Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja.

Nordlys

For å se på nordlys må man være ute. Ute er det kaldt. Kulde kan gjøre en syk.

Holde hender

Er du klar over hvor mange bakterier det finnes på hendene våre? Er jo rene selvmordsforsøket.

Spille Risk

For å spille det må man sitte. Sitting er meget skadelig, da det kan lede til en tidlig død av forskjellige grunner.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Helt utrolig at jeg i det ganske år 2013 - fremtiden - fortsatt stort sett har to streker på mobildekningen og hyppige (som i flere ganger i timen) stunder uten dekning i opptil mange minutter hele dagen gjennom. Og det bare en knapp halvtime fra hovedstaden vår.

Lenke til kommentar

Helt utrolig at jeg i det ganske år 2013 - fremtiden - fortsatt stort sett har to streker på mobildekningen og hyppige (som i flere ganger i timen) stunder uten dekning i opptil mange minutter hele dagen gjennom. Og det bare en knapp halvtime fra hovedstaden vår.

Det er ikke teknologien sin skyld.

Lenke til kommentar

Hadde du hatt en mobil med ekstern antenne som de gamle telefonene, så ville du hatt mye bedre dekning.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det burde det ikke være nødvendig å forklare. Se selv på YouTube.

Kom igjen for faen. Forklar hele jævla dritten.

Profilbildet ditt skal innrapporteres.

Hvorfor det? Litt kyssing har da vel aldri skadet noen?

Endret av Sexy Mann29
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Profilbildet ditt skal innrapporteres.

hvis paret i profilbildet var et lesbisk par hadde du med stor sannsynlighet byttet ut rapporteringen av bildet med hemningsløs onani

til ettertanke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...