AyeAye Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Bannetråden er stengt igjen Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 andre gang på to dager Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Dere har ingen andre å takke enn dere selv. Ønsker dere en (seriøs) diskusjon rundt hvorfor, kan dere opprette en tråd i riktig del av forumet. Ikke start en lengre diskusjon her, da det kan resultere i at innleggene slettes. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Er det for mye banning der eller? 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Tydeligvis noen nye Facebook oppdateringer ute og går, så nå er det Texas i newsfeeden min. Slik som dette er det med hver eneste forbanna oppdatering Facebook kommer med, nesten samtlige av vennene på Facebook skal oppdatere statusen, gråtkvalt fordi Facebook har forandret profilen deres. Gimme a break. edit: Navnavnavn and Navnavnav navnav like VIL HA TILBAKE DEN GAMLE FACE FOR HEEEELVETTEEEEE.... wgfhjabjfwjbkqwebvghjsncksvølnscnønj on LikeBubble. Endret 16. desember 2010 av Friction# 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 neeei! jeg har blitt dratt med "den nye profilen" Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hmm, kommer ikke inn på Face jeg. Blir alle tvunget til å ha det nye profilopplegget? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Kan da ikke være så ille, blir nok vant til det etter noen dager. Gråt en elv Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg har fått advarsels nivå grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Hmm, kommer ikke inn på Face jeg. Blir alle tvunget til å ha det nye profilopplegget? Facebook ser ut til å være nede. Jeg kommer heller ikke inn, og jeg har den nye profilen. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 NEEEEEI!! søstra mi glemte å kjøpe syltetøy fra butikken! Den ENESTE tingen jeg ba henne om! Jeg må ta det med på skolen imorra pga julefrokost! Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg kommer heller ikke inn der Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Kommer ikke inn... Irriterende Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 I'm in I'm in Eneste irriterende er da at jeg ikke kan være så ofte på den pga en dustete animasjonsfilm som jeg må være ferdig med til i morgen ! Irritasjonsnivå = 78 % Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Kan da ikke være så ille, blir nok vant til det etter noen dager. Gråt en elv Den er allerede grått. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 NEEEEEI!! søstra mi glemte å kjøpe syltetøy fra butikken! Den ENESTE tingen jeg ba henne om! Jeg må ta det med på skolen imorra pga julefrokost! Så kjøp i morgen tidlig? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Fortauene her er fulle av skitten snø. Gjør det dobbelt så tungt å gå. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 NEEEEEI!! søstra mi glemte å kjøpe syltetøy fra butikken! Den ENESTE tingen jeg ba henne om! Jeg må ta det med på skolen imorra pga julefrokost! Så kjøp i morgen tidlig? og ødelegge skjønnhetssøvnen min? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå