det kommer ingenting godt ut av utskjelling. 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Du må roe deg ned noen hakk. Det kommer ingenting godt ut av utskjelling. jo, litt godt kan man få ut av det. men det finnes også bakdeler her er en liste over fordeler: utløp for aggresjon kan styrke argumentasjonen hvis den blir utført på riktig måte en følelse av makt ovenfor "meddebattanter" lmao få sette skapet der det skal stå (viktig!!!!!!!) bakdeler: fare for å bli tatt useriøst liten/ingen verdi i bidragsytende sammenheng ute av temaets rekkevidde mye sosialt stigma Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Syns de burde ha vakter som ga bøter til dem som ikke kan rulletrappetikkette. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) vi er 3 stykker som har hatt et 2 dagers lan i helga. jeg er 23 år, de er 24... Endret 3. november 2013 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Det irriterer meg grenseløst at jeg sitter så og si midt i Trondheim, men likevel så vidt klarer å få 3G-dekning. Er heldig hvis jeg klarer å få presset ut EDGE. Tele2... :\ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 vi er 3 stykker som har hatt et 2 dagers lan i helga. jeg er 23 år, de er 24... Hvorfor er det irriterende? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Er det mulig å fjerne ''Vi tror du kan like dette'' tullet som står på fremsiden?Er jo bare tøv som kommer frem. Høyst irriterende. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Irriterer meg at jeg ikke husker hvor jeg har sett det der, så jeg må spørre; "På fremsiden" av hva? Edit: Og så ser jeg det plutselig rett i fleisen etter at jeg skrev dette ja. What else is new Endret 3. november 2013 av Delvis Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Er det mulig å fjerne ''Vi tror du kan like dette'' tullet som står på fremsiden? Er jo bare tøv som kommer frem. Høyst irriterende. Blokker "<DIV class="miInnstillinger" >" med Adblock eller lignende. Eller installer en Chrome plugin som heter "Remove Element" for så og høyre klikke på tingen og trykk "remove element" knappen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Å forsove seg Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Å være fyllesyk ut av en annen verden. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Den ene soppen på Subway som bruker 5+ minutter på å lage en sub. Sto sammen med 5 stk foran meg i kø i går, og gikk etter 10-15 minutter siden jeg ikke gadd vente på min tur. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Den ene soppen på Subway som bruker 5+ minutter på å lage en sub. Sto sammen med 5 stk foran meg i kø i går, og gikk etter 10-15 minutter siden jeg ikke gadd vente på min tur. subway? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Hvorfor er det irriterende? mest fordi det ikke er sosialt akseptert. litt fordi det er bittelitt usosialt. også fordi det blir litt for mye tid på ræva, noe ryggen ikke liker. men, det er sabla morro! Endret 3. november 2013 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Er det ikke sosialt akseptert? Det var nytt for meg. (og hvorfor bry seg om sånt?) Jeg og 7 venner av meg hadde LAN fra torsdag til søndag for en måneds tid siden. Og vi begynner å nærme oss 30 alle sammen. LAN er noe av det morsomste som finnes. Og usosialt er det i hvert fall ikke. Endret 3. november 2013 av Skurupu 2 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Umenneskelig fyllesyk og bestevennina nekter å snakke til meg. Hva skjedde i går? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 mest fordi det ikke er sosialt akseptert. Jeg synes synd på folk som bryr seg om sosiale normer. 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå