Entity extraction Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 I den andre dimensjonen er det tilsvarende irriterende når kjerringa snakker om strikking og jeg bare sitter der. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Supert, er ikke lunsj en gang og jeg har mistet all arbeidslyst for dagen... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Synd for deg.I dette tilfellet, er det league of legends som gjelder. Det er tydeligvis superkult i følge dem, og de snakker nærmest ikke om annet... Personlig har jeg knapt hørt om det, og vil aldri gidde ta meg inn i det. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Da burde du heller ikke klage over det. Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Når noen smatter, uff det er det verste jeg vet! 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Supert, er ikke lunsj en gang og jeg har mistet all arbeidslyst for dagen...Sånn har jeg det hver. jævla. dag. Og det er på vei til å bli enda verre. I dag har jeg lyst til å hoppe utfor en klippe altså. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Battlefield 4 kræsjer alt for ofte... 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Når jeg kommer inn i butikken er kassene ledige. Når jeg er ferdig og går til kassen er det full kø foran meg. Nesten hver fordømte gang er slik, skjønner ingenting jeg 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Synd for deg. Hva faen er problemet ditt? 1 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Når jeg kommer inn i butikken er kassene ledige. Når jeg er ferdig og går til kassen er det full kø foran meg. Nesten hver fordømte gang er slik, skjønner ingenting jeg Lol. Velkommen til min verden. Jeg tror faktisk jeg postet noe slik som det her i tråden tidligere. Det er pinadø så irriterende, hehe. Spesielt om man bare skal ha et par ting, så står det 2-3 folk foran med stufulle handlevogner. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Hva faen er problemet ditt? Har ingen problemer. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Det irriterer meg at så mange ikke er klar over at dette monsteret med firkantet hodet og bolter gjennom nakken ikke heter Frankenstein. Frankenstein var vitenskapsmannen som skapte monsteret. Så hver så snill, si "Frankensteins monster" fra nå av. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Det irriterer meg at så mange ikke er klar over at dette monsteret med firkantet hodet og bolter gjennom nakken ikke heter Frankenstein. Frankenstein var vitenskapsmannen som skapte monsteret. Så hver så snill, si "Frankensteins monster" fra nå av. Men over åra har jo monsteret blitt kjent som Frankenstein. Det er vel snart 100 år siden folk begynte å kalle monsteret for Frankenstein, og etter 1931-filmen tok det virkelig av rundt akkurat det. Ser virkelig ikke problemet her. Endret 1. november 2013 av Sexy Mann29 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Men over åra har jo monsteret blitt kjent som Frankenstein. Det er vel snart 100 år siden folk begynte å kalle monsteret for Frankenstein, og etter 1931-filmen tok det virkelig av rundt akkurat det. Ser virkelig ikke problemet her. hvorfor har du homser som avatar 2 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Da har den gamle og bedre versjonen av Google Maps sluttet å virke, og blir derfor tvunget over på den nye Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Ja, du har vell egentlig rett. Ordets betydning har forandret seg. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 At tvn skrur seg på av seg selv. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 At tvn skrur seg på av seg selv. Det kan du enkelt og greit deaktivere i menyen selv, så det er ingenting å klage over Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Ha, skal sjekkes ut Når det skjer så bare later jeg som at det er spøkelser som gjør det. Endret 1. november 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
Pescado Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Hvorfor i helvete er det rosiner i sjokoladen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå