Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

folk som tror stjerneskudd faktisk kommer av stjerner som faller ned.. da har man så lite kunnskap om hva som er utenfor atmosfæren at man burde få tvunget skolegang..

sitat rett ut ifra facebook : Stjerneskudd? De kan lyse opp ganske kraftig om

det er en stor stjerne. Sett det før, og da lyste det

opp hele himmelen. Ble litt nervøs husker jeg:p

dette er et av flere mennesker jeg har vært borti som tror det samme. wtf

Endret av Kjetil_90
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Faen heller, hater når jeg utsetter på ting, særlig når det gjelder planlegging med folk. Hadde tenkt å feire en bursdag neste helg, men hun har selvsagt lagt planer for hele helgen allerede. Burde ha avtalt med en gang sist vi snakket om det. :wallbash: Nå er valget enten en hasteplanlegging til søndag eller bare en kjapp kveld på fredag...

Lenke til kommentar

Folk som sier "æsj" og kommer med negative kommentarer om andres mat. Greit nok at du ikke liker det, men går da an å vise folkeskikk fordi om. Det er ikke så veldig digg når man vil kose seg med god mat og så sitter det folk og gjør narr av maten eller smakssansen ens.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, det er DEG jeg irriterer meg over. Det kan ikke være andre i livet mitt som er mye verre og kommer med spydige kommentarer, og jeg ble bare minnet på den irritasjonen når du sa det, nei, det er om DEG, lubben. Hele mitt liv dreier seg om deg og dine handlinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...