Laserbeam Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Helvete da, hodetelefonen bestemte seg plutselig å knyte seg fast i hetta på hettegenseren. BRENN! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 At folk først nå, har fått med seg "kjeledyrene" som selges i små plastkonteinere i Kina... Dette har hvertfall jeg visst om siden 2011 (da det ble en trend der borte), men ingen brydde seg da. Irriterer meg at old news plutselig blir dagens snakkis på facebook og andre medier..Ignorante mennesker som ikke får med seg ting før massemedia trykker det opp i trynet dems 1 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 At folk først nå, har fått med seg "kjeledyrene" som selges i små plastkonteinere i Kina... Dette har hvertfall jeg visst om siden 2011 (da det ble en trend der borte), men ingen brydde seg da. Irriterer meg at old news plutselig blir dagens snakkis på facebook og andre medier.. Ignorante mennesker som ikke får med seg ting før massemedia trykker det opp i trynet dems Men dem har fremdeles ikke fått med seg at dette er dyreplageri.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Kan vel ikke helt regne Kina da.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Forventet levering: 25.10.2013 Men jeg vil ha den pakken nå! EDIT: Ny oppdatering Forventet levering: 26.10.2013 Endret 23. oktober 2013 av Bundy Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Må drite. Ikke gå på do før jobb + kaffe i bilen. Gaaah. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Stillingen av klokka fram og tilbake. 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Er så forbaska utålmodig, og vil oppleve ting nå! Er jo syyykt lenge til våren!! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Stillingen av klokka fram og tilbake.Gleder meg til å få en ekstra time :-) Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Skjønner egentlig ikke helt vitsen. Døgnet varer jo bare 24 timer uansett. Derfor irriterer sommer/vinter -tid meg også. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Skjønner egentlig ikke helt vitsen. Døgnet varer jo bare 24 timer uansett. Rly? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Skjønner egentlig ikke helt vitsen. Døgnet varer jo bare 24 timer uansett. Derfor irriterer sommer/vinter -tid meg også. Hvorfor sommer og vinter-tid? For å snu døgnet mot tiden på døgnet med mest lys. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Vintertid hadde passet hele året. Er det ikke lyst sent nok om sommeren da? Det er det de begrunner det med. Totalt sett er det like lenge lyst samme hvor mye man skrur på klokka. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Vintertid hadde passet hele året. Er det ikke lyst sent nok om sommeren da? Det er det de begrunner det med. Totalt sett er det like lenge lyst samme hvor mye man skrur på klokka. Her ser du hvordan det fungerer: Ved å stå opp "senere" på sommeren, og "tidligere" på vinteren, får man benyttet flere lystimer i døgnet. Mesteparten av den vestlige verdenen deltar i dette. Vil anbefale deg å lese deg opp på emnet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) "Lese deg opp" du liksom. Trenge da hverken lese eller se noe diagram for å skjønne det. Lysere om morgenen om vinteren, og lysere om kveld om sommeren. Hovedargumentet pleier som sagt være at man vil ha lenger lyst kveld på sommer. Uansett hvor mange som "er med på det" endrer ikke at jeg mener det er tull. Og det vet jeg mange er enige om også. Det var bedre før 1980 kan jeg si deg, før de begynte med det der.. Endret 23. oktober 2013 av Delvis 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 "Lese deg opp" du liksom. Trenge da hverken lese eller se noe diagram for å skjønne det. Lysere om morgenen om vinteren, og lysere om kveld om sommeren. Hovedargumentet pleier som sagt være at man vil ha lenger lyst kveld på sommer. Uansett hvor mange som "er med på det" endrer ikke at jeg mener det er tull. Og det vet jeg mange er enige om også. Det var bedre før 1980 kan jeg si deg, før de begynte med det der.. Livet var så mye bedre før sommertid ble innført. Alle verdens problemer skyldes denne forbaskede sommertiden.... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Kommentarfeltene i nettavisene. 6 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Kommentarfeltene i nettavisene. Det er dagens høydepunkt for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå