Skosåle Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 var i Manchester i sommer. sto "halal" på et hvert gatehjørne, skummelt. myndigheter som gir etter for religion kan brenne.. 5 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Folk som tar et skjermbilde av et bilde, og legger det ut på facebook. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Fuckings løkkeskrift. Umulig å tyde. Spesielt ikke når det du prøver å tyde er skrevet av en eldre person med ekstremt skjelven hand. Og i tillegg føler for å være litt fiffig ved å skrive hele greia på rim. Så mange nødrim. :| "Av våre feil som er mange, vær ikke bange. Gå en tur, eller ta en lur." Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Fuckings løkkeskrift. Umulig å tyde. Spesielt ikke når det du prøver å tyde er skrevet av en eldre person med ekstremt skjelven hand. Og i tillegg føler for å være litt fiffig ved å skrive hele greia på rim. Så mange nødrim. :| "Av våre feil som er mange, vær ikke bange. Gå en tur, eller ta en lur." I hva slags situasjoner har du blitt utsatt for sånne ting ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Jobber i avis og får inn leserbrev som må "dekrypteres" og skrives inn for hand før de blir publisert i avisen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Folk som tar seteryggen bak når de er på fly/tog. BrennihelveteJeg gjør det. Gir totalt faen i fremmede bak meg. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Jeg gjør det. Gir totalt faen i fremmede bak meg. Ditto. Vel, ikke totalt faen, for jeg tar den ikke helt bak, men jeg tar den bak. Absolutt. Om det ikke sitter noen på setene bak meg, tar jeg bak begge også. Fuck it, skal jeg først ut å reise, vil jeg da prøve og sitte mer komfortabelt enn standard sittestilling. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Ditto. Vel, ikke totalt faen, for jeg tar den ikke helt bak, men jeg tar den bak. Absolutt. Om det ikke sitter noen på setene bak meg, tar jeg bak begge også. Fuck it, skal jeg først ut å reise, vil jeg da prøve og sitte mer komfortabelt enn standard sittestilling. og du driter blankt i at dem som sitter bak deg får en langt mer ubehagelig flytur på grunn av deg ? Endret 21. oktober 2013 av WeirdFace Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Føler meg ikke komfortabel med og lene setet helt tilbake om noen sitter bak meg. Blir nesten som og lene seg i fanget på dem. Kleint. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Pleier lene meg tilbake om de foran gjør det og jeg blir sittende trangt/ukomfortabelt. Eller om det er naturlig å sove (nattog, nattfly). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 og du driter blankt i at dem som sitter bak deg får en langt mer ubehagelig flytur på grunn av deg ? Som sagt, sitter det noen bak meg tar jeg det ikke helt bak, men jeg tar det bak, absolutt. Skal jeg først lide meg gjennom en flytur i små og ukomfortable seter, vil jeg i det minste kunne lene meg tilbake. Samme med buss og tog. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Folk som ikke tar hensyn til at noen er lengre å kjører seteryggen ned i knærne på den bak for å deretter klage på at knærne går inn i seteryggen. Hva kan man forvente når man presser sete bakover og det er trangt Lenke til kommentar
Geir44 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Jeg gjør det. Gir totalt faen i fremmede bak meg. Do skal do..... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Å pakke inn gaver irriterer meg. For det første klarer jeg aldri å få papiret på pent nok, og for det andre hater jeg å bruke det jævla båndet som man så og si oppfordres til å brukes, ellers blir gaven din annenrangs eller noe sånt møl. Som om det er innpakningen som teller uansett. Den blir jo revet bort på null komma svisj og forsvinner i søpla. Det å prøve og få på det jævla båndet gjør meg så forbannet at jeg får lyst til å bare gå amokk med et balltre på hvem enn som fant på at det skulle være sånn. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 etter 5 år med lappen så er dette min første dag med fwd på snøføre noen gang. at folk orker! herregud så kjedelig, rett og slett helt forferdelig! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 At det surrehuet av en far jeg har - som i går sa han skulle ta med bursdagsgaven til den minste søsteren min til byen, den gaven som gjorde at jeg bråvåkna litt over to i natt for å gjøre ferdig så han kunne ta med inn til Trondhjem til henne, slik at hun får en gave å åpne på bursdagen - glemte gaven hennes hjemme på ovnen der jeg la den og hengte opp lapper som klart og tydelig bemerket at "her er det en ting du skal ha med deg, plukk den opp". >< 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Frisk, men likevel ubehag etter tre softis og en tur i Oculus Rift. Endret 22. oktober 2013 av Slimda Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Har også soft is kick. Men kjøper mye is i bokser også. Irriterer meg at man ikke får kjøpt ren hvit is i sånn. Enten må det være vanilje, eller noe annet tilsatt. Ville hatt bare hvit fløyteis uten noe annet i. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Sovnet en halvtimes tid på sofaen, og våkner selvsagt kvalmen og jævlig. Blæ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå