Anonym259235 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Halloween. Orker ikke at det skal komme kids på døra her hele kvelden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 http://www.youtube.com/watch?v=XqnuJmKBZXk Ja , det er så mange utilregnelige personer ute i dag , både med øks og hockey-maske Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Trenden mange plasser er jo å slå av det meste av lys både inne og ute for å vise at man ikke ønsker unger på døra. Gjør dette selv ettersom jeg ikke har noe godter i å gi bort. Spiser i første omgang ikke godteri uansett, så er like greit. Bor i et nabolag med mange hus og mange unger, og kan se allerede nå at småbarn er ute i gatene. Rett ovenfor meg bor det et par med to unger. De setter ungene utenfor døra, og vinker dem avsted. De stenger så døra, slår av utelys, og slår av det jeg kan visuelt se av lys generelt. De sender altså ungene ut på tur for å smiske til seg godteri for flere hundre kroner, men de gidder ikke gi selv!? Mildt sagt skittent. Endret 31. oktober 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Ja , du har et poeng Slå av lys/ringeklokke om mulig.......... Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Husker ett år da jeg Halloween, da jeg var liten. Bor litt utenfor det vi liker å kalle for "ghettoen", med store gårder og villaer. Jeg og lillesøsteren min fikk 500 kr hver, og flere store melkesjokoladeplater bla. Det var bare på èn dør. Shit be good! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Kjøpt inn godis, men har ikke kommet en eneste unge enda Lenke til kommentar
Pescado Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Her i Nord-Norge gir vi barna tørrfisk på halloween 1 Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Vond rygg... Arrrgh! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Ingen som vill ha godteri fra Skogslik's hus Og jeg som har det så pyntet og koselig. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Det er litt irriterende at selv om man har slått av absolutt alt som er av lys og lamper både ute og inne på Halloween, så kommer det fremdeles massevis av unger og nærmest forsøker å banke i stykker døren (det høres i alle fall sånn ut ). Kanskje ungene ikke har lært seg at dersom alle lysene er slått av, så betyr det at det ikke er noe godteri å få ? Noen få barn / ungdommer kaster til og med fleire egg må døren og noen av vinduene før dem endelig forsvinner. Disse er tydeligvis lite fornøyde med at det ikke blir kastet masse søtsaker etter dem... Endret 31. oktober 2013 av WeirdFace Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Lite irriterer meg mer en folk som sitter og goofer av og egentlig gjør 0 og viser ingen insats for å få med seg noe på skolen, for så å snu seg rundt å skylde på "læreren er dårlig" . Når de sitter og spiller eller gjør ting som ikke er relevant for det vi driver med istedenfor å klappe sammen laptoppen å fylle med. Endret 31. oktober 2013 av Evil-Duck 5 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Her i Nord-Norge gir vi barna tørrfisk på halloween Helt sant, vi gjør det. Ingen har turt å komme hit, satt på lyset og alt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Så folk med Guy Fawkes-maske i stad. we r anomalous we r a legun expecto patronum Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Lite irriterer meg mer en folk som sitter og goofer av og egentlig gjør 0 og viser ingen insats for å få med seg noe på skolen, for så å snu seg rundt å skylde på "læreren er dårlig" . Når de sitter og spiller eller gjør ting som ikke er relevant for det vi driver med istedenfor å klappe sammen laptoppen å fylle med. Hadde læreren vært god så hadde vi fulgt med! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Jeg hater å jobbe i åpent landskap! Særlig her midt mellom alle andre og kjøkkenet! Mye støy, prat og gåtrafikk. Er det rart jeg har begynt å jobbe i helgene også. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Mennesker irriterer meg. Endret 1. november 2013 av Tåkelur Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Password? Og risikere kald skulder? hehe Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Når venner plutselig begynner og snakke om et spill, og blir helt overivirige. Mens jeg sitter der bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå