Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja men den skal vel gjøres noe med nå med den nye regjeringen.

Endelig, ja. Men det hjelper ikke oss, siden de ikke også fant opp tidsmaskinen så svigermor kunne leve til etter at den ble vedtatt.

All hennes "formue" var en liten og gammeldags BOB-leilighet. Den har vi bestemt oss for å beholde, så neste generasjon kan få en startbolig. Men da må vi finne penger til arveavgiften et sted. I tillegg til rentetapet og husleien.

Geir :)

Lenke til kommentar

At vi mister alle butikker med godt utvalg fremfor å få flere billigbutikker med lugubert utvalg, så jeg må dra inn til Trondhjem hver gang jeg skal ha noe godt å knaske på.

Dette gjelder for øvrig ikke bare mat, men det meste annet også.

Dette stedet kommer snart til bare å bestå av Rema 1000-er, klesbutikker for kvinner og frisører. ><

Lenke til kommentar

Familie som ikke kan holde seg unna pcen min. Det finnes da for pokker 3 bærbare, 1 mac og 2 stasjonære i huset. Alle har ALT de trenger av programvare og tilgang til filer via serveren. Men neeeeeida, riggen min, det er den de skal sitte på. Gaah!

Lås PC-en før du forlater den og sørg for å ha et passord bare du vet av? Dette har jeg gjort i årevis og folk bruker ikke maskina mi engang.

Lenke til kommentar

RiksTV kundeservice. Etter at kundeservice har "ordnet" noe, så ordner det seg ikke, de oppgir ikke e-post, chatten har tekniske problemer, og kontaktskjemaet gir denne meldingen når jeg sender det inn:

mDF1Xea.png

Vi lever i 2013. I denne saken skulle jeg ikke trengt kundeservice i det hele tatt.

Endret av Tåkelur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Arveavgiften.

Geir :)

Sånn prinsippielt synes jeg arveavgiften er veldig positivt, og kunne faktisk tenke meg å se den hevet.

Men hvis jeg selv en gang skulle komme til å arve noe, så kommer sikkert jeg også til å irritere meg over den. :p

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Alt maset om Halloween. Det har ingenting i Norge å gjøre, det er en amerikansk tradisjon.

Er så jævlig irriterende med unger som hamrer ned døra hvert andre minutt... hjelper litt å slå av utelys og låse døra men fremdeles.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...