Neppe Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Internettet her har vært ekstremt ustabilt de siste tre dagene. Faktisk får jeg så lite som 4,5% av hastigheten jeg betaler for. Ekstra ille er det at her jeg bor er det ikke alt for mye å velge mellom, så er lite jeg får gjort Lenke til kommentar
Quote Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Folk som ikke beveger seg innover bussen når det er helt stappfullt hvor dørene er. Det er utrolig til hvor mange flere personer man får plass til på bussen bare man utnytter plassen litt - og ikke stå som en gauk og blokkere for folk som skal inn. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Får ikke sove. Faens drit. Lenke til kommentar
Geir44 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Prokrastinering. Det er så 2008.... Endret 23. oktober 2013 av Geir44 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Reglene for urnelunder. Vi skal begrave (sette ned urnen med) en slektning, og det er ikke enkelt. Førstevalget på gravlund var fullt, det er ikke så mye å gjøre med. Men på de andre støtte vi på regler og begrensninger, på den ene var det kun lov å bruke "elvestein" (små runde steiner som ligger på bakken) og ikke monumenter. På den andre var det lov med monumenter, men de måtte være i naturstein. Avdøde ønsket seg en stein i polert gneis eller lignende. Ikke noe prangende. Men for å oppfylle det ønsket måtte vi altså si nei takk til de nærmeste gravlundene. Jeg kan forstå begrensninger på størrelse (bredde og høyde). Men ut over det, hvorfor skal ikke mennesker få velge gravstøtte etter smak og behag? Jeg liker ikke at man skal gjøre alle mennesker like her i verden. Det er en uting. Men at man skal gjøre det etter at de er døde forstår jeg bare ikke... Får kanskje legge til at selv har jeg ingen preferanser. Når jeg selv dør kan de spre asken for vær og vind, og gravmonumentet får de etterlatte velge. Jeg er jp ikke lenger, og det er de som eventuelt skal sørge (eller glede seg) ved det. Men at byråkrater i gravferdsetaten skal velge for dem...? Geir Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Når jeg selv dør kan de spre asken for vær og vindNoe som også er forbudt, hvis du ikke har søkt og fått godkjenning. Jeg skjønner at det er forbudt å begrave ukremerte tilfeldige steder, på grunn av smittefaren. Men aske og gravsteiner burde ikke være regulert. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Får ikke sove om natta med mindre jeg spiller musikk. Hater når jeg pådrar meg andre sine vaner. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Da er vi to, Cake. Det passer meg utmerket, siden jeg stort sett sover alene, men om jeg skal dele soverom med andre, klarer jeg ikke å sove i stillheten. Det irriterer meg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Da får du sove med noen som snorker som et helvete. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Ikke i det hele tatt. Ei heller trafikkstøy eller film / TV / radioprat / white noise. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Anmeldelsar på cdon... er i skrivande stund 91 "ratings" på PS4. "unødvendig gjenstand" "Vil de som bestiller nå få tilbake mellomlegget hvis prisen blir lavere enn det som står nå?" "Ps4 lanseres 29 november i europa Source: Gamescom 2013 Sony conference" "Fantastisk at Playstation 4 kommer i slutten av Desember. Kvaliteten blir så mye bedre og slipper smålag som var på ps3. Kontrollen ser awesome ut! Sony er bedre enn Xbox" aargh, enkelte burde ikkje hatt internettilgang... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Anmeldelsar på cdon... er i skrivande stund 91 "ratings" på PS4. aargh, enkelte burde ikkje hatt internettilgang... Irritert meg over det ødelagte rangeringssytemet der selv, burde ikke være mulig å gi en rating før man har fått produktet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Irriterende at klokka ikke er mer. Vil bli ferdig med kurset Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Anmeldelsar på cdon... er i skrivande stund 91 "ratings" på PS4. aargh, enkelte burde ikkje hatt internettilgang... Etter å ha lest igjennom ca halvparten av de kommentarene så fikk jeg lyst til å drepe noen.. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Jeg vil bli brent, komprimert og brukt som kullfilter for vann i Afrika :-P Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) . Endret 30. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Postbuder som knør posten ned i postkassen så brev osv blir brettet i skrukk, i stedet for å bruke 2 sekund til å legge det litt fint ordentlig nedi. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 La meg nedpå klokken 8 i går kveld. Sovna og våknet nå for 15 minutter siden etter 16 timer med søvn. Hvordan?! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Var på skole, ganske happy. Kom hjem, tok en liten powernap, og nå er jeg trøtt og virkelig fuckings forbanna helt uten grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå