Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde en diskusjon med en på facebook om dette, han mente det ikke var noe å bry seg om, jeg vant siden han var dum :p

Som (tidligere) flymekaniker så brukes det ikke noen feil bolter her heller nei!

gjorde nettopp det samme. det som irriterer meg enda mer er at bare en liten del av bolten har gjenger. derfor har gjengene kommet seg forbi hullet de skal i. og jeg får ikkje boltene ut igjen :(

Såpass? Her er heldigvis hele bolten gjenget. Ordnet seg med en snill far som hentet de riktige boltene for meg. :)

Lenke til kommentar

At flertallet nordmenn ikke vet hvordan man skal gå i en rulletrapp.... stå til høyre gå til venstre. Ekstremt vanskelig og sier man det til folk som står å henger til venstre og sperrer så blir de snurt...

Ikke så rart det når Nordmenn aldri har fått opplæring i det.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

At flertallet nordmenn ikke vet hvordan man skal gå i en rulletrapp.... stå til høyre gå til venstre. Ekstremt vanskelig og sier man det til folk som står å henger til venstre og sperrer så blir de snurt...

Man skal strengt talt ikke gå i en rulletrapp, man skal stå...

Lenke til kommentar

Man skal ha valgmuligheten og det er derfor de som står skal stå til høyre og de som går går på venstre side ;) . Du får ta en tur til utlandet så ser du at dette er normal etikette ;)

Det er etiquette i noen land, ikke alle andre land enn Norge. Men i rulletrapper skal man både få gå og stå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Man skal ha valgmuligheten og det er derfor de som står skal stå til høyre og de som går går på venstre side ;) . Du får ta en tur til utlandet så ser du at dette er normal etikette ;)

Ta trappa ved siden av da:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

For én gangs skyld er jeg enig med deg. Jeg irriterer meg også over folk som kjøper Apple produkter generelt.

Hva er galt med apple? jeg har iphone og den funker bra utenom at jeg må lade den hver dag

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hva om det bare finnes en trapp som skal brukes av alle ?

Nei da får man bare snike seg forbi dem forran, men ikke forvente at de andre skal gå opp trappa, mange orker ikke å gå så de syns det er kjekt å kunne stå stille mens trappe beveger seg:)

Lenke til kommentar

Nei da får man bare snike seg forbi dem forran, men ikke forvente at de andre skal gå opp trappa, mange orker ikke å gå så de syns det er kjekt å kunne stå stille mens trappe beveger seg:)

Og stå kan man fint gjøre til høyre ;) . Det er plass til det i alle rulletrapper jeg har vært borti. Da kan de som ønsker å gå gå til venstre ;) . Vanskelig å forstå tydeligvis. Ikke rart folk ikke skjønner det her til lands.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...