Datasmurf Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Min mor er akkurat lik. Jeg er glad min ikke er. Hu er akkurat like negativ og full av forakt og sarkasme som jeg er. Kan ikke huske sist vi hadde en samtale som det ikke oset sarkasme av i flere mils omkrets. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Svensk. Har alltid hatet Svenskenes måte å prate på. Priser meg lykkelig at jeg ikke ble født Svensk, tror ikke jeg hadde overlevd. Svensk er latterlig sexy! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Svensk er latterlig sexy! Enig. Der passer det inn. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Hadde en diskusjon med en på facebook om dette, han mente det ikke var noe å bry seg om, jeg vant siden han var dum Som (tidligere) flymekaniker så brukes det ikke noen feil bolter her heller nei! gjorde nettopp det samme. det som irriterer meg enda mer er at bare en liten del av bolten har gjenger. derfor har gjengene kommet seg forbi hullet de skal i. og jeg får ikkje boltene ut igjen Såpass? Her er heldigvis hele bolten gjenget. Ordnet seg med en snill far som hentet de riktige boltene for meg. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 At flertallet nordmenn ikke vet hvordan man skal gå i en rulletrapp.... stå til høyre gå til venstre. Ekstremt vanskelig og sier man det til folk som står å henger til venstre og sperrer så blir de snurt... 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 At flertallet nordmenn ikke vet hvordan man skal gå i en rulletrapp.... stå til høyre gå til venstre. Ekstremt vanskelig og sier man det til folk som står å henger til venstre og sperrer så blir de snurt... Ikke så rart det når Nordmenn aldri har fått opplæring i det. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Ikke så rart det når Nordmenn aldri har fått opplæring i det. Men det er da jo nokså åpenbart om du tenker over det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 At flertallet nordmenn ikke vet hvordan man skal gå i en rulletrapp.... stå til høyre gå til venstre. Ekstremt vanskelig og sier man det til folk som står å henger til venstre og sperrer så blir de snurt... Man skal strengt talt ikke gå i en rulletrapp, man skal stå... Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 For én gangs skyld er jeg enig med deg. Jeg irriterer meg også over folk som kjøper Apple produkter generelt. Forsiktig nå. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Man skal strengt talt ikke gå i en rulletrapp, man skal stå... Nei DET er noe som ofte irriterer meg hvertfall, når folk stopper opp foran meg fordi de er i ei rulletrapp. Hvorfor ikke bare fortsette å gå og utnytte den ekstra framdriften..? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 En rulletrapp er en trapp man slipper å gå i. Hele poenget er at man skal slippe å gå. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Man skal strengt talt ikke gå i en rulletrapp, man skal stå... Man skal ha valgmuligheten og det er derfor de som står skal stå til høyre og de som går går på venstre side . Du får ta en tur til utlandet så ser du at dette er normal etikette 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Man skal ha valgmuligheten og det er derfor de som står skal stå til høyre og de som går går på venstre side . Du får ta en tur til utlandet så ser du at dette er normal etikette Det er etiquette i noen land, ikke alle andre land enn Norge. Men i rulletrapper skal man både få gå og stå. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Man skal ha valgmuligheten og det er derfor de som står skal stå til høyre og de som går går på venstre side . Du får ta en tur til utlandet så ser du at dette er normal etikette Ta trappa ved siden av da:) Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Ta trappa ved siden av da:) Hva om det bare finnes en trapp som skal brukes av alle ? Endret 2. november 2013 av WeirdFace Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 For én gangs skyld er jeg enig med deg. Jeg irriterer meg også over folk som kjøper Apple produkter generelt. Hva er galt med apple? jeg har iphone og den funker bra utenom at jeg må lade den hver dag Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Hva om det bare finnes en trapp som skal brukes av alle ? Nei da får man bare snike seg forbi dem forran, men ikke forvente at de andre skal gå opp trappa, mange orker ikke å gå så de syns det er kjekt å kunne stå stille mens trappe beveger seg:) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Det er jo verdens undergang og måtte stå stille i 10 sekunder ekstra. Huff og huff for en verden vi lever i. Endret 2. november 2013 av Refsa Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Det er jo verdens undergang og måtte stå stille i 10 sekunder ekstra. Huff og huff for en verden vi lever i. Får utslett og klør av det jeg. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Nei da får man bare snike seg forbi dem forran, men ikke forvente at de andre skal gå opp trappa, mange orker ikke å gå så de syns det er kjekt å kunne stå stille mens trappe beveger seg:) Og stå kan man fint gjøre til høyre . Det er plass til det i alle rulletrapper jeg har vært borti. Da kan de som ønsker å gå gå til venstre . Vanskelig å forstå tydeligvis. Ikke rart folk ikke skjønner det her til lands. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå