Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som ikke beveger seg innover bussen når det er helt stappfullt hvor dørene er. Det er utrolig til hvor mange flere personer man får plass til på bussen bare man utnytter plassen litt - og ikke stå som en gauk og blokkere for folk som skal inn.

Lenke til kommentar

Reglene for urnelunder. Vi skal begrave (sette ned urnen med) en slektning, og det er ikke enkelt. Førstevalget på gravlund var fullt, det er ikke så mye å gjøre med. Men på de andre støtte vi på regler og begrensninger, på den ene var det kun lov å bruke "elvestein" (små runde steiner som ligger på bakken) og ikke monumenter. På den andre var det lov med monumenter, men de måtte være i naturstein. Avdøde ønsket seg en stein i polert gneis eller lignende. Ikke noe prangende. Men for å oppfylle det ønsket måtte vi altså si nei takk til de nærmeste gravlundene.

Jeg kan forstå begrensninger på størrelse (bredde og høyde). Men ut over det, hvorfor skal ikke mennesker få velge gravstøtte etter smak og behag?

Jeg liker ikke at man skal gjøre alle mennesker like her i verden. Det er en uting. Men at man skal gjøre det etter at de er døde forstår jeg bare ikke...

Får kanskje legge til at selv har jeg ingen preferanser. Når jeg selv dør kan de spre asken for vær og vind, og gravmonumentet får de etterlatte velge. Jeg er jp ikke lenger, og det er de som eventuelt skal sørge (eller glede seg) ved det. Men at byråkrater i gravferdsetaten skal velge for dem...?

Geir :)

Lenke til kommentar

Anmeldelsar på cdon... er i skrivande stund 91 "ratings" på PS4.

"unødvendig gjenstand"

"Vil de som bestiller nå få tilbake mellomlegget hvis prisen blir lavere enn det som står nå?"

"Ps4 lanseres 29 november i europa :) Source: Gamescom 2013 Sony conference"

"Fantastisk at Playstation 4 kommer i slutten av Desember. Kvaliteten blir så mye bedre og slipper smålag som var på ps3. Kontrollen ser awesome ut! Sony er bedre enn Xbox"

aargh, enkelte burde ikkje hatt internettilgang...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...