Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fuckings løkkeskrift. Umulig å tyde. Spesielt ikke når det du prøver å tyde er skrevet av en eldre person med ekstremt skjelven hand. Og i tillegg føler for å være litt fiffig ved å skrive hele greia på rim. Så mange nødrim. :|

"Av våre feil som er mange, vær ikke bange. Gå en tur, eller ta en lur."

Lenke til kommentar

Fuckings løkkeskrift. Umulig å tyde. Spesielt ikke når det du prøver å tyde er skrevet av en eldre person med ekstremt skjelven hand. Og i tillegg føler for å være litt fiffig ved å skrive hele greia på rim. Så mange nødrim. :|

"Av våre feil som er mange, vær ikke bange. Gå en tur, eller ta en lur."

I hva slags situasjoner har du blitt utsatt for sånne ting ?

:)

Lenke til kommentar

Jeg gjør det. Gir totalt faen i fremmede bak meg.

Ditto. Vel, ikke totalt faen, for jeg tar den ikke helt bak, men jeg tar den bak. Absolutt. Om det ikke sitter noen på setene bak meg, tar jeg bak begge også. Fuck it, skal jeg først ut å reise, vil jeg da prøve og sitte mer komfortabelt enn standard sittestilling.

Lenke til kommentar

Ditto. Vel, ikke totalt faen, for jeg tar den ikke helt bak, men jeg tar den bak. Absolutt. Om det ikke sitter noen på setene bak meg, tar jeg bak begge også. Fuck it, skal jeg først ut å reise, vil jeg da prøve og sitte mer komfortabelt enn standard sittestilling.

og du driter blankt i at dem som sitter bak deg får en langt mer ubehagelig flytur på grunn av deg ?

Endret av WeirdFace
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Føler meg ikke komfortabel med og lene setet helt tilbake om noen sitter bak meg. Blir nesten som og lene seg i fanget på dem. Kleint.

Lenke til kommentar

og du driter blankt i at dem som sitter bak deg får en langt mer ubehagelig flytur på grunn av deg ?

Som sagt, sitter det noen bak meg tar jeg det ikke helt bak, men jeg tar det bak, absolutt. Skal jeg først lide meg gjennom en flytur i små og ukomfortable seter, vil jeg i det minste kunne lene meg tilbake. Samme med buss og tog.

Lenke til kommentar

Å pakke inn gaver irriterer meg. For det første klarer jeg aldri å få papiret på pent nok, og for det andre hater jeg å bruke det jævla båndet som man så og si oppfordres til å brukes, ellers blir gaven din annenrangs eller noe sånt møl. Som om det er innpakningen som teller uansett. Den blir jo revet bort på null komma svisj og forsvinner i søpla.

Det å prøve og få på det jævla båndet gjør meg så forbannet at jeg får lyst til å bare gå amokk med et balltre på hvem enn som fant på at det skulle være sånn.

Lenke til kommentar

At det surrehuet av en far jeg har - som i går sa han skulle ta med bursdagsgaven til den minste søsteren min til byen, den gaven som gjorde at jeg bråvåkna litt over to i natt for å gjøre ferdig så han kunne ta med inn til Trondhjem til henne, slik at hun får en gave å åpne på bursdagen - glemte gaven hennes hjemme på ovnen der jeg la den og hengte opp lapper som klart og tydelig bemerket at "her er det en ting du skal ha med deg, plukk den opp". ><

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...